Käytätkö merkkivaatteita?
Itse käytän ja naisen kuuluu olla myös merkkitietoinen.
Kommentit (14)
Kyllä niissä aina joku merkki on. House taitaa olla suosituin merkkini.
On mulla nyt kolmen raidan pieruverkkarit jalassa ja saman merkin t-paita päällä. Mulle nyt on ihan sama kunhan vaatteet on käytänöölliset.
No nytkin päälläni on kashmirneule jota tuskin tunnistat merkkituotteeksi
Käytän vaatteita, jotka näyttävät kivalta ja tuntuvat hyvältä päällä. Osa on merkkivaatteita, osa ei.
Vierailija kirjoitti:
Merkkivaatteiden pitäisi olla halvempia koska käyttäjä suostuu kantamaan brändin mainosta yllään siellä missä liikkuukin. Näin ei ole ja siksi suosin laadukkaita halvempia vaatteita ilman brändiä.
Minä välttelen vaatteita, jossa logo näkyy liian selvästi. Rumentaa vaan vaatetta.
Ostan sellpystä noita kolmella eurolla. Mielestäni hyvä hinta-laatu, olen kerännyt jo kunnon garderoobin hyvin toimeentulevien entisiä vaatteita, joita osaa tuskin edes käytetty. Laatu ja vaatteen muut ominaisuudet syinä, ei merkki itsessään.
Sanotaan näin, että Tokmannista ostamani pikkarit kestävät vuosia. Alusvaateliikkeestä ostamat repeävät saumoista jo parin käytön jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Merkkivaatteiden pitäisi olla halvempia koska käyttäjä suostuu kantamaan brändin mainosta yllään siellä missä liikkuukin. Näin ei ole ja siksi suosin laadukkaita halvempia vaatteita ilman brändiä.
Ei minun merkkivaatteissani logoja ole kovin näkyvillä. Jossain ei yhtään, joissan ihan pieni logo rinnan kohdalla, jota ei edes kauas erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä välttelen vaatteita, jossa logo näkyy liian selvästi. Rumentaa vaan vaatetta.
Joo se on vähän rahvasta.
Vain jos löydän -50-70% alesta. Eikä logo saa näkyä.
En maksa mainostamisesta!
En, turhaa ja typerää, eikä merkki korreloi laadunkaan kanssa läheskään aina.