Kun "leikki" menee liian pitkälle..
Meillä on miehen kanssa ollut tämä ongelma oikeastaan aina. Mies ei tiedä koska pitää lopettaa. Tänään kärjistyi siihen pisteeseen että äijä on puristanu mun ranteet sinisiksi mustelmista ja niskassa on sormista mustelmat. Toinen korva on turvoksissa ja musta ja ihan helvetin kipee. Tää kirjoittaminekin sattuu käsiin.
Kaikki alkoi, kuten aina ihan typerästä asiasta. Makasin sohvalla (olen ollut hirveässä flunssassa viikonlopun) ja aina ohikulkiessaan äijä läppäs mua muka leikisti poskelle. Pyysin varman 4-5 kertaa että lopeta, että toi sattuu. Ei lopettanut joten menetin hermoni ja heitin sitä kaukosäätimellä. Siitähän riemu repesi: Ukko hyökkäs kimppuun, potki lapsen tuolin kumoon matkalla hyökätessään mun kimppuun. Lapsi onneksi on ollut hoidossa viikonlopun eikä ollut todistamassa tätä. Aloin huutaa että älä tule mun päälle, pysy poissa. Mies hyökkää mun kimppuun, puristaa ranteista ja huutaa että ole hiljaa, ole hiljaa, ole hiljaa. minä huudan että päästä irti, mua sattuu. mies huutaa että päästän irti kun lopetat huutamisen. Minä huudan että lopetan huutamisen ku päästät irti.
Nyt äijä häipyi ovet paukkuen, ja edessä on mykkäkoulua. Mä olen totaalisen väsynyt tähän "leikkiin". Aina sama kaava, mies läpsii tai tönii mua niin kauan että menetän hermoni. Ja sitten saa hyvän syyn hyökätä mun kimppuun. Ja aina saa syyt mun niskoille. Mies ei tajua että ei ole ihan tasaista jos äijä 185 cm/ 80kg painii 160 cm/ 50 kg naisen kanssa. Ihan kun se nauttisi saadessaan mut nujerrettua. Ja kaikki aina "viattoman" leikin varjolla.
Mä oon niin väsynyt tähän, mutta äijä ei tunnu ymmärtävän. Erota en haluaisi, mutta onko mitään tehtävissä, kun tätä on jatkunut jo niin monta vuotta?
Ja ei, me ei olla teinejä vaan kolmekymppisiä "aikuisia".
Kommentit (126)
Toivottavasti asiat muuttuvat nyt ja mieskin ymmärtää tekonsa ja sen seuraukset.
Oletko tosissasi, että pidät pahoinpitelyä leikkinä vai kirjoititko viestin leikkimielessä. Toivottavasti.
SOITA POLIISILLE JA TEET RIKOSILMOITUKSEN PAHOINPITELYSTÄ.
Siis oikeesti, mitä ihmettä!!!!???!!!
Jos miehesi on ihan täysijärkinen aikuinen eikä kehitysvammainen niin tuo käytös ei todellakaan ole ymmärrettävissä tai käsitettävissä "leikiksi". Ap, olet elänyt tuossa tilanteessa jo niin kauan että et enää edes ymmärrä olevasi väkivaltaisen miehen vaimo.
mies käy käsiksi eivät kovin helpolla lähde siitä suhteestä mihinkään. Aina löytyy tekosyitä miten ihana mies on kun tekee sitä ja tätä ja on hyvä isä lapselle, ei se mies aina ole tuommoinen ja sitten naiset ajattelee niin kuin ap tätä raha-asia puolta. On todella pinnallista ajattelua kun ajatellaan ensin raha-asioita vaikka mies on väkivaltainen. Pitäisi miettiä milloin se päivä tulee kun lapsesta tulee se kärsijä; joko sitä kautta, että näkee vanhempien tappelut tai kun isä ottaa rajummin lapsesta kiinni.
Turvakodit on hyviä kanavia joihin voi mennä lapsen kanssa ja siellä voi miettiä rauhassa tilannetta uudelleen ja saa keskusteluaapua.
"Se on hyvä isä".
Voi olla vaikka kuinka hyvä isä, työntekijä, poika jne, mutta MIKÄÄN ei anna oikeutusta puolison lyömiseen.
Tuo menee vain pahemmaksi.
LÄHDE!
Teillä on lapsi ja jonain päivänä se näkee kaiken.
Ei tää voi olla totta. Sano AP että tää on sunnuntai päivän koukutus.
Ei kukaan voi olla noin siis N O I N tyhmä että kattelee tollasta.
tai muuten vinoutunut?
Annat kohdella itseäsi kaltoin ja pidät sitä leikkinä.
Voi hyvä nainen, äkkiä pois tuollaisen sairaan miehen luota. Oletko sokea, kun kirjoitat, että muuten menee hyvin. Lapsi oppii samat mallit ja jatkaa niitä edelleen.
Mies kokee, että on lupa nuijia sinua ja olettaa, ettet ilmoita mihinkään.
Lukkojen taakse tuollainen hullu kuuluu.
tai mustelmilla. Hän kertoi avoimesti että mies hakkaa, mutta kun se muuten on niin hyvä puoliso.
Just niin. Kipeä ihminenhän se työkaverikin sitten oli, alkon käyttöä ja sen lopetettuaan alkoi tarkkailla syömisiään ja liikkua kuin hullu.
Miehen kanssa edelleen.
Vaikka mies läpsii LEIKISTI niin ap heitti miestä tavaralla!
Ap.n mies piti ranteista kiinni, mutta tilannettahan edelsi se että ap itse kiljuu jossain kerrostalossa ettei tule lähelle????
Minusta ap ja sen mies on yhtälailla sekasin ja tekee molemmat virheitä.
Se että toinen läpsii ei edellytä viskomaan päin tavaroilla!!!
Minusta väkivaltaa tässä oli ensin ap.n taholta.
Ja provosoit kiinnipitoon kiljumalla?
Miksi mies pitää käsistäsi kiinni? Koska sinä heittäisit jollain lisää! Sitähän tuossa oli kiinni.
Sääli ettei mies ota lapsia ja mene johonkin turvaan sinulta. Apua te todellakin tarvitsette.
Jos joku kävisi kiinni, huutaisin kuin hyeena. Ei mitään merkitystä kuuleeko naapuri. Tiukassa tilanteessa olisi jopa hyvä asia. Jos joku käyttää väkivaltaa, että saa hyökkäyksen kohteen vaikenemaan, on hän todella sairas tapaus.
haukkua ap:ta tyhmäksi, siitä ei nyt ole apua. Hän on menossa lääkäriin ja perheneuvolaan ja on itse kyseenalaistanut tuon miehensä toiminnan "leikkinä". Se on se mies joka väittää tuota leikiksi, ei ap. Kuten jo aiemmin sanoin, parisuhdeväkivallassa on yleensä erilainen tuo kaava. Se ei ole mikään puolustus, mutta on aika outoa täällä ihan pokkana käskeä ihmisiä eroamaan, kun varmasti muitakin vaihtoehtoja on olemassa jos molemmat suhteen osapuolet niin haluavat. Mut tää on tätä av:ta.
Ap, pidä kiinni suunnitelmastasi, se kuulostaa hyvältä.
t.11 ja 29
Vaikka mies läpsii LEIKISTI niin ap heitti miestä tavaralla!
Ap.n mies piti ranteista kiinni, mutta tilannettahan edelsi se että ap itse kiljuu jossain kerrostalossa ettei tule lähelle????
Minusta ap ja sen mies on yhtälailla sekasin ja tekee molemmat virheitä.
Se että toinen läpsii ei edellytä viskomaan päin tavaroilla!!!
Minusta väkivaltaa tässä oli ensin ap.n taholta.
Ja provosoit kiinnipitoon kiljumalla?
Miksi mies pitää käsistäsi kiinni? Koska sinä heittäisit jollain lisää! Sitähän tuossa oli kiinni.Sääli ettei mies ota lapsia ja mene johonkin turvaan sinulta. Apua te todellakin tarvitsette.
Sinä jos kuka tarvitsee apua.
Helppoa se on sanoa et lähde pois, mutta miten lähteä kun on yhteinen omistusasunto, autolainat ym.
on olleet velattomia ja omissa rahoissaan?! Eihän tuo ole mikään selitys!
15/20
Missä kohtaa oli se leikki?!?! Tuohan on jo sinulle itelles helvetin vaarallista!!!!!! Jos ei asiat puhumalla parane ja sama meno jatkuu, niin suosittelisin ottamaan eron. Vaikka vaikeaa se on, sitä on turha kieltää. Mutta jos ajattelet, että se on sinulle itselles ja lapselles parasta, niin ehkä se antaa vähän potkua. Ja aina on ihmisiä, jotka tukee, auttaa ja ovat valmiita puolustamaan juuri SINUA.
Pakkaa itsellesi ja lapsellesi vähän vaatetta mukaan ja lähde heti. Ennenkuin mies tulee takaisin kotiin!!
Turvakodista saat keskusteluapua ja neuvoja sekä tukea rikosilmoituksen tekoon. En millään pysty ymmärtämään, että puolustelet miestäsi hyväksi isäksi ja että parisuhteenne on muuten hyvä.
Ei hyvä isä pahoinpitele lapsensa äitiä! Ja hyvässä parisuhteessa ei käytetä väkivaltaa, ikinä!
Kerro että sinä et halua että sinua läpsitään tai puristellaan mustelmille.
Sano että rikosilmoitus lähtee seuraavasta kerrasta kun tekee sinuun yhtäkään mustelmaa. - ja pidä sanasi.
Ehdota että ostatte nyrkkeilysäkin tai sitten mies menee painiklubille tai vastaavaan jossa saa toisia läpsiä niin paljon kuin haluaa, mutta että sinua on turha tulla läpsimään. Ilmoita että koska teille on epäselvää milloin "ei" tarkoittaa "ei" eikä "Oih, lisää", niin sitten kun käytät jotain tiettyä sanaa, vaikkapa "Heinäsirkka" niin mies tietää että nyt on totaalisen lopettamisen aika härnäämisessä/painimisessa.
provosoivan häntä mm. seuraavilla asioilla
- äänensävy
- ilmeet
- asenne
- vastustelu
Olin aina syyllinen hänen käyttämäänsä väkivaltaan, ihan aina. Jopa uskoin sitä aika kauan ennen kuin ymmärsin hakea apua ja lähteä suhteesta. Väkivaltainen mies ymmärtää tosi harvoin olevansa OIKEASTI väkivaltainen, jos milloinkaan.
MITÄ HELVETTIÄ TE NAISET MIETITTE! Äijä vetää kuonoon ja vielä pitää miettiä et joskos tästä keskustelemalla selviäis.
Jos joku kadulla vetää sua turpaan, niin lähdetkö sen kanssa sovittelemaan keskustelemall????
"Voi, voi!! Miten nyt kävikään näin?!? Jospas et enää toista kertaa mua hakkais..."
OTA NYT NAINEN SE PUHELIN KÄTEEN JA SOITAT POLIISIN PAIKALLE!!!
[/quote]
Että, miksi lähin ja rakkain ihminen saa pahoinpidellä, mutta jos joku vieras saman tekisi, niin varmasti soittaisit poliisit. Miten tuttuus tekee sitää yhtään hyväksyttävämpää?