Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Onko AMK:n lääkelaskut vaikeampia kuin toisen asteen koulutuksen?
24.03.2011 |
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen opistotason erikoissairaanhoitaja ja nyt tehnyt toista erikoistumista AMK:ssa ja laskut on olleet tosi helppoja. Ihan peruskauraa. Opistossa meillä oli esim kolmen lääkkeen liuoslaskuja eli piti laskea pitoisuudet jne eri lääkkeistä. Nyt ihan todella helppoja. Jos ymmärtää mikro- milli- gramma- ajattelun niin kaikki on selvää :)