Voiko rumaa lasta rakastaa?
Mun mielestä ei voi!
Luojan kiitos, omasta lapsestani tuli kaunis.
Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.
Toinen asia on lihavat lapset. Ne ällöttää vielä enemmän! Koska lapsen lihavuushan on vanhempien syytä. Miks niille lapsille annetaan kaikkea mässyä?? Jos mulla olisi lihava lapsi, en antaisi sille karkkia tai hamppareita.
Kommentit (77)
No onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia. Ai kamala, jos ap olisi saanut vaikkapa vammaisen lapsen! No, onneksi on esimerkiksi meitä perhehoitajia, jotka lastasi sitten rakastavat vammasta huolimatta, kun et itse siihen kykene. Kaikki vammat kun eivät näy ultrissa ja harvempi vammaista haluaa adoptoidakaan...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2011 klo 14:11"]
esim. meillä molemmat vanhemmat on ylipainoisia ja näin ollen uskoisin siihen olevan taipumusta myös omilla lapsillani valitettavasti!! ME ei todellakaan käyä missään mäkissä syömässä eikä muuallakaan kaikki ruoat teen aina itse lapsille ja kasviksia syödään ja ulkona ollaan..
Meillä ei syödä karkkia kun ehkä kerran kuussa joku pieni xylitol juttu. Se jo ihan hampaidenkin takia tiedän miltä hampaiden paikkaus tuntuu ja en halua sitä tahallani lapselle aiheuttaa syöttämällä hänelle kaiken maailman herkkuja..En todellakaan haluaisi lapselle samanlaista kohtaloa kuin itsellä oli lapsena. Ei yhtään kaveria ja koko koulu haukkuu lihavaksi! Kyllä sellainen syö lasta ja vaikuttaa koko elämään myös aikuisiällä.
Ottaa päähän että automaattisesti oletetaan että lihavat syö vaan roskaruokaa ja mässyjä!!!
no tottakai oletetaan!
normaaliruualla kukaan ei liho! Jos siis syö myös normaalimääriä sitä ruokaa! Miksi sinä olet lihava? Vaikka geeneistä voi tulla taipumus lihavuuteen, ei pelkät geenit ketään lihota. syömisen malli opitaan kotona, siksi yleensä lihavilla on lihavia lapsia.
semmonen juttu että joku henkilö on voinut olla lihava jo lapsena koska hänen vanhemmat eivät ole puuttuneet lihomiseen mitenkään. Helposti tämmöinen ihminen on ylipainoinen myös aikuisena. Ja sitten kun tämä lihava aikuinen saa lapsia hän saattaa alkaa panostaa enemmän ruuan terveellisyyteen jotta hänen lapsistaan ei tulisi lihavia. Tämä aikuinen saattaa siis syödä hyvinkin terveellisesti mutta kulutuksensa verran, jolloin ei liho eikä laihdu. Silloin hänellä on siis edelleen ne huonoilla elämäntavoilla saadut läskit vaikka nykyään söisikin terveellisesti.
Eikö kannattaisi sitten syödä kulutusta vähemmän ja terveellisesti?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2011 klo 12:33"]Mun mielestä ei voi!
Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.
Toinen asia on lihavat lapset. Ne ällöttää vielä enemmän! Koska lapsen lihavuushan on vanhempien syytä. Miks niille lapsille annetaan kaikkea mässyä?? Jos mulla olisi lihava lapsi, en antaisi sille karkkia tai hamppareita.
[/quote]
Tuttavaperheessä neljä lasta ja toinen toistaan rumempia. Minkäs ne sille tekee kun sieviä ei ole tullut. Nyt niistä vanhimmalla jo kaksi omaa lasta ja sama ruma ulkonäkö on peritty.
Lasta rakastetaan,vaikka sillä olisi
-erilainen ulkonäkö
-kookas vartalo
-Erilaiset tavat
-Arpia
-Syntymävikoja.
Jos te aikuiset olette noin tyhmiä,että olette päättäneet tehdä tälläisen palstan niin säälin teitä. Voi huhhuh minkälaista käytöstä aikuisilta ihmisiltä -,-
...siitä suomalaisesta huippumallista Ninja mikä-se-nyt-olikaan ja hän kertoi miten hän ja hänen kaverinsa joskus hurjimman hybriksen aikana eivät halunneet edes puhua RUMIEN ihmisten kanssa.
Ihan hyvin voin uskoa, että sellaisia ihmsiä on enemmänkin. Surullisen yksisilmäistähän se on, onneksi ei meitä muita tavallisen näköisiä loppujen lopuksi juurikaan vahingoittavaa.
Tulemme lapsinemme toimeen ilman hänen rakkauttaan ;-)
Eli olen ap:n kanssa samaa mieltä. Ja uskon myös, että jokaista ihmistä maailmassa voi rakastaa.
