Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten tehdään kun ei enää usko työpaikkansa ideologiaan?

Vierailija
08.04.2011 |

Siis jos esim. laatuvaatimukset ovat vuosien varrella laskeneet kuin lehmän häntä, mitä työntekijä ei hyväksy edes hiljaisessa mielessään, onko tässä muuta tehtävissä kuin purra hammasta ja kestää tai hakea uutta työpaikkaa (jossa tiettyjä periaatepäätöksiä ei hoidetta välttämättä yhtään sen paremmin kuin vanhassakaan)?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tärkeitä nuo asiat ovat Sinulle. Ilmeisen tärkeitä, koska korotat ne ideologiaksi. Jos työ on sinulle yksi keskeisimmistä elämän sisällöistä, niin sitten ei auta kuin etsiä sellainen työyhteisö, jossa viihdyt.

Jos taas työ on vähemmän tärkeää, niin sitten voit ajatella, että tämä on nyt tätä ja riittää, että itse teen parhaani.

Vierailija
2/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tärkeitä nuo asiat ovat Sinulle. Ilmeisen tärkeitä, koska korotat ne ideologiaksi. Jos työ on sinulle yksi keskeisimmistä elämän sisällöistä, niin sitten ei auta kuin etsiä sellainen työyhteisö, jossa viihdyt. Jos taas työ on vähemmän tärkeää, niin sitten voit ajatella, että tämä on nyt tätä ja riittää, että itse teen parhaani.

ovatkin mielestäni eettisesti väärin, niin sitä tarkoitin ideologialla. Asiakas ei saa enää nykyään samaa laatua kuin ennen, enkä halua sitä hänelle myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eräänlaista elämäntapaa. Ja tiedän, että jotkut onnistuu, jotkut menettävät kaiken, mitä tällä hetkellä omistavat. Ei sovi mun ideologiaan, mutta työtä on tehtävä. Tuntuu välillä ihan hirveeltä. Yritän ajatella niitä, jotka ovat onnistuneet ja pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että muillakin tulisi menestystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän