Pitäisiköhän tänään ottaa olutta?
Kommentit (17)
Yksi saunaolut ja -makkara ok, mutta enempää ei kun tulee krapula ja liika makkara (tsi se suola) turvottaa ja hiomenna pitää olla vielä skarppina töissä. On hyviä alkoholittomiakin oluita nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi saunaolut ja -makkara ok, mutta enempää ei kun tulee krapula ja liika makkara (tsi se suola) turvottaa ja hiomenna pitää olla vielä skarppina töissä. On hyviä alkoholittomiakin oluita nykyään.
No ei ole!
Ei kannata, ota vettä. Koska kysyt tuota, niin epäilen että voipi olla alko-ongelma, liikakäyttöä?
Minulla alkoi viikonloppu ja hain 48 purkkia olutta että riittävät lauantaihin saakka sitten lisää jos loppuvat.
Oon ottanut jo viisi, kun katon peliä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi viikonloppu ja hain 48 purkkia olutta että riittävät lauantaihin saakka sitten lisää jos loppuvat.
Olisiko alkoholiongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, ota vettä. Koska kysyt tuota, niin epäilen että voipi olla alko-ongelma, liikakäyttöä?
Palsta tuota aiheuttaa, mutta olutkin on palstaa terveempää. En olekaan tätä käyttänyt viime aikoina.
Andre the Giant pystyi juomaan 150 olutta yhden illan aikana. Siinäpä vähän miettimistä ihmisille, jotka miettivät onko tusina oluita liikaa kerralla juotavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko alkoholiongelma.
Sentään kävin salilla. Voitko sanoa samaa?
Jos voi olla ottamatta, niin ei. Saunan hyödyt menee hukkaan alkoholirasituksessa vaikka päässä pöriseekin.
Olut tuo kultainen nektari juomista jaloin ja pehmein on juomisen arvoinen.
Olut sopii varsin hyvin juhlintaan koska Suomi on pian jääkiekon maailmanmestari.
Olen juonut 3kk jokapäivä olutta. Tänään lopetin, kun 5 viikon päästä on b- peth testi.
Vierailija kirjoitti:
Olen juonut 3kk jokapäivä olutta. Tänään lopetin, kun 5 viikon päästä on b- peth testi.
Alan ammattilainen karehdin osaamistasi.
Pitää tietenkin.