...siitä suomalaisesta huippumallista Ninja mikä-se-nyt-olikaan ja hän kertoi miten hän ja hänen kaverinsa joskus hurjimman hybriksen aikana eivät halunneet edes puhua RUMIEN ihmisten kanssa. Ihan hyvin voin uskoa, että sellaisia ihmsiä on enemmänkin. Surullisen yksisilmäistähän se on, onneksi ei meitä muita tavallisen näköisiä loppujen lopuksi juurikaan vahingoittavaa. Tulemme lapsinemme toimeen ilman hänen rakkauttaan ;-)
Ootteko nähneet, miltä se Sarasalo itse näyttää nykyään. Turvonneelta syöttöporsaalta, eksoottiset silmät on kaiken läskin puristuksessa muuttuneet pieniksi siansilmiksi. Sitä saa mitä tilaa.
ei ole koskaan kaunis ollutkaan. menestyi mallina koska oli persoonallisen näköinen. persoonallinen on yhtä kuin ruma.
kuin semmoset harvahiuksiset värittömät rääpäleet.
Makuasia! :)
Ja ainiin, mun lapset on tsiljardi kertaa erikoisemman ja kauniimman näköisiä kuin sun lapses ap. Ihan vaikka räkä poskella ja ruokaa suupielissä. ;P
Mun mielestä ei voi!
Niinpä...
Rumia lapsia ei rakasta kukaan, eikä läskejä. Rumuus ja lihavuus on vanhempien syytä, ja lihavuus johtuu aina hampurilaisista ja kokiksesta.
Me muut kysytään aina sulta, että onko tämä lapsi nyt kaunis ja sopivan painoinen, ja sitten vasta mietitään, että rakastetaanko.
Nämä ovat viisaita sanoja, ap. Kiitos kun jaoit ne kanssasi.
(Yritä jotain parempaa provoa seuraavaksi, tää oli aika läpinäkyvä.)
jokaisenhan vanhemman mielestä oma lapsi on kaunis. sehän on elämän suuria ihmeitä että jokainen äiti saa aina sen synnytyslaitoksen kauneimman lapsen.
tällä aloituksella tarkoitin lähinnä toisten lapsia, sukulaisia ym. itse en pysty millään pitämään lapseni serkuista koska he ovat niin rumia. en ota heitä syliin, hellittele ym. jos he änkevät syliini niin keksin nopeasti jotain muuta puuhaa ettei minun tarvi pitää heitä sylissäni.
ap
Jonkun ap:n tapaisen äidin tyttö oli kaunis ja hemmoteltu, kunnes eräänä päivänä kaatui pyörällä, naama repesi, hammas katkesi, nenä meni poskelle ja korvakin repesi, kun korvakoru tarttui johonkin. Naama tikattiin ja jälkiä yritettiin siloitella laserhoidoilla ja ties millä, mutta naamaan jäi rumat arvet ja korvaan ja nenään tikkausjäljet. Siihen loppui sen äidin vouhkaaminen.
Rumuus ja lihavuus on vanhempien syytä, ja lihavuus johtuu aina hampurilaisista ja kokiksesta.
minun mielestä lihavuus todellakin on vanhempien syytä! (sairaat lapset asia erikseen)
Ja todella usein lihavilla vanhemmilla näkee lihavia lapsia, ja ovat kaikki tulleet yhdessä mäkkiin mässäämään. yök!
ap
jokaisenhan vanhemman mielestä oma lapsi on kaunis. sehän on elämän suuria ihmeitä että jokainen äiti saa aina sen synnytyslaitoksen kauneimman lapsen.
tällä aloituksella tarkoitin lähinnä toisten lapsia, sukulaisia ym. itse en pysty millään pitämään lapseni serkuista koska he ovat niin rumia. en ota heitä syliin, hellittele ym. jos he änkevät syliini niin keksin nopeasti jotain muuta puuhaa ettei minun tarvi pitää heitä sylissäni.
ap
Voit naamioida kateutesi tuollakin tavalla. Kannattaa hoidattaa se pää ennen kuin se kateus ottaa sinusta kokonaan otteen.
olenkin pinnallinen, haittaako se sua?
ihmettelen vaan asennettasi,joka on aika kieroutunut.
Itse hyväksyn lapset sellaisena kuin ne on.
Kuinka saatanan tyhymiä täällä on? Rumaa ei voi rakastaa? Niin, no ulkonäköhän se tärkein on eikä sisäinen kauneus. Että ottaa päähän, voiko näin typeriä vanhempia olla olemassa....Jos se oma lapsi sitten olisi syntynyt vähän kummalisemman näköiseksi niin ulosko olisitte heittäneet koska on niin ruma? Mitä. Ja näin btw hygienia ja rumuus on ihan eri asia.
-Pentu