Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunka monena päivänä isovanhemmat ovat tänä vuonna hoitaneet lapsiasi?

Vierailija
02.04.2011 |

Onko hoitomäärä mielestäsi sopiva? Meillä äitini hoiti isompia kaksi päivää meillä kotona, kun olin synnyttämässä tammikuussa. Maaliskuussa isommat olivat kaksi päivää anopin ja apen luona. Olen tyytyväinen tilanteeseen.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuunottamatta muutamaa vapaapäivää ja lisäksi noin joka toinen viikonloppu ainakin harkkakuljetuksia tms. Olen erittäin tytyväinen.

Vierailija
42/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti olen tyytyväinen. en tiedä mitä ois muuten tehty, kun ei meillä vanhemmilla tietenkään mitään lomia ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen tilanteeseen. Haluaisin joskus olla kahdestaan mieheni kanssa (muutakin kuin kotona illalla lasten nukahdettua), mutta ainoa mahdollisuus näyttäisi olevan lapsenlikan palkkaaminen.

Vierailija
44/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei koskaan aikaisemminkaan näiden yhdeksän vuoden aikana

Vierailija
45/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin miehen kanssa syömässä ja nukuttiin univelkoja pois. Lapsi on 2 v.

Ja olen tyytyväinen.

Vierailija
46/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pyytäneet mutta ei ole ollu tarvetta. Olen mielellään itse lapsen kanssa ja luotan oikeastaan vaan itseeni hoitajana vielä.. Lapsi 10 kk.

Vierailija
47/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin miehen kanssa kauppunkimatka eurooppaan nyt keväällä ja toinen tehdään syksyllä. Näihin kahteen reissuun vuodessa pyydetään isovanhempien hoitoapua. Vastavuoroisesti autellaan isovanhempia omakotitalon piha- ja huoltotöissä sekä kesämökillä.

Vierailija
48/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eivät aikaisempina vuosinakaan. Omat menot kiinnostavat enemmän.

Hoitomäärä (ei hoida ollenkaan) ei ole mielestäni sopiva.

Vierailija
49/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x olleet yökylässä anopin luona tänävuonna.

Ovat 1-ja 3-luokalla.

Oma äitini kuoli muutama vuosi sitten 47v iässä, isäni kanssa en ole tekemisissä.

Vierailija
50/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alle kouluikäistä lasta ja kaikki neljä isovanhempaa ovat elossa mutta kaikki ovat joko henkisesti tai fyysisesti siinä kunnossa ettei heistä olisi lapsia hoitamaan. En ole tyytyväinen, olisi ihan kivaa saada joskus apua mutta en kaipaa sitä niin paljon että lapseni heille veisin.

Vierailija
51/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytiin miehen kanssa shoppailemssa.

Miehen vanhemmilla pari tuntia, kun mies kävi lääkärissä ja mulla oli jotain muuta menoa.

En oikein kehtaa pidemmiksi ajoiksi viedä, kun ovat vanhempia ihmisiä kuitenkin jo. Eläkeläisiä kaikki.

Vierailija
52/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskimäärin joka toinen viikonloppu yksi yökyläily. Siis ilta ja yö ja mahdollisesti seuraava aamupäivä. Lisäksi aina tarvittaessa arki-iltaisin muutaman tunnin. Toisessa mummolassa on myös hoitomahdollisuus, jota käytämme silloin tällöin, mutta ei yökyläilyjä. Lapsi on alle 2v ja olen tyytyväinen.

Vierailija
53/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman kerran tunnin-pari päivällä. Mielestäni oikein sopivasti. :)

Vierailija
54/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omasta halustaan enemmän. En kyllä tarkkaan muista, mutta sanoisinko, että 1,5v neitimme on varmaan 1yön/kk miehen vanhempien kanssa, ja siis appivanhempien omasta tahdosta. Äitini tulee hoitamaan pian 1 viikon lastenhoitajamme olevan lomalla.

Mutta tyytyväinen olen, tiedän, että apua saisimme enemmänkin, jos haluaisimme.

Vierailija
55/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni vanhemmat pari kertaa viikossa ottavat lapset pariksi tunniksi :)

Vierailija
56/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat tällöin meille.

Muuten lapsi olisi haettu klo 16.15.

Siinäpä se. isovanhempien hoito.

Vierailija
57/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidin luona on ollut kerran yökylässä tänä vuonna. Ensi viikonloppuna menee taas.

Anoppi on hoitanut 2 vrk putkeen meillä kotona.

Appi hoiti yhden aamupäivän.

Tosi hyvin mun mielestä... Anoppi haluais hoitaa enemmänkin, mutta asuu niin kaukana. Myös äitini hoitaisi enemmän, mutta en kysele/"anna" kovin usein, kun sillä on paljon perussairauksia ja väsyy lapsen kanssa, vaikkei sitä itse tunnustakaan. =)

Vierailija
58/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummulasta aleostoksilla ja mummu hoiti. Toinen mummu ei ollenkaan.

Välillä on vähän raskasta ja toivoisin ehkä vähän enemmän lapsilleni huomioita.

Kerran kuukaudessa päivä olisi ihana ja autuas tilanne.

Vierailija
59/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehken neljänä päivänä viikossa, on tokaluokkalainen ei vielä osaa olla yksin. Kiva että onkin.

Vierailija
60/84 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä, joten eivät kovin usein :) Mummi on kuitenkin lomallaan usein meillä ja silloin hoitanut esim. viimeksi kun lapset sairaana 2-3 päivää heitä kotona ja yhden illan, kun minulla oli jo aiemmin sovittu meno.

Sanotaanpa arviolta että noin 3pv-kaksi vkoa vuodessa päiväsaikaan tai iltaisin. Yökylässä lapset ovat olleet vanhempi kaksi yötä kun olin synnyttämässä toista ja toisen kerran minun työvuoroni vuoksi, nuorempi ei koskaan. Olemme mummolassa kaikki silloin kun siellä suunnalla vieraillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi