Vanheneminen on kamalaa!!! Pakokauhu iski, Nyt jo 45 v
ja vajaan vuoden päästä 46, ei edes viittä vuotta viisikymppisiin!
Mihin tämä aika on kadonnut? Juurihan olin alle kolmikymppinen, ja vietin railakasta sinkkuelämää.
Ei edes pienet lapset saa tuntemaan nuoremmaksi, kun raaka tosiasia on se, että kaikki muut puiston äidit ovat 10 vuotta nuorempia.
Kommentit (56)
Oho! Vieraileeko tällä palstalla näinkin monta viisikymppistä? Yllättävää...
Viisikymppisetkin voi olla äitejä, jopa pienten lasten äitejä.
totesi kerran että ihminen on tarkoitettu kuolemaan n 45-vuotiaana alun perin sen vuoksi vaihevuodet, rapistuminen ja sairaudet tulee ja elämä on kamalaa
Jumalako?
ehdin vielä tehdä vaikka mitä!
Ainakin opiskella ja vaikka 4 lasta saada jos niin monta haluan!
T. äippä 24v kera kahden lapsen ja aviomiehen
Mulle ainakin elämä on nautinnollisempaa monin tavoin nyt , kun olen yli 40 v.
On oppinut huomaamaan mikä on oikeasti elämässä arvokasta ja tärkeää. Ja se ei välttämättä ole raha, menestys ja ura.
Olen ylipainoinen ja rupsahtanutkin mutta kun tiedän millä on oikeasti arvoa elämässä, en välitä. Elämä on liian lyhyt pinnallisista asioista murehtimiseen.
on asiat kunnossa kun täyttää 40v? Itse nyt 35, työkuviot täysin auki, olen ammatinvaihtaja. Taloudellinen tilanne tuskaisaa kitkutusta päivästä toiseen. Terveys reistailee...Mutta toivottavasti parempaa tulossa.
mutta kieltamatta nain viisikymppisena olen ruvennut miettimaan elaman rajallisuutta. Haluan elaa viela pitkaan, ja olla osallinen lasteni elamassa kun he perustavat perhetta yms. Jotenkin nyt kun huomaa kuinka nopeasti vaikkapa viimeiset 10-15 vuotta ovat menneet, kuin vilauksessa, niin rupeaa tajuamaan etta mita vanhemmaksi tulee, sita nopeammin aika menee. Ja viela vahan aikaa sitten ajattelin ehka 65-vuotiaina kuolleista etta no, olihan heilla jo ikaa, mutta nyt rupeaa hirvittamaan etta enhan itsekaan ole niin kovin kaukana 60-vuotissynttareista.
Lisaksi olen vain vuoden paassa siita iasta jolloin liian aikaisin kuollut aitini menehtyi.
iskee tajuntaan.
Ja vaikka minullakin on pieni lapsi, se vain lisää "pakokauhua".
Sain lapseni 42- vuotiaana, ja usein mietin kuinka kauan saan seurata hänen elämäänsä, näenkö milloinkaan mahdollisia lapsenlapsiani.
Oma äitini kuoli äkillisesti vähän yli 50- vuotiaana, hän ei siis koskaan ehtinyt nähdä tytärtäni.
En kadu sitä että sain lapsen iäkkäänä, mutta jos elämä olisi vienyt toisin, mieluusti olisin saanut lapsen ainakin 10 vuotta nuorempana.
Joskus melkein säälittää, kun ikäiseni naiset lähes unohtavat biologiset faktat, ja haaveilevat iltatähdistä lähes 50- v iässä.
Täällä käy satoja ihmisiä päivässä kirjoittelemassa ja monin verroin enemmän ainostaan lukemassa kirjoituksia. Kyllä siihen mahtuu muutama kymmenen viisikymppistäkin sekaan.
Toisin kuin monet ajattelevat, suuren kävijämäärän takia täältä on lähes mahdoton tunnistaa ketään.
Täällä käy satoja ihmisiä päivässä kirjoittelemassa ja monin verroin enemmän ainostaan lukemassa kirjoituksia. Kyllä siihen mahtuu muutama kymmenen viisikymppistäkin sekaan.
Toisin kuin monet ajattelevat, suuren kävijämäärän takia täältä on lähes mahdoton tunnistaa ketään.
Oho! Vieraileeko tällä palstalla näinkin monta
viisikymppistä? Yllättävää...
Se, minkä ikäinen roppanne on , on täysin merkityksetöntä.
Terveisin joku, joka tietää, mitä tuleman pitää.
tunnen samoin ja olen 'vasta' 31. perkules sentään.
On rahaa ja rakkautta ihan erilailla kuin ennen.
Elämä on erittäin hauskaa.
;)
ja oikein odotan millon olen nelikymppinen kun sitähän sanotaan et nainen parhaassa iässä:) Onhan monia tosi kauniita 40+ naisia. Itekin haluaisin olla. Jos sitten 40+ olis enempi aikaa itelle,ja sais nukkua yöt ilman jatkuvia herätyksiä. Oon huomannu et ainakin mulla ne vaikuttaa naamaan. Pienin on 5kk ja tämä alku on ollut aika ikävää kaikenlaisten omien terveysvaivojeni kanssa ja e näkyy. No nyt jo näkyy valoa tunnelin päässä,jospa se tästä. Vauva on ihana ja aika helppokin vaikka öisin heräilee turhan usein. Haaveilen siitä et pääsen hikijumppaan ja shoppailemaan,kampaajalle ja kasvohoitoon ja jotenkin uudistamaan itteäni. Varmasti tuo liikunta tois sen suurimman muutoksen ja tietty kunnon yöunet.
No tämä tais mennä ihan sivuraiteille,mut nauttikaa naiset elämästänne! Minkä ikäisiä nyt satutte olemaankaan:)
yllättää et meitä vanhoja on näin monta
kyllä on mustakin kurjaa rupsahtaa, vaikka mitä tekee niin rupsahtaa ;)
olis ihanaa oll edes 10 v nuorempi...
olen lisäksi sairas, vakavasti...
mutta kyllä nuorikin äiti voi sairastua ja jopa kuolla, eli ei ole iästä kiinni
suretta lapseni puolesta, ettei saa olla äitinsä kanssa kovinkaan kauaa...
ehdin vielä tehdä vaikka mitä!
Ainakin opiskella ja vaikka 4 lasta saada jos niin monta haluan!
T. äippä 24v kera kahden lapsen ja aviomiehen
viisikymppistä? Yllättävää...