Voiko rumaa lasta rakastaa?
Mun mielestä ei voi!
Luojan kiitos, omasta lapsestani tuli kaunis.
Ällöttää kun rumia lapsia näkee niin paljon. Ja mitä järkeä on pukea ruma lapsi kauniisiin vaatteisiin?? hukkaan menee nekin vaatteet.
Toinen asia on lihavat lapset. Ne ällöttää vielä enemmän! Koska lapsen lihavuushan on vanhempien syytä. Miks niille lapsille annetaan kaikkea mässyä?? Jos mulla olisi lihava lapsi, en antaisi sille karkkia tai hamppareita.
Kommentit (77)
Mut silti... Voiko noin pinnallista äitiä ollakka, et ajattelee lähipiirin lapsistakin, onko ne tarpeeksi kauniita rakastettaviksi..? Ja mikä tekee lapsesta ruman? Kannattaa kattoa ensin peiliin ja miettiä vasta sitten mitä kirjoittaa/suustaan päästää!
Ja pahinta tässäkin turhassa ketjussa on se, että jopa provosoiduin!
katson peiliin useita kertoja päivässä, ja vautsi vau mikä kaunotar sieltä tuijottaakaan takaisin!
ap
jokaisenhan vanhemman mielestä oma lapsi on kaunis. sehän on elämän suuria ihmeitä että jokainen äiti saa aina sen synnytyslaitoksen kauneimman lapsen.
tällä aloituksella tarkoitin lähinnä toisten lapsia, sukulaisia ym. itse en pysty millään pitämään lapseni serkuista koska he ovat niin rumia. en ota heitä syliin, hellittele ym. jos he änkevät syliini niin keksin nopeasti jotain muuta puuhaa ettei minun tarvi pitää heitä sylissäni.
ap
te uskomattomia!Minulla jäi sivu auki ja 10v poikani luki juttunne :D.Kysyi saako kommentoida?Miten voi olla noin tyhmiä ihmisiä olemassa kun ap?
Ei kannata.Kohta olet itsekin ruma ja tyhmä.Minun kaunis lapseni,niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Säälittää ap:n kaltaiset ihmiset.
niin en ole puhunut siitä muille. en edes miehelleni, saatikkaa 9v lapselleni. tuttuni näki lapsen kerran (oli innoissaan, kun näkee vauvan) mutta myöhemmin sanoi ettei siinä lapsessa ole mitään söpöä. puolustelin lasta, mutta tiesin totuuden itsekin..se on ruma. nyt kyseinen lapsi on puoltoista vee eikä mitään söpöä vieläkään. en ole itsekään mikään missi, mutta tiedän ihmisten pään kääntyvän kauppareissuilla, kun näkevät lapsen..
jokaisenhan vanhemman mielestä oma lapsi on kaunis. sehän on elämän suuria ihmeitä että jokainen äiti saa aina sen synnytyslaitoksen kauneimman lapsen.
tällä aloituksella tarkoitin lähinnä toisten lapsia, sukulaisia ym. itse en pysty millään pitämään lapseni serkuista koska he ovat niin rumia. en ota heitä syliin, hellittele ym. jos he änkevät syliini niin keksin nopeasti jotain muuta puuhaa ettei minun tarvi pitää heitä sylissäni.
ap
lapseni serkku ei ole sama kuin serkkuni lapsi.
niin en ole puhunut siitä muille. en edes miehelleni, saatikkaa 9v lapselleni. tuttuni näki lapsen kerran (oli innoissaan, kun näkee vauvan) mutta myöhemmin sanoi ettei siinä lapsessa ole mitään söpöä. puolustelin lasta, mutta tiesin totuuden itsekin..se on ruma. nyt kyseinen lapsi on puoltoista vee eikä mitään söpöä vieläkään. en ole itsekään mikään missi, mutta tiedän ihmisten pään kääntyvän kauppareissuilla, kun näkevät lapsen..
en minäkään näiden rumilusten vanhemmille mitään sano heidän lapsensa ulkonäöstä tai lapsille itselleen, en tietenkään! miksi sanoisinkaan ja pahoittaisin toisen mielen ja samalla katkeisi välitkin.
tänne kirjoitin näin, koska halusin nähdä onko muita samoin ajattelevia. koska harvoin näistä asioita ääneen puhutaan.
jopa lapsen kummitäti kehui mun lasta: se on niin söpö, voi että.. lässynlässyn.. ystäväni oli vieressä ja kysyi: eikö sun oma kummilapsesi sitten ole?? meni kummi vaikeaksi. enkä mä nauti tästä, kun haukun lasta. olen hiljaa, jos kysytään lapsen ulkonäöstä jotain. enemmin vaikenen kuin valehtelen.
että tähän provoon lähdettiin mukaan!
Niin kuka maarittelee kuka on kaunis ja kuka ei...
Miksi muuten mammat haluavat pukea pilttinsä kalliisiin merkkivaatteisiin! Kukaan mitään räkänokkia voi sietää, ne pitää stailata Gapilla ja Moloilla!
Niin kuka maarittelee kuka on kaunis ja kuka ei...
yleiset kauneuskäsitykset!
Miksi muuten mammat haluavat pukea pilttinsä kalliisiin merkkivaatteisiin! Kukaan mitään räkänokkia voi sietää, ne pitää stailata Gapilla ja Moloilla!
gap ei oo mikään kallis merkki!
ei voi sanoa että ei ainakaan käy kateeks lastas kun on saanut noin avarakatseitsemattoman äitin. Ilmeisesti et rakastaisi omaa lastasi jos hänelle kävisi jotain että naamasta tulisi "ruma"? Säälittävää. Mutta tosiaan, kyllä "rumasta" lapsesta voi pitää. Jos oma lapseni olisi "ruma" niin silti hän olisi mulle rakas. Ja ihan sama vaikka ei ois oma, en mä rupeis silti keksimään mitään tekosyitä millä saisin esim. tuttavani lapsen pois sylistäni koska hän on "ruma".
Mutta tuossa lasten lihavuudessa olen täysin samaa mieltä. Vanhemmat ne niitä lapsia syöttää ja niille ruokaa tuo, siinä on vanhemmat pelkästään syyllisiä lapsen lihavuuteen. Lapsi ei välttämättä osaa käsitellä syömistä sellaisena asiana että siitä voi lihota oikein urakalla, vanhempien se pitäisi taas ymmärtää ja pitää huolen lapsensa terveydestä ja liika syöttäminen ei todellakaan ole sitä.
enne omia lapsia. Sitten, kun sain omat lapset, niin tajusin, että lapsi on kyllä suurin rakkaus, ja minusta tuntuu tosi pahalta ajatuskin siitä, että kaikki lapset eivät saa hellyyttä, hoivaa, huolenpitoa ja rakkautta. Sama pieni hyväksyntää ja rakkautta kaipaava sydän se sykkii jokaisen lapsen pinnan alla. Ja meissä aikuisissakin. En itse ainakaan halua enää tylyydelläni saada yhtään lasta tuntemaan itsensä jotenkin vääränlaiseksi, sillä lapset vaistoavat paljon. Surulliset lapsensilmät on kyllä paljon kamalampaa katsottavaa, kuin rumat lapset.
"Ruma" lapsi, jota rakastan, näytti minusta rumalta silloin, kun häneen tutustuin. Nykyään pystyn objektiivisesti tunnistamaan, että hänen piirteensä ovat erikoiset eivätkä vastaa yleistä kauneuskäsitystä. Itselleni hän on kaunis, on ollut pitkään.
Näin on käynyt myös alkujaan "rumina" pitämilleni aikuisille, kun olen tutustunut ja kiintynyt heihin - he ovat muuttuneet silmissäni kauniiksi. Ei ihminen, jota rakastan, ole koskaan minusta ruma.
" Ei ihminen, jota rakastan, ole koskaan minusta ruma.
tästä olen samaa mieltä.
ja tämän ketjun kiihkoilijoille tiedoksi että aloitin tämän ketjun ihan vain provona, ja monet naurut tästä ketjusta sainkin.
ap
Ja jos nyt onkin, voi sitten aikuisena lihoa ja rumetua. voi apua, etkö rakasta enää sitten häntä? Taidat olla aika yksinkertainen ap!
Ja jos nyt onkin, voi sitten aikuisena lihoa ja rumetua. voi apua, etkö rakasta enää sitten häntä? Taidat olla aika yksinkertainen ap!
tai sitten aloitukseni oli provo :D
ap
Mut silti... Voiko noin pinnallista äitiä ollakka, et ajattelee lähipiirin lapsistakin, onko ne tarpeeksi kauniita rakastettaviksi..? Ja mikä tekee lapsesta ruman? Kannattaa kattoa ensin peiliin ja miettiä vasta sitten mitä kirjoittaa/suustaan päästää!
Ja pahinta tässäkin turhassa ketjussa on se, että jopa provosoiduin!