Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävätkö sinua erikoiset ja vanhat nimet?

Vierailija
08.04.2011 |

Annapa esimerkkejä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia ovat ulkolaiset nimet ja oudot lyhennökset.

Esim. Niko, Jonna, Iina, Pete, Jami

Vierailija
2/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihan muunlaiset asiat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusin vihastus on Minna.

Vierailija
4/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan joskus kuvittelevani nimen perusteella "tietäväni" jotain sen ihmisen taustasta.

Vierailija
5/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nyt yhtäkkiä Minna on alkanut nyppiä, kun maailma on ollut Minnoja väärällään jo niin kauan?

uusin vihastus on Minna.

Vierailija
6/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ärsyttäisivät? Ainoastaan, että harrastuksissa minun pitää usein kirjoittaa ylös lapsiosallistujien nimet, ja olen tulla hulluksi kun joidenkin kohdalla ei vaan tiedä miten se nimi kirjoitetaan, varsinkin jos lapsi itse sanoo nimensä, ja epäselvästi. Eräänkin lapsen kohdalla kirjoitin nimen monta kertaa väärin, koska ajattelin ettei näin hullua nimeä kukaan ole lapselleen laittanut ja olen varmasti kuullut väärin, mut olipa sittenkin..

Vierailija
7/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nämä nyt jo jonkun aikaa muodissa olleet kuten Minea,Fiona,Luca jne.Äidit luulee olevansa jotenkin poikkeksellisia kun antaa "harvinaisen nimen" Mä tiedän 18 alle kaksivuotiasta Mineaa.Ok,ei kuulosta paljolle koko maan väestössä mut kun ne kaikki on itä-helsingissä ja jossain vaiheessa todennäköisesti samassa koulussa.Sit ärsyttää väkisin väännetyt kaksoisnimet kuten Isabella,Mirabella jne.Sit ärsyttää vähän kun otetaan nimi suoraan Hollywoodista.Scarlet Pietikäinen,Ryan Mäkelä jne.Sit ärsyttää se mikä suurinta osaa eli ceet ja hoot.Kathy Hänninen,Clarissa Kantola,Nico Wille Marcus Jäppinen jne.

Vierailija
8/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisempi ei. Joskus kummastuttaa kun jo viides kaveri valitsi lapselleen nimeksi Aleksin tai Emman. En tajua että miksi kaikilla pitää olla SAMA nimi.

Vierailija
9/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on aivan sama, mikä nimi hänellä on. Kaikkiin nimiin tottuu, niin tavallisiin kuin erikoisempiinkin.

Meidän vauvalla on vanhanaikainen muotinimi Aino, joka meinattiin jättää laittamatta sen yleisyyden vuoksi. Nimi oli kuitenkin niin passeli meidän likalle, että päädyttiin kuitenkin se laittamaan ja hyvä näin. Ihana nimi kaikesta huolimatta!

Vierailija
10/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää nimet jotka halutaan kirjoittaa suomalaisen kirjoitusasun vastaisesti, esim. just Luca, Nico, Annica, Miiccael, Élis.

Vierailija
11/11 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset ei voi antaa sellaisia normaaleja nimiä kuten Jami ja Jessica.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi