Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menneisyyden kipupisteistä

Vierailija
16.04.2011 |

Näin hiljattain erään ihmisen, joka tulkitsi minua väärin omassa raskaassa elämäntilanteessa vuosia sitten. Itse olin hänen kanssaan avoin, asiallinen ja empaattinen. Tiettyjä asioita kaatui minun niskaani, vaikka en itse ollut niihin mitenkään osallinen.

Ymmärsin, että tuo ihminen oli oman jaksamisensa äärirajoilla ja haki syntipukkia pahaan oloonsa.

Yhteydenpito päättyi itselleni epäsuotuisella tavalla, mutta onneksi lähelläni oli minut tosi hyvin tunteva joukko jolta sain tukea.

Luulin monta kertaa, että olen sinut asian kanssa, mutta hups, taas ikävät tunteet nousivat pintaan...

Nyt tavattuani tuon ihmisen uudelleen tuntui sille, että jotain nytkähti liikkeelle...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui? Kauanko tapahtumista on? Oletteko jutelleet asioista?

Vierailija
2/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaitte uudelleen? Tietääkö kyseinen henkilö, että olet loukattu? Tälläiset asiat voivat jäädä vuosiksi painamaan mieltä, toivon ,että saat asiat selvitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui? Kauanko tapahtumista on? Oletteko jutelleet asioista?

Itse olin aloitteentekijä lisäkeskusteluista. En halua kertoa tarkemmin mitä tapahtui, mutta toinen osapuoli on käsitellyt asiaa ajan kanssa.

Vierailija
4/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaitte uudelleen? Tietääkö kyseinen henkilö, että olet loukattu? Tälläiset asiat voivat jäädä vuosiksi painamaan mieltä, toivon ,että saat asiat selvitettyä.

Kiitos sinulle! :)

Vierailija
5/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tuskaa ja mustamaalaamista minuun kohdistui... En halunnut värittää kirjoituksellani enempää tunteita, koska olen se toinen osapuoli. Sattui sillon tosi paljon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän