Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaantuisitko sinä, jos käly avopuolisoineen sanoisi lapsistasi

Vierailija
24.03.2011 |

että toinen on liian laiha ja toinen liian lihava? Lapset ovat 7v 120cm ja 18kg ja 8v 129cm ja 27kg. Lisäksi kerrottiin, kuinka lasten kanssa pitäis ulkoilla enemmän, lapset eivät saisi pelata niin paljon Pleikalla, lapset syövät huonosti koska munakas ei aamupalalla kelvannut (lauantaina ei kelvannut, sunnuntaina kelpasi). Kaiken tämän arvostelun saimme yhden yön vierailun jälkeen lapsettomalta päälle 40v pariskunnalta ja vaikka kuinka olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa, niin mulle jäi vierailusta paska maku suuhun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toinen on liian laiha ja toinen liian lihava? Lapset ovat 7v 120cm ja 18kg ja 8v 129cm ja 27kg. Lisäksi kerrottiin, kuinka lasten kanssa pitäis ulkoilla enemmän, lapset eivät saisi pelata niin paljon Pleikalla, lapset syövät huonosti koska munakas ei aamupalalla kelvannut (lauantaina ei kelvannut, sunnuntaina kelpasi). Kaiken tämän arvostelun saimme yhden yön vierailun jälkeen lapsettomalta päälle 40v pariskunnalta ja vaikka kuinka olen yrittänyt olla ajattelematta asiaa, niin mulle jäi vierailusta paska maku suuhun.

oli torstaina vielä lämpöä.

t.ap

Vierailija
2/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän ajattelisin, että ovat vain ymmärtämättömiä ja kokemattomia arvostelemallaan alueella. Lähinnä säälittävää olla niin omahyväinen, että menee tuollaisia laukomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä asioista sitten kun teillä on muutama lapsi kasvatettavana.

Vierailija
4/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurit harrasti samaa. Pitivät tilastoa ajoista, jolloin olin lasten kanssa hiekkalaatikolla, huomauttivat, jos lapset ei jonain iltana olleet nukkumassa klo 20, hakkasivat seinää, kun vauva nauroi jne.

Kyllä on suloista, kun heillä on nykyään pahatapainen, mölyävä lapsi, jonka kanssa eivät juuri pihalla näyttäydy :D

Ja kyseessä oli juuri tällainen 40+ (silloin) lapseton pariskunta. Tiesivät kaiken lastenkasvatuksesta ja hoidosta.

Vierailija
5/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenttien jälkeen

Vierailija
6/6 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurit harrasti samaa. Pitivät tilastoa ajoista, jolloin olin lasten kanssa hiekkalaatikolla, huomauttivat, jos lapset ei jonain iltana olleet nukkumassa klo 20, hakkasivat seinää, kun vauva nauroi jne. Kyllä on suloista, kun heillä on nykyään pahatapainen, mölyävä lapsi, jonka kanssa eivät juuri pihalla näyttäydy :D Ja kyseessä oli juuri tällainen 40+ (silloin) lapseton pariskunta. Tiesivät kaiken lastenkasvatuksesta ja hoidosta.

huippua!! Kerrankin joku saa ansionsa mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan