Voiko rumaa lasta rakastaa?
Mun mielestä ei voi!
Luojan kiitos, omasta lapsestani tuli kaunis.
Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.
Toinen asia on lihavat lapset. Ne ällöttää vielä enemmän! Koska lapsen lihavuushan on vanhempien syytä. Miks niille lapsille annetaan kaikkea mässyä?? Jos mulla olisi lihava lapsi, en antaisi sille karkkia tai hamppareita.
Kommentit (77)
Voiko rumaa lasta rakastaa? Mun mielestä ei voi!
Luojan kiitos, omasta lapsestani tuli kaunis.Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.
Toinen asia on lihavat lapset. Ne ällöttää vielä enemmän! Koska lapsen lihavuushan on vanhempien syytä. Miks niille lapsille annetaan kaikkea mässyä?? Jos mulla olisi lihava lapsi, en antaisi sille karkkia tai hamppareita.
välitä. En mäkään voi sietää älyllisesti vajavaisia aikuisia. Ällöttää kun tällaisia tulee vastaan. Mitä järkeä on edes opettaa äidinkieltä koulussa, kun se ei sitä ongelmaa typeriltä ihmisiltä kuitenkaan poista...menee vaan hukkaan hyvä opetus.
Rumuus ja lihavuus on vanhempien syytä, ja lihavuus johtuu aina hampurilaisista ja kokiksesta.
minun mielestä lihavuus todellakin on vanhempien syytä! (sairaat lapset asia erikseen)
Ja todella usein lihavilla vanhemmilla näkee lihavia lapsia, ja ovat kaikki tulleet yhdessä mäkkiin mässäämään. yök!
ap
Mistä tiedät ketä siellä Mäkissä käy mässäämässä? Vai oletko itsekin hilautunut sinne läskin perseesi kanssa?
oikeasti luuletko olevas joku Tukianen luuletko olevas kaunis kaikkien mielestä?.Ei lapsi itse sille mitään mahta jos se on ruma tai vähän pullea se on vanhemmista kiinni.Kaikista vanhemistahan oma lapsi on tietysti kaunis.
esim. meillä molemmat vanhemmat on ylipainoisia ja näin ollen uskoisin siihen olevan taipumusta myös omilla lapsillani valitettavasti!! ME ei todellakaan käyä missään mäkissä syömässä eikä muuallakaan kaikki ruoat teen aina itse lapsille ja kasviksia syödään ja ulkona ollaan..
Meillä ei syödä karkkia kun ehkä kerran kuussa joku pieni xylitol juttu. Se jo ihan hampaidenkin takia tiedän miltä hampaiden paikkaus tuntuu ja en halua sitä tahallani lapselle aiheuttaa syöttämällä hänelle kaiken maailman herkkuja..En todellakaan haluaisi lapselle samanlaista kohtaloa kuin itsellä oli lapsena. Ei yhtään kaveria ja koko koulu haukkuu lihavaksi! Kyllä sellainen syö lasta ja vaikuttaa koko elämään myös aikuisiällä.
Ottaa päähän että automaattisesti oletetaan että lihavat syö vaan roskaruokaa ja mässyjä!!!
no tottakai oletetaan!
normaaliruualla kukaan ei liho! Jos siis syö myös normaalimääriä sitä ruokaa! Miksi sinä olet lihava? Vaikka geeneistä voi tulla taipumus lihavuuteen, ei pelkät geenit ketään lihota. syömisen malli opitaan kotona, siksi yleensä lihavilla on lihavia lapsia.
semmonen juttu että joku henkilö on voinut olla lihava jo lapsena koska hänen vanhemmat eivät ole puuttuneet lihomiseen mitenkään. Helposti tämmöinen ihminen on ylipainoinen myös aikuisena. Ja sitten kun tämä lihava aikuinen saa lapsia hän saattaa alkaa panostaa enemmän ruuan terveellisyyteen jotta hänen lapsistaan ei tulisi lihavia. Tämä aikuinen saattaa siis syödä hyvinkin terveellisesti mutta kulutuksensa verran, jolloin ei liho eikä laihdu. Silloin hänellä on siis edelleen ne huonoilla elämäntavoilla saadut läskit vaikka nykyään söisikin terveellisesti.
Rumuus ja lihavuus on vanhempien syytä, ja lihavuus johtuu aina hampurilaisista ja kokiksesta.
minun mielestä lihavuus todellakin on vanhempien syytä! (sairaat lapset asia erikseen)
Ja todella usein lihavilla vanhemmilla näkee lihavia lapsia, ja ovat kaikki tulleet yhdessä mäkkiin mässäämään. yök!
ap
Mistä tiedät ketä siellä Mäkissä käy mässäämässä? Vai oletko itsekin hilautunut sinne läskin perseesi kanssa?
vien joskus lapseni mäkkiin, so what? mun mielestä se on ihan ok normaalipainoisille ihmisille. mutta suurin osa niistä asiakkaista vaan tahtoo olla noita läskejä, perheineen tai yksin. Jos olisin lihava en ikinä edes kehtaisi syödä julkisesti, saati mäkissä. mutta thank god olen hoikka :D
enne omia lapsia. Sitten, kun sain omat lapset, niin tajusin, että lapsi on kyllä suurin rakkaus, ja minusta tuntuu tosi pahalta ajatuskin siitä, että kaikki lapset eivät saa hellyyttä, hoivaa, huolenpitoa ja rakkautta.
Sama pieni hyväksyntää ja rakkautta kaipaava sydän se sykkii jokaisen lapsen pinnan alla. Ja meissä aikuisissakin. En itse ainakaan halua enää tylyydelläni saada yhtään lasta tuntemaan itsensä jotenkin vääränlaiseksi, sillä lapset vaistoavat paljon. Surulliset lapsensilmät on kyllä paljon kamalampaa katsottavaa, kuin rumat lapset.
enne omia lapsia. Sitten, kun sain omat lapset, niin tajusin, että lapsi on kyllä suurin rakkaus, ja minusta tuntuu tosi pahalta ajatuskin siitä, että kaikki lapset eivät saa hellyyttä, hoivaa, huolenpitoa ja rakkautta.
Sama pieni hyväksyntää ja rakkautta kaipaava sydän se sykkii jokaisen lapsen pinnan alla. Ja meissä aikuisissakin. En itse ainakaan halua enää tylyydelläni saada yhtään lasta tuntemaan itsensä jotenkin vääränlaiseksi, sillä lapset vaistoavat paljon. Surulliset lapsensilmät on kyllä paljon kamalampaa katsottavaa, kuin rumat lapset.
minä mieluummin surusilmiä katselen kuin rumuutta!
Ei tietenkään oteta tosissaan, vastataan yhtä älyvapaasti.
41
Mutta mieli teki, sillä minusta tää olisi ollut ihan oikeasti kiinnostava keskusteluaihe. Siis ei tietenkään tuo ap:n hölmö kysymys... mutta kyllä mun tulee joskus pohdittua lasten ulkonäköön liittyviä asioita.
Itselläni on kokemus vuosien itseinhosta rumana ankanpoikasena (josta tuli kyllä sittemmin ihan normaalin näköinen aikuinen), ja koin omien vanhempienikin olleen jotenkin... pettyneitä siihen, miltä näytin kasvuvuosina. Neljännellä ja viidennellä luokalla luokan tytöt yksimielisesti valitsi luokan rumimmaksi tytöksi. En edes kyseenalaistanut sitä.
Tuntuu kyllä, että laajemmin ottaen kulttuurissa laajemminkin ulkonäköön kohdistuvat paineet on entisestään vain koventuneet omista lapsuusvuosista, esim. naisten ulkonäköön kohdistuva arvostelu saa joskus ihan epätodellisia muotoja. Ja syystä tai toisesta tässä asiassa tuntuu vielä nainen usein olevan naiselle susi. Miksi?
Kyllä tässä asenneilmastossa mietityttää omien tytärten kasvattaminen...
Mutta mieli teki, sillä minusta tää olisi ollut ihan oikeasti kiinnostava keskusteluaihe. Siis ei tietenkään tuo ap:n hölmö kysymys... mutta kyllä mun tulee joskus pohdittua lasten ulkonäköön liittyviä asioita.
Itselläni on kokemus vuosien itseinhosta rumana ankanpoikasena (josta tuli kyllä sittemmin ihan normaalin näköinen aikuinen), ja koin omien vanhempienikin olleen jotenkin... pettyneitä siihen, miltä näytin kasvuvuosina. Neljännellä ja viidennellä luokalla luokan tytöt yksimielisesti valitsi luokan rumimmaksi tytöksi. En edes kyseenalaistanut sitä.
Tuntuu kyllä, että laajemmin ottaen kulttuurissa laajemminkin ulkonäköön kohdistuvat paineet on entisestään vain koventuneet omista lapsuusvuosista, esim. naisten ulkonäköön kohdistuva arvostelu saa joskus ihan epätodellisia muotoja. Ja syystä tai toisesta tässä asiassa tuntuu vielä nainen usein olevan naiselle susi. Miksi?
Kyllä tässä asenneilmastossa mietityttää omien tytärten kasvattaminen...
minusta tuntuu myös että rumia lapsia jollain tapaa syrjitään koulumaailmassa. ja on myös niin että on ne suositut tytöt, ja hehän ovat kauniita vaikkeivat olisikaan ja sitten joku oikeasti kaunis tyttö jää heidän varjoon jos ei ole suosittu.
Kauneushan oikeasti ja todella tulee sisältäpäin.
Martina Aitolehti on ruma sisältä, kun taas tosi moni rumempi on sisältä kaunis. Ja se pelkkä sisältä tuleva kauneus saa muut tykkäämään ihmisestä.
ap
tämä on kyllä totta, muu kirjoittamasi on pinnallista paskaa.
Liian suuri osa aikuisista ei osaa edes syödä oikein.
Aluksi ihmiseen tutustuessa kiinnittää huomioita ulkonäköön, mutta mitä enemmän on tekemisissä, sitä pienemmäksi sen merkitys menee ja lopulta ei oikein edes huomaa. Muuta tekijät vaikuttavat enemmän.
totta tuokin.
ehkä minun kohdalla noiden rumien sukulaislasten kohdalla vaikuttaa sekin seikka, että rumuuden lisäksi ne lapset ovat huonokäytöksisiä, epäsiistejä, usein likaisia, huonosti puettuja ym. miten heistä voisi pitää???
Sinun pitäisi vihata..ällöta lapsien vanhempia, jotka pitävät tenavat likaisina, huonosti puettuina ja näyttää, että kasvatuskin on hukassa. Miksi ällöta viattomia lapsia..ulkonäölleen ja kasvatukselleen he eivät mitään voi. Olet muuten helvetin kakara äidiksi..toivottavasti joudut elämässäsi kohtaamaan joskus semmoisen kriisin, jossa viedäät sulta jalat alta ja joudut ymmärtämään jotai elämästa ja oikeista arvoista.
kukaan lapsi ei ole ruma! ja sulla on varmaan päässä vikaa!!! lapset on viattomia ei ne maha ulkonäölleen mitään niin että sulla varmaan päässä ruma sydän ku ajattelet tollei ja sisäinen kauneus on tärkeempää ku ulkoinen !!!!!! ps:mee mieli sairaalaa!!!! revi siit! ämmä
Voiko rumaa lasta rakastaa? Mun mielestä ei voi!
Luojan kiitos, omasta lapsestani tuli kaunis.Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.
välitä. En mäkään voi sietää älyllisesti vajavaisia aikuisia. Ällöttää kun tällaisia tulee vastaan. Mitä järkeä on edes opettaa äidinkieltä koulussa, kun se ei sitä ongelmaa typeriltä ihmisiltä kuitenkaan poista...menee vaan hukkaan hyvä opetus.
Toivottavasti olet kuitenkin mies ja lapseton sellainen.
Yksikään normaali äiti ei kirjoittaisi tuollaista paskaa.