Omituinen suhde... kommentoikaa!
MInulla on siis omituinen suhde erään miehen kanssa. Hän on paras ystäväni, tiedämme toisistamme kaiken, meillä synkkaa erittäin hyvin, olemme kuin paita ja peppu... Meillä on myös seksisuhde, joka toimii loistavasti. Kuitenkaan mies ei halua seurustella kanssani. En tarkkaan ottaen edes ymmärrä mikä olisi ero verrattuna nykyiseen... paitsi, että emme nyt suunnittele yhteistä tulevaisuutta. Mistä tämä voi mielestänne johtua. Olen varma siitä, että mies ei ole kanssani vain seksin takia, koska teemme niin paljon muutakin yhdessä. Olen myös vakuuttunut siitä, että hän todella välittää minusta, aivan aidosti.
Kommentit (14)
Lisäksi ihmettelen, että välillä hän vaikuttaa todella rakastuneelta minuun. Ja on myös mustasukkainen muiden miesten huomiosta yms. Mietin vain, että voiko hänellä olla jokin sisäinen lukko suhteeseen ryhtymisessä...
Kunhan kypsyy, niin ymmärtää, että tuon parempaa suhdetta ei voi ollakaan.
Jos ei ehdi kypsyä, niin saattaa lähteä jonkun bimbon perään, kun "huumaantuu".
Sinun päätettävissä on, haluatko jatkaa tuota suhdetta noin syvänä ja odottaa toisen kypsymistä vai et. Sopiiko nykytilanne sinulle vai ei.
Sinä olet mukava ja sinun kanssa sujuu odotellessa sitä oikeaa suurta rakkautta.
Minusta tuollainen toisen ihmisen roikottaminen "suhteessa" on hieman kyseenalaista toimintaa. Itse pistäisin hommalle stopin.
Varmasti mies tykkääkin sinusta oikeasti. Eikä tietenkään halua sinun olevan se, joka ensin löytää sen oikean. Hän haluaa olla kanssasi kunnes on itse löytänyt sen oikean.
miehet, iästä riippumatta kaihtavat suhteen määrittelyä, etenkin jos se on liian sitovaa. Minunkin miesystäväni, joka puhuu minulle meidän yhdessäolosta suhteena ja meillä on todella mukavaa, on joskus loukkaantunut, kun olen puhunut seurustelusta.
Tunnen miehen, joka on kaksi vuotta asunut naisen kanssa avoliitossa ja sanoo olevansa sinkku.
Ja nuo kaksi miestä ovat molemmat jo keski-iän ylittäneitä ja ovat ehtineet erotakin siitä unelmiensa naisesta.
Nauti siitä, mitä sinulla hänen kanssaan nyt on, jos olet tyytyväinen siihen, mitä häneltä saat. Mutta jos esimerkiksi olet nuori ja haluat lapsia, mieti sitten asia uudestaan.
Kunhan kypsyy, niin ymmärtää, että tuon parempaa suhdetta ei voi ollakaan.
Jos ei ehdi kypsyä, niin saattaa lähteä jonkun bimbon perään, kun "huumaantuu".
Sinun päätettävissä on, haluatko jatkaa tuota suhdetta noin syvänä ja odottaa toisen kypsymistä vai et. Sopiiko nykytilanne sinulle vai ei.
Ja tiedän, että kypsymisessä ei kysytä ikää, siinä tilanteesa voi ihan hyvin olla mies, joka on 25, 45 tai 65. Tämän olen pannut merkille.
asiasta mitään numeroa. En halua painostaa. Nautin tilanteesta näinkin ja olen yrittänyt ajatella, että elämässä ei muutenkaan saa takeita suhteiden jatkuvuudesta. Voihan olla että jatkamme näin vaikka 10 vuotta eteenpäin. Haluan seurustella, koska meillä on niin hyvä yhdessä. Simple as that. En usko omien kokemuksieni perusteella "se oikea"-juttuihin. Olemme molemmat eronneet yli 10 vuoden mittaisista suhteista viime vuonna...
jos mies ei heti halua/uskalla sitoutua.
Olemme molemmat eronneet yli 10 vuoden mittaisista suhteista viime vuonna...
asiasta mitään numeroa. En halua painostaa. Nautin tilanteesta näinkin ja olen yrittänyt ajatella, että elämässä ei muutenkaan saa takeita suhteiden jatkuvuudesta. Voihan olla että jatkamme näin vaikka 10 vuotta eteenpäin. Haluan seurustella, koska meillä on niin hyvä yhdessä. Simple as that. En usko omien kokemuksieni perusteella "se oikea"-juttuihin. Olemme molemmat eronneet yli 10 vuoden mittaisista suhteista viime vuonna...
sille puhu mitään seurustelusta tai parisuhteesta. Olet vaan sen kanssa sillä tavalla kun se teille luontevasti sopii ja iloitse siitä mitä saat.
Hyvälle yhdessäololle ei tarvita määrittelyjä ei varsinkaan aikuisten suhteessa, jossa ei ole kyse perheen perustamisesta. Vaikka monta kertaa ihmiset luulee niin.
kiukuttelemaan ja on mustasukkainen, kannattaa ihan suoraan sanoa etta haluat joskus oikean suhteen ja perheen, sitten pallo on miehella. Muutenkin kannattaa pitaa mielessa etta olette molemmat vapaita tapaamaan myos muita, ettei sitten tule yllatyksena kun mies rakastuukin toiseen. Ei ole sitten kivaa huomata heittaneensa hukkaan suuren osan elamastaan suhteeseen joka ei johtanut minnekaan.
kiukuttelemaan ja on mustasukkainen, kannattaa ihan suoraan sanoa etta haluat joskus oikean suhteen ja perheen, sitten pallo on miehella. Muutenkin kannattaa pitaa mielessa etta olette molemmat vapaita tapaamaan myos muita, ettei sitten tule yllatyksena kun mies rakastuukin toiseen. Ei ole sitten kivaa huomata heittaneensa hukkaan suuren osan elamastaan suhteeseen joka ei johtanut minnekaan.
aikuisten ihmisten suhteen pitäisi johtaa jonnekin?
Eikö voi vain nauttia tästä hetkestä ja jos se on kymmenenkin vuoden päästä samanlaista, niin sehän on jo johtanut johonkin, suhteeseen, joka on kestänyt kymmenen vuotta sellaisena, josta on nauttinut?
Ainakin minun miesystäväni, joka haluaa tuollaista vapaampaa olemista niin kuin ap:nkin kumppani, on eronnut juuri sen takia, että kahden aikuisen, jotka ovat lapsensa tehneet, suhteessa piti asua yhdessä ja leikkiä perhe-elämää, jota todellisuudessa ei ollut.
tule valittamista kun mies on tavannut elamansa suuren rakkauden. Eika valiteta etta ei saanut mitaan tietaa kun ei kerran seurusteltu, ja molemmat olivat vapaita, ei mitaan velvollisuutta ilmoittaa etta on loytanyt toisen paremman.
tai veikkaisin, että mies pelkää jonkin muuttuvan jos hyppäätte "viralliseen suhteeseen", hän haluaa olla tässa ja nyt missä olette :) hirmuisen vaikea sanoa ulkopuolisena mitä joku ajattelee.
mutta minun paras ystäväni (mies), olisi halunnut suhteen, kieltäydyin juurikin samasta syystä. en halunnut minkään muuttuvan :P meillä siis pelkkä ystävyyssuhde, ei seksiä tai mitään sellaista. Hän ymmärsi minua ja suhteemme arvon ystävinä. Olemme vieläkin parhaita toveruksia ja häntä en vaihtaisi mihinkään!!
Sinä olet mukava ja sinun kanssa sujuu odotellessa sitä oikeaa suurta rakkautta.