Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että mulla on hauskaa!

Vierailija
24.03.2011 |

Koko raskausajan mies oli haluton ja antoi ymmärtää, että olen ihan nymfo. Sanoin sitten loppuraskaudesta, että aloitteet ovat sitten hänen vastuullaan synnytyksen jälkeen ainakin puoli vuotta. Nyt se käy ihan kuumana! :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä loppui halut, kun maha kasvoi. Vaikka pysyi muuten hoikkana ja nättinä. Ei irronnut ei.

Synnytyksen jälkeen mies sitten vonkasi koko ajan. Oli jotenkin koomista, että mies, joka ei voinut edes mun mieliksi hyväillä tms. raskauden aikana, oli nyt sitä mieltä, että musta on tullut hirveä pihtari. Ei ihan hirveästi haluttanut, kun valvoin yöt koliikkivauvan kanssa...

Vierailija
2/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä loppui halut, kun maha kasvoi. Vaikka pysyi muuten hoikkana ja nättinä. Ei irronnut ei. Synnytyksen jälkeen mies sitten vonkasi koko ajan. Oli jotenkin koomista, että mies, joka ei voinut edes mun mieliksi hyväillä tms. raskauden aikana, oli nyt sitä mieltä, että musta on tullut hirveä pihtari. Ei ihan hirveästi haluttanut, kun valvoin yöt koliikkivauvan kanssa...

Kyllä siinä jokin särö suhteeseen tuli, kun mies ei pitänytkään raskaana olevasta kehostani. Itse en ole koskaan ollut tyytyväisempi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä loppui halut, kun maha kasvoi. Vaikka pysyi muuten hoikkana ja nättinä. Ei irronnut ei. Synnytyksen jälkeen mies sitten vonkasi koko ajan. Oli jotenkin koomista, että mies, joka ei voinut edes mun mieliksi hyväillä tms. raskauden aikana, oli nyt sitä mieltä, että musta on tullut hirveä pihtari. Ei ihan hirveästi haluttanut, kun valvoin yöt koliikkivauvan kanssa...

Kyllä siinä jokin särö suhteeseen tuli, kun mies ei pitänytkään raskaana olevasta kehostani. Itse en ole koskaan ollut tyytyväisempi. Ap

Mies on jälkikäteen katsonut "masukuviani", ja todennut, että olitpa muuten tosi kaunis, hän ei kuulemma sitä silloin tajunnut. Nyt toivoo meille toista lasta, ja yhtenä perusteena se, että haluaisi kokea uudelleen minun raskauteni ja nauttia siitä!

t. 3

Vierailija
4/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tosiaan piti mahaani tuolloin inhottavana, ei halunnut esim. liikkua minun kanssani julkisesti, koska häpesi. Ihme homma.

Vierailija
5/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen kasvun paikka miehelle tuntuu olevan ensimmäinen, toinen, kolmas, neljäs ... ja ilmeisesti kymmeneskin raskaus. Vaatii naiselta aikamoista itsetuntoa ja ymmärtäväisyyttä, ettei asiasta tule pitkäkestoista ongelmaa suhteeseen.

Vierailija
6/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies tosiaan piti mahaani tuolloin inhottavana, ei halunnut esim. liikkua minun kanssani julkisesti, koska häpesi. Ihme homma.

Vierailija
7/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hitto miten idiootti äijä!!

Mutta kyllä jäi vähän paha maku suuhun, kun olen (ja olin raskauden aikana) hoikka ihan ihan suht nätti. Ja olis jäänyt, vaikken olisikaan.

Vierailija
9/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitinpa vain, että eipä kiinnosta.

Vierailija
10/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitinpa vain, että eipä kiinnosta.

Vierailija
11/11 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin kyllä aina haluaa. Sitä ei kyllä yhtään haitannut mun raskaus tai maha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi