Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun "leikki" menee liian pitkälle..

Vierailija
20.03.2011 |

Meillä on miehen kanssa ollut tämä ongelma oikeastaan aina. Mies ei tiedä koska pitää lopettaa. Tänään kärjistyi siihen pisteeseen että äijä on puristanu mun ranteet sinisiksi mustelmista ja niskassa on sormista mustelmat. Toinen korva on turvoksissa ja musta ja ihan helvetin kipee. Tää kirjoittaminekin sattuu käsiin.

Kaikki alkoi, kuten aina ihan typerästä asiasta. Makasin sohvalla (olen ollut hirveässä flunssassa viikonlopun) ja aina ohikulkiessaan äijä läppäs mua muka leikisti poskelle. Pyysin varman 4-5 kertaa että lopeta, että toi sattuu. Ei lopettanut joten menetin hermoni ja heitin sitä kaukosäätimellä. Siitähän riemu repesi: Ukko hyökkäs kimppuun, potki lapsen tuolin kumoon matkalla hyökätessään mun kimppuun. Lapsi onneksi on ollut hoidossa viikonlopun eikä ollut todistamassa tätä. Aloin huutaa että älä tule mun päälle, pysy poissa. Mies hyökkää mun kimppuun, puristaa ranteista ja huutaa että ole hiljaa, ole hiljaa, ole hiljaa. minä huudan että päästä irti, mua sattuu. mies huutaa että päästän irti kun lopetat huutamisen. Minä huudan että lopetan huutamisen ku päästät irti.

Nyt äijä häipyi ovet paukkuen, ja edessä on mykkäkoulua. Mä olen totaalisen väsynyt tähän "leikkiin". Aina sama kaava, mies läpsii tai tönii mua niin kauan että menetän hermoni. Ja sitten saa hyvän syyn hyökätä mun kimppuun. Ja aina saa syyt mun niskoille. Mies ei tajua että ei ole ihan tasaista jos äijä 185 cm/ 80kg painii 160 cm/ 50 kg naisen kanssa. Ihan kun se nauttisi saadessaan mut nujerrettua. Ja kaikki aina "viattoman" leikin varjolla.

Mä oon niin väsynyt tähän, mutta äijä ei tunnu ymmärtävän. Erota en haluaisi, mutta onko mitään tehtävissä, kun tätä on jatkunut jo niin monta vuotta?

Ja ei, me ei olla teinejä vaan kolmekymppisiä "aikuisia".

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua?

kivat leikit teillä..

Vierailija
22/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö hän samoin muitakin kohtaan? Töniiö ja läpsiikö työtovereitaan, kavereitaan, vanhempiaan, sisaruksiaan, sinun vanhempiasi? Ja jos tönii ja läpsii heitäkin, niin onko se heidän mielestään leikkiä ja hauskaa?

Sinuna kysyisin mieheltäsi nuo kysymykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun on ap ymmärrettävä ensin että iehesi käytös ei ole normaalia eikä mitään leikkimistä. Normaali mies ei läpsi vaimoaan ohikulkiessaan eikä pidä kiinni mustelmille asti koska toinen itkee. Miehesi haluaa alistaa ja siksi läpsii kunnes saa aikaan reaktion ja siitä "syyn" pahoinpidellä sut.

Ja sä saat jotain ihme tyydytystä marttyyrin roolista ja mustelmien näyttämisestä.

Lapsesi kasvaa kieroutuneessa maailmassa jossa on ailahtelevainen, väkivaltaisuuteen taipuva isä sekä äiti joka mahdollistaa sen jatkumisen ja jotenkin nauttii uhrina olemisesta.

te tarvitsette molemmat apua heti!

Vierailija
24/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä jättää kansa epätietoisuuteen.

Vierailija
25/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen työkaveri tuli toisinaan kaula mustelmilla töihin, yritti tosin sitä peitellä meikillä ja poolokauluksella.

Välillä oli sairaslomalla ja tuli takasin mustelmilla.

Eräänä päivänä hän ei enää tullut takaisin...

Vierailija
26/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lääkärissä näyttämässä jäljet. En viitsi sen enempää kirjoittaa mitä lääkärin vastaanotolla tapahtui, mutta oli kuitenkin todella hyvä että kävin siellä.

Mieheni tuli kotiin sunnuntai-iltana ja oli niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Minä sanoin sille rauhallisesti ja nätisti että nyt meidän välillä kaikki, aivan kaikki fyysinen kosketus on kielletty. En halua saada enempää mustelmia, enkä halua että muhun sattuu. Mies yritti kääntää asian leikiksi, minä pysyin linjassa. En halua antaa sen koskea muhun millään tavalla enää. Ehkä mieleni joskus muuttuu mutta tällähetkellä olen niin loukattu että kaikki mieheen liittyvä ällöttää. Luojan kiitos lähtee työmatkalle perjantaina ja on 1,5 viikkoa pois.

Pariterapiaan ei suostu, vielä ainakaan. Minä menen yksin vaikka heti kun saan ajan.

Joku kommentoi että mun pitäisi muuttaa vanhemmilleni. Joo, muuttaisin mielelläni, mutta mulla ei ole vanhempia. Molemmat on kuolleet auto-onnettomuudessa 8 vuotta sitten. Sisaruksia/muuta sukua jonka puoleen kääntyä ei oikein ole joten periaatteessa olen omillani.

Vierailija
27/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap! Upeaa! Olen todella ylpeä sinusta. Olet ottanut merkittävän ja rohkean askeleen elämässäsi. Nyt sinulla on dokumenttia ja todistusta että sinuun on käyty käsiksi.

Ja ennen kaikkea sekin, että olet sanonut miehellesi suorat sanat.

Voimia eteenpäin!

Vierailija
28/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos väkivallan uhkaa ja todellisuutta. Voisitko kysyä neuvoa jostain ensi- ja turvakotien liitolta tms.

Vierailija
29/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että miehellä "viiraa" päässä kun saa tuollaisen kohtauksen?

Ei tuo ole mitään leikkiä enää ja ihan tahallaan tekee tuollaista.

Oletko kokeillut lähteä vaan tilanteesta kävelemään ettet kiellä läpsimisiä vaan haet vaikka kahvia tai vaihdat huonetta ja teet jotain välittämättä siitä?

Lopettaako mies vai seuraako ja jatkaa läpsimistä?

Sinuna ottaisin lapsen siinä tilanteessa ja lähtisin sanaakaan sanomatta.

Tuo ei ole mitään normaalia käytöstä ja voi mennä vielä vakavammaksi jos jatkaa tuota.

Ihan kuulostaa siltä että miehelläsi vaan naksahtaa päässä eikä pysty lopettamaan mitä tekee. Hoitoon

Vierailija
30/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asiat selviää.

Vierailija
31/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanon sinulle vielä kerran. Lähde. Ainakin siksi aikaa kunnes mies on mennyt terapiaan.

Etkö ymmärrä, että tuossa voi käydä todella pahasti.

Jonain päivänä mies voi vaikka paiskata sut päin seinää, tiputtaa rajusti sohvalta tms. ja siinä voi käydä todella pahasti. Mieti että istut loppuelämäsi pyörätuolissa ja ajattelet siinä sitten että kyllä mua siellä palstallakin neuvottiin lähtemään mutta enpä uskaltanut.

Olen itse elänyt väkivaltaisessa suhteessa. TIEDÄN että lähteminen ei ole helppoa. Mutta minä sain revittyä itseni ylös niistä pohjamudista, sinäkin saat!

Lähde ennen kuin käy jotain pahempaa. 99,9% varmuudella tilanne ei parane vaan pahenee.

Vierailija
32/126 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain sinne terapiaan, toivotaan että mieskin jossain vaiheessa herää kun tajuaa että olet tosissasi.

Vierailija
33/126 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette ilmiselvästi ansainneet toisenne. Teillähän on hieno sadomasokistinen suhde.

Vierailija
34/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältähän tää kaikki kuulostaa. Kyllä mä sen tajuan. En aio erota nyt, mutta olen etsinyt netistä perheneuvolan numeron jotta voin varata sinne ajan. Jos mies ei suostu ja nauraa koko ajatukselle, aion ottaa aikalisän ja etsiä väliaikaisesti asunnon muualta. Tuntuu vaan pahalta heittää onnellisen 2,5 vuotiaan lapsen elämä päälaelleen.

Ei sit eroa tarvitse ensimmäisenä ajatella. Josko mies uskoisi jo ennen sitä. Älä vaan missään nimessä enää alistu moiseen. Älä luovuta nyt, vaikka perheneuvolaan olisi jonoa tai mies lyttäisi koko asian. Sinne voit mennä aluksi vaikka yksin. tekee hyvää jo se, että sinä saat apua ajatteluusi. Sekin jo heijastuu tuohon perhetilanteeseenne. Tsemppiä sulle!

Vierailija
35/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin läpsinyt eikä muutenkaan jälkiä jäänyt. Mutta kun olin jostain eri mieltä kuin se, se rupesi painimaan leikillään ja alisti mut. Se loppui kun osoitin kaavan sille.

Vierailija
36/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pieksää itseäsi ja kutsut sitä leikiksi? Minä sinuna menisin hakemaan lääkärinlausunnon ja sitten marssisin tekemään rikosilmoituksen.

En ymmärrä sinua yhtään.

Vierailija
37/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua/uskalla sanoa miksi menet, sano että haet saikkua/lääkkeitä flunssaasi. Lääkäri sitten "kiinnostui vammoista ne nähdessään", heidät kun on koulutettu tunnistamaan väkivallan jäljet.

Mutta liityn kyllä siihen kuoroon joka kyseenalaistaa teidän "muuten hyvän parisuhteen".

Ja sen takia ei kannata jäädä suhteeseen että miehesi on mielestäsi hyvä isä. Se isyyshän ei muutu, tai sen ei pitäisi muuttua, vaikka ette olisikaan enää yhdessä.

Vierailija
38/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttua niin kauan kuin sinä suojelet häntä. Teillä on nyt siellä joku vallankäytön kuvio, jossa mies on väkivaltainen, mutta sinä omalta osaltasi estät häntä muuttumasta selittämällä kaiken parhain päin ja dramatisoimalla seuraukisia siitä, mitä tapahtuu jos teet tästä väkivallasta julkista. Eihän se, että sinä nyt sanot miehelle että ei, tätä et enää siedä, tarkoita että pilaat lapsesi lapsuuden ja viet häneltä isän, vaan että annat miehellesi mahdollisuuden nähdä rehellisesti omat käyttäytymismallinsa.

Parisuhde on kasvutehtävä molemmille. Siinä kaksi keskeneräistä ihmistä yrittävät kasvaa tuntemaan itsensä ja toisensa ja tekevät konkreettisesti töitä että molemmilla olisi hyvä olla. Nyt teillä kahdella ei ole tervettä parisuhdetta, koