Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rumaa lasta rakastaa?

Vierailija
31.03.2011 |

Mun mielestä ei voi!

Luojan kiitos, omasta lapsestani tuli kaunis.

Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.

Toinen asia on lihavat lapset. Ne ällöttää vielä enemmän! Koska lapsen lihavuushan on vanhempien syytä. Miks niille lapsille annetaan kaikkea mässyä?? Jos mulla olisi lihava lapsi, en antaisi sille karkkia tai hamppareita.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi on kaunis jokaisen äidin mielestä. ystävälläni on erittäin erikoisen näköinen lapsi ja myönnän ihan rehdisti, että häpeän jäädä lapsen seuraan esim kauppakeskuksessa, kun äiti hakee tavaroita pisin kauppaa.

Vierailija
42/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rakkaus tulee sydämestä.

ja minun sydämestä ei rakkautta rumiluksille tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyys, empatia ja sielun kauneus. Ei ihme että kaikki haluavat olla vaan sun lähellä ja sylissä kun sä olet tosi mukava ihminen.

Ja vielä mukavampi susta tulee vanhana kun sä myös vanhenet ja rypistyt etkä yhtään katkeroidu. Ihanaa että sunkaltaisia syviä mietiskelijöitäkin on täällä.

Vierailija
44/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapsi on kaunis jokaisen äidin mielestä. ystävälläni on erittäin erikoisen näköinen lapsi ja myönnän ihan rehdisti, että häpeän jäädä lapsen seuraan esim kauppakeskuksessa, kun äiti hakee tavaroita pisin kauppaa.

rehellisestä vastauksesta!

Vierailija
45/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisellä lapsella on naamakin yleensä niin likainen, että oksettaa. sit sitä pitäisi paijata sylissä..yök.

Vierailija
46/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkyys, empatia ja sielun kauneus. Ei ihme että kaikki haluavat olla vaan sun lähellä ja sylissä kun sä olet tosi mukava ihminen.

Ja vielä mukavampi susta tulee vanhana kun sä myös vanhenet ja rypistyt etkä yhtään katkeroidu. Ihanaa että sunkaltaisia syviä mietiskelijöitäkin on täällä.

on rumien ihmisten keksintö!

Vierailija
47/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun sä vielä ymmärtäisit hävetä niitä puolia itsessäsi joita olisi syytäkin hävetä. Usko mua, niitä näyttää riittävän.

Vierailija
48/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisellä lapsella on naamakin yleensä niin likainen, että oksettaa. sit sitä pitäisi paijata sylissä..yök.

lapsella on tosi useen nuha, ja sitten sitä kuivunutta räkää ei pestä sen naamalta pois edes sillon kun lähetään ihmisten ilmoille. kun kuulemma sitä räkää tulee lisää kuitenkin. YÖK!!! Ihastele sitä nyt sitten..

Vierailija
49/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi en pistä silmään niinkuin tämä ruma lapsi vauvasta saakka.

Vierailija
50/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä naamaa ei voida siistiä?? hitto, kun voi olla oksettavaa.

Vierailija
51/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. meillä molemmat vanhemmat on ylipainoisia ja näin ollen uskoisin siihen olevan taipumusta myös omilla lapsillani valitettavasti!! ME ei todellakaan käyä missään mäkissä syömässä eikä muuallakaan kaikki ruoat teen aina itse lapsille ja kasviksia syödään ja ulkona ollaan..

Meillä ei syödä karkkia kun ehkä kerran kuussa joku pieni xylitol juttu. Se jo ihan hampaidenkin takia tiedän miltä hampaiden paikkaus tuntuu ja en halua sitä tahallani lapselle aiheuttaa syöttämällä hänelle kaiken maailman herkkuja..

En todellakaan haluaisi lapselle samanlaista kohtaloa kuin itsellä oli lapsena. Ei yhtään kaveria ja koko koulu haukkuu lihavaksi! Kyllä sellainen syö lasta ja vaikuttaa koko elämään myös aikuisiällä.

Ottaa päähän että automaattisesti oletetaan että lihavat syö vaan roskaruokaa ja mässyjä!!!

Vierailija
52/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. meillä molemmat vanhemmat on ylipainoisia ja näin ollen uskoisin siihen olevan taipumusta myös omilla lapsillani valitettavasti!! ME ei todellakaan käyä missään mäkissä syömässä eikä muuallakaan kaikki ruoat teen aina itse lapsille ja kasviksia syödään ja ulkona ollaan..

Meillä ei syödä karkkia kun ehkä kerran kuussa joku pieni xylitol juttu. Se jo ihan hampaidenkin takia tiedän miltä hampaiden paikkaus tuntuu ja en halua sitä tahallani lapselle aiheuttaa syöttämällä hänelle kaiken maailman herkkuja..

En todellakaan haluaisi lapselle samanlaista kohtaloa kuin itsellä oli lapsena. Ei yhtään kaveria ja koko koulu haukkuu lihavaksi! Kyllä sellainen syö lasta ja vaikuttaa koko elämään myös aikuisiällä.

Ottaa päähän että automaattisesti oletetaan että lihavat syö vaan roskaruokaa ja mässyjä!!!

no tottakai oletetaan!

normaaliruualla kukaan ei liho! Jos siis syö myös normaalimääriä sitä ruokaa! Miksi sinä olet lihava? Vaikka geeneistä voi tulla taipumus lihavuuteen, ei pelkät geenit ketään lihota. syömisen malli opitaan kotona, siksi yleensä lihavilla on lihavia lapsia.

Vierailija
53/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni ei läskiä tule

Vierailija
54/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitä naamaa ei voida siistiä?? hitto, kun voi olla oksettavaa.

niin just! ei kukaan aikuinenkaan kulje kaupungilla suupielet ruuassa ja nenä räässä, miksi lapset sitten?! ja sitten niitä pitäisi vielä kehua suloiseksi?! I dont think so!

Vierailija
55/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ihmiseen tutustuessa kiinnittää huomioita ulkonäköön, mutta mitä enemmän on tekemisissä, sitä pienemmäksi sen merkitys menee ja lopulta ei oikein edes huomaa. Muuta tekijät vaikuttavat enemmän.

Lihavista lapsista: Uimarannalla olessamme poikani näki kaksi huomattavan ylipainoista lasta. Poikani parahti:"Kauheaa, mitä noiden vanhemmat on syöttänyt noille?!" En ole oikein varma, pitääkö tuosta kommentista olla ylpeä vai hävetä sitä. Meillä kotona ei syödä mitenkään yltiöterveellisesti...

Vierailija
56/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ihmiseen tutustuessa kiinnittää huomioita ulkonäköön, mutta mitä enemmän on tekemisissä, sitä pienemmäksi sen merkitys menee ja lopulta ei oikein edes huomaa. Muuta tekijät vaikuttavat enemmän.

totta tuokin.

ehkä minun kohdalla noiden rumien sukulaislasten kohdalla vaikuttaa sekin seikka, että rumuuden lisäksi ne lapset ovat huonokäytöksisiä, epäsiistejä, usein likaisia, huonosti puettuja ym. miten heistä voisi pitää???

Vierailija
57/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee siitä vaan huono olo.

Vierailija
58/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska ketju!

Vierailija
59/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan innoissani täällä, kun joku ajattelee TÄYSIN samanlailla kuin minä! Luulen tosin että sunkin lapses olis ruma mun lapseen verrattuna.

Vierailija
60/77 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täältä löytyy sielunveljiä!

mutta pöh. kukaan ei oo niin nätti kun minun kullannuppuni ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän