Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun "leikki" menee liian pitkälle..

Vierailija
20.03.2011 |

Meillä on miehen kanssa ollut tämä ongelma oikeastaan aina. Mies ei tiedä koska pitää lopettaa. Tänään kärjistyi siihen pisteeseen että äijä on puristanu mun ranteet sinisiksi mustelmista ja niskassa on sormista mustelmat. Toinen korva on turvoksissa ja musta ja ihan helvetin kipee. Tää kirjoittaminekin sattuu käsiin.

Kaikki alkoi, kuten aina ihan typerästä asiasta. Makasin sohvalla (olen ollut hirveässä flunssassa viikonlopun) ja aina ohikulkiessaan äijä läppäs mua muka leikisti poskelle. Pyysin varman 4-5 kertaa että lopeta, että toi sattuu. Ei lopettanut joten menetin hermoni ja heitin sitä kaukosäätimellä. Siitähän riemu repesi: Ukko hyökkäs kimppuun, potki lapsen tuolin kumoon matkalla hyökätessään mun kimppuun. Lapsi onneksi on ollut hoidossa viikonlopun eikä ollut todistamassa tätä. Aloin huutaa että älä tule mun päälle, pysy poissa. Mies hyökkää mun kimppuun, puristaa ranteista ja huutaa että ole hiljaa, ole hiljaa, ole hiljaa. minä huudan että päästä irti, mua sattuu. mies huutaa että päästän irti kun lopetat huutamisen. Minä huudan että lopetan huutamisen ku päästät irti.

Nyt äijä häipyi ovet paukkuen, ja edessä on mykkäkoulua. Mä olen totaalisen väsynyt tähän "leikkiin". Aina sama kaava, mies läpsii tai tönii mua niin kauan että menetän hermoni. Ja sitten saa hyvän syyn hyökätä mun kimppuun. Ja aina saa syyt mun niskoille. Mies ei tajua että ei ole ihan tasaista jos äijä 185 cm/ 80kg painii 160 cm/ 50 kg naisen kanssa. Ihan kun se nauttisi saadessaan mut nujerrettua. Ja kaikki aina "viattoman" leikin varjolla.

Mä oon niin väsynyt tähän, mutta äijä ei tunnu ymmärtävän. Erota en haluaisi, mutta onko mitään tehtävissä, kun tätä on jatkunut jo niin monta vuotta?

Ja ei, me ei olla teinejä vaan kolmekymppisiä "aikuisia".

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 167 cm ja 50 kg. Mieheni on 170 cm ja 60 kg. Olemme fyysisesti aika tasavahvoja. Jaksan nostella miestäni ilmaan ja kieputtaa ympäri. Miehelläni on vahva yläkroppa. Minulla on vahva (vahvempi kuin hänellä) alakroppa. Kiva ottaa matsia. Tärkeä osa seksuaalielämäämmekin.

Jos toiseen vähän sattuu (meillä ei ole sattunut kovasti), niin toinen on pahoillaan, pyytää anteeksi ja toki lopettaa käskystä heti satuttamisen. Esim fritsut kyllä sattuvat, mutta ovat kuitenkin kivoja tehdä ja ihania saada, vaikka noloja ovatkin, kun jäävät näkyviin.

Selkeä ero meidän ja ap:n välillä? Mieheni pitää vahvuudestani. Minä ihailen hänen miehekästä, mutta samalla herkkää olemustaan.

Vierailija
2/126 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon uhannut erolla. Siis että jos toi läpsiminen ja töniminen ei lopu. Äijä nauraa että et sä mitään uskalla erota. Ja kurjaa se olisikin erota kun on kuitenkin muuten ihan hyvä suhde. Mies on mahtava isä lapselle ja hyvä kumppani mulle, lukuunottamatta tätä ihan pimeetä vimmaa läpsiä ja töniä mua ja sen varjolla käydä mun kimppuun. Jälkeen päin kaikki on ollu vaan leikkiä, ja mä oon huumorintajuton ku en ymmärrä leikkiä. "Tykkäät kuitenkin" äijä kuittaa kun yritän puhua asiasta.

Pakkaapa ne kimpsusi ja kampsusi ja mene vaikka vanhempiesi luo asumaan. Muuta osoitteesi pysyvästi. Miehesi on täysin hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitokselle ja tee rikosilmoitus!

Vierailija
4/126 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesihän on sadisti, ihan sen nimenomaisessa merkityksessä. Se saa sukupuolista tyydytystä toisen alistamisesta ja vahingoittamisesta.

Menet tekemään rikosilmoituksen pahoinpitelystä.

Miehesi ei ole tervepäinen.

Vierailija
5/126 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutta jo pahoinpitelyltä en hyväksyisi moista

Voithan sanoa että jos ei lopeta teet viranomaisjutun

Vierailija
6/126 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sen kodin lapsi jossa toistettiin tuota samaa kaavaa. Tilanteet menivät pidemmälle, tuli hiuksista repimistä, kuristamista ja pään hakkaamista seinään. Sitä ei ollut kiva lapsen kuunnella, öisin varsinkaan. Alkon käyttöä tähän ei liittynyt, vain tarve alistaa ja hallita. Itkin ja pyysin että äiti menisi lääkäriin näyttämään jälkiä. Ei mennyt. Ikinä. Kun kasvoin, meni väliin. Sain itsekin turpaani. Äiti lupasi että eroavat, ei voi jatkua näin. Eivät ole eronneet, vieläkään. 25 vuotta on kulunut näin. Arvatkaa annanko lasten mennä mummolaan viikonlopuksi.

LÄhde ap kun vielä voit. Lapsesi joutuu muuten myös väkivallan kohteeksi.

Vierailija
7/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitko etta tuo on vakivaltaa. Luuletko etta se muuttuu siita ikina? EI MUUTU. Voin kertoa etta joku kerta sinulle voi kayda todella huonosti. Lapsesi ja sina olette vaarassa miehen ailahtevan luonteen takia ja tee se ainakin lapsesi takia, lahde miehesi luota pois ja aloita uusi elama. Ota jarki kateen ja lahde pois vakivaltaisesta suhteesta. Tuo en aivan selkeeta vakivaltaa.

Vierailija
8/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on SAIRAS .

Vierailija
9/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappavaa, pariterapiaan tai mielummin avioero suoraan.

Vierailija
10/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen miehen pitää vielä tehdä, että uskot meitä ja eroat? Murtaa nenäsi? Varmaan silloinkin puolustelisit ja kertoisit miten "hyvä suhde teillä muuten on"

Ja siitä lapsesta, hänellä on kyllä korvat päässä... ja näkee asioita enemmän kuin luulet. Ehkäpä joku päivä töksäyttää jollekin vieraalle miten kotona lyödään ja itketään.

Vierailija
11/126 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kehittynyt?

Onko miehen kanssa pystynyt puhumaan asiasta ja mitä lääkäri sanoin vammoista?

Vierailija
13/126 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on todella sairas koska häneltä puuttuu empatiakyky.todella pelottava tilanne,lisäksi pikkupoika oppii mallin isältään.tässä tapauksessa voi joutua kovan väkivallan alle pian..niin,Suomessa kuolee naisia perheväkivaltaan vuosittain.lähde ap tästä suhteesta!siunausta voimia sulle!

Vierailija
14/126 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on todella sairas koska häneltä puuttuu empatiakyky.todella pelottava tilanne,lisäksi pikkupoika oppii mallin isältään.tässä tapauksessa voi joutua kovan väkivallan alle pian..niin,Suomessa kuolee naisia perheväkivaltaan vuosittain.lähde ap tästä suhteesta!siunausta voimia sulle!

Vierailija
15/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homma loppui siihen että iskin mieheltä hammaskaluston sisään kurkipotkulla...

Aika noloa. Kuvittelin etä mies osaa väistää potkun, kun on vapaaotteluakin harjoitellut pidempään kuin minä karatea.

No nyt miehen vapaaotteluharrastus on jäänyt. Minä käyn edelleen karatessa. Kun yritän ottaa kontaktia mieheeni leikillä hän välttää sen poistumalla huoneesta. Ei nuo kovat leikit sovi kotiin, jättäkää ne saleille. Onneksi ei mitään parantumatonta tuhoa tullut naamaan. Opin läksyni ja etenen taidoissani taivaallisen sotataidon mestaruuteen saakka. Mikään ei voi estää minua nyt!

Hai kikku gâru

Vierailija
16/126 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä linja tiukkana. Miehesi on nyt pakko uskoa, että olet tossasi, mutten avioliittonne ei voi jatkua. toivottavasti saat hänetkin terapiaan, mutta hyvä, että aloitat sen nyt yksin. Sekin auttaa.

Vierailija
17/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomuksessa on se, että mies ilmiselvästi nauttii satuttamisesta. Pelottavaa sekin, että mies provosoi naisen suuttumaan ja varmistaa itselleen sitä kautta ikäänkuin syyn käydä päälle.

Vierailija
18/126 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä terapeutille, miestäsi et voi pakottaa sinne mutta itse voit mennä ja saada apua.

Miehesi käyttäytyminen ei ole normaalia eikä hyväksyttävää.

Vierailija
19/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No homma loppui siihen että iskin mieheltä hammaskaluston sisään kurkipotkulla...

Aika noloa. Kuvittelin etä mies osaa väistää potkun, kun on vapaaotteluakin harjoitellut pidempään kuin minä karatea.

No nyt miehen vapaaotteluharrastus on jäänyt. Minä käyn edelleen karatessa. Kun yritän ottaa kontaktia mieheeni leikillä hän välttää sen poistumalla huoneesta. Ei nuo kovat leikit sovi kotiin, jättäkää ne saleille. Onneksi ei mitään parantumatonta tuhoa tullut naamaan. Opin läksyni ja etenen taidoissani taivaallisen sotataidon mestaruuteen saakka. Mikään ei voi estää minua nyt!

Hai kikku gâru

Teit aiheesta alotuksen syksyllä. Av-mammat melkein kivittivät sinut.

Vierailija
20/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies todellakin on sairas paska. Onkos ap linjoila? Tule kertomaan miten menee. Nostitko kissan pöydälle? Musta ap:n pitää nyt näyttää tosissaan sille miehelle et RIITTÄÄ!!! Tollaset miehet ei usko kunnes asiaan on otettu mukaan rikosilmoitus ja poliisit..