Poika oli kaatunut mopolla aamulla kun joku tollo oli ajanut kolmion takaa hänen eteensä
Eikä ollut edes pysähtynyt katsomaan mitä kävi. Onneksi muutama muu pysähtyi. Oon niin raivoissani. Mun lapsi olisi voinut kuolla.
En muuta toivo kuin että pidä silmät auki liikenteessä ja kurkkaa myös autoillessa myös palkin taakse ennen kuin liityt isolle tielle. Ja jos jotain sattuu niin jää edes auttamaan. Se on vähintä mitä voit tehdä.
Kommentit (44)
Niin. Liikenteessä voi kuolla tai vammautua mikä hyvänsä päivä. Se riski on vain otettava.
Noilta paikalta karkaajilta pitäisi kyllä kortti ottaa viideksi vuodeksi pois.
Pojan vika selvästi. Ei se kolmio ole lupa ajaa kylkeen.
Niin oliko tässä kolari tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika oli väsynyt yöllisestä rälläyksestään ja ajoi mopollaan 90kmph auton eteen?
Lue uudestaan. Auto ajoi kolmion takaa mun pojan mopon eteen. Ymmärrätkö miten pahasti tuossa olisi voinut käydä mun pojalle? Säikähtäisit itsekin jos jollekin sun rakkaalle olisi käynyt noin. Mietippä vähän siis mitä provoat. Ap
Ei välttämättä olisi käynyt. Olin itse moottoripyörän kyydissä joskus ja kuski ajoi ehkä noin 50 km/h vauhtia kerrostalon seinään. Mulle ei käynyt kuinkaan.
Moottoripyörä ja mopo on täysin suojaton tiellä, ei ole kuorta kuten autossa. Menee isoja autoja ja huoltoliikennettä.
Eikö poikasi tosiaan ennakoinut ollenkaan, että näin saattaa käydä? Pari vuotta voimassa ollut tieliikennelaki velvoittaa jokaisen tienkäyttäjän ennakoimaan, mitä tiellä saattaa tapahtua!
Vierailija kirjoitti:
Mammalla meni selvästi tunteisiin:D
Entäpä jos kysymyksessä olisi sinun lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ei kuljettaja ole voinut olla huomaamatta aiheuttamaansa vaaratilannetta ja sitä että mopoilija kaatui hänen töpeksinnän takia. Minun mielestä hänen olisi pitänyt pysähtyä katsomaan kuinka pahasti kävi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo lastaan rakkaaksi? 😂
Sinä et ilmeisesti ole vanhemmillesi rakas, kun tällaista täytyy kysyä.
Silloin kun minä olin teini ja ajelin mopolla, niin kyllähän niitä vaaratilanteita aina välillä tuli.
Kevyemmät moottorikulkuneuvot ovat väheksytympiä liikenteessä. Pyörälläkin tuntuu olevan turvallisempaa ajella.
Älä välitä kommenteista, tämä palsta nyt on tällainen koska osa porukasta on vajaita. Valitettavasti liikenteessäkin sen hyvin näkee. Onneksi pojallesi ei kuitenkaan käynyt todella pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tollo?
Vilkaise peiliin niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta ei kuljettaja ole voinut olla huomaamatta aiheuttamaansa vaaratilannetta ja sitä että mopoilija kaatui hänen töpeksinnän takia. Minun mielestä hänen olisi pitänyt pysähtyä katsomaan kuinka pahasti kävi. Ap
Tuli muutama naarmu varmaan. Tarviko ryhmä hau laastarin?
Vierailija kirjoitti:
Pojan vika selvästi. Ei se kolmio ole lupa ajaa kylkeen.
Aina kolmion takaa tulija on syyllinen, poika ei sieltä tullut .luitko aloituksen kunnolla?
Ajoiko pyörätietä pitkin, ja kääntyi yllättäen autotielle?
Kyllä täällä näyttää vaan aina olevan vittimäisempiä daijuja kirjoittelemassa!
Ap;lle tsempit, onneksi kuitenkin loppu hyvin 😊
oliko pojalla ylinopeutta, onko mopo viritetty, seurata liikennettä mutta on törkeää lähteä tilanteesta pois autoilijan jos jotain sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Veikkaan, että kuski mahdollisesti on ollut 'turisti'.
Lue uudestaan. Auto ajoi kolmion takaa mun pojan mopon eteen. Ymmärrätkö miten pahasti tuossa olisi voinut käydä mun pojalle? Säikähtäisit itsekin jos jollekin sun rakkaalle olisi käynyt noin. Mietippä vähän siis mitä provoat. Ap