Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa joka kerta huomata että kun kodin siivoaa niin mielialakin kohoaa. Vaikuttaako teillä oloon, kun tavarat on omilla paikoillaan?

Vierailija
06.07.2024 |

En tiedä mistä tuo vaikutus tulee, mutta esimerkiksi kun vessa on puhdas ja pinnat kiiltää, olohuoneesta on sekalainen tavara pois ja keittiö on siisti niin olo on parempi.

Koetko vastaavaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Siivouksen aloitus voi tuntua tylsältä, mutta kun tekee ja näkee työn jäljen tulee hyvälle mielelle.

Vierailija
2/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä ovat tavarat aina paikoillaan, mutta jos siivoaa lattiat ja pyyhkii pölyt ja lisäksi kylppärin siivous, niin kyllä kelpaa olla. Kun pesee ikkunat on vielä parempi olo. Puhdas tuoksu talossa lisää positiivista energiaa. Päälle hyvät kahvit kun hommat on tehty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Siisti koti on ihmisen parasta aikaa....vai miten se meni🤔 No, joka tapauksessa puhdas koti vetää puoleensa😊

Vierailija
4/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
5/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Luin jostain, että tutkimusten mukaan ihmiset suoriutuvat paremmin älykkyystestissä, kun ympäristö on siisti. Uskon tämän täysin. Siisti ja puhdas koti tuottaa mielihyvää monin tavoin. Siksi onkin hyvin hämmentävää, miten moni silti elää vapaaehtoisesti läävässä. Osa jopa kehuu sillä, että siisteyden sijaan "keskittyy mieluummin tärkeämpiin asioihin". Niin varmaan. 

Vierailija
6/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa ja siksi meillä tavarat laitetaan aina omille paikoilleen. Se myös varmistaa sen,että ne löytyvät tarvittaessa:)

Voin huonosti, jos kotini on sotkuinen ja tavarat hujan hajan.

Yllättävää kyllä, minua ei haittaa lainkaan kyläillä kodeissa, joissa valiitsee suloinen sekasotku.

Sotku ei häiritse, kunhan se ei ole omassa kodissani. Mitähän Freud tästä tuumaisi:)

Vierailija
7/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Luin jostain, että tutkimusten mukaan ihmiset suoriutuvat paremmin älykkyystestissä, kun ympäristö on siisti. Uskon tämän täysin. Siisti ja puhdas koti tuottaa mielihyvää monin tavoin. Siksi onkin hyvin hämmentävää, miten moni silti elää vapaaehtoisesti läävässä. Osa jopa kehuu sillä, että siisteyden sijaan "keskittyy mieluummin tärkeämpiin asioihin". Niin varmaan. 

Tämä on helppo uskoa.

Vierailija
8/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla ja systerilläkin. Tulee niin hyvä olo siivoukseen jälkeen.

Vierailija
9/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, vaikka ei aina viitsisi ruveta siivoomaan.

Vierailija
10/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaikuttaa ja siksi meillä tavarat laitetaan aina omille paikoilleen. Se myös varmistaa sen,että ne löytyvät tarvittaessa:)

Voin huonosti, jos kotini on sotkuinen ja tavarat hujan hajan.

Yllättävää kyllä, minua ei haittaa lainkaan kyläillä kodeissa, joissa valiitsee suloinen sekasotku.

Sotku ei häiritse, kunhan se ei ole omassa kodissani. Mitähän Freud tästä tuumaisi:)

Minulla sama. Minun kyllä ei tarvitse saada itse siivota, riittää, että on siistiä. Joillekin on tärkeää itse siivoaminen. 

Vierailija
11/11 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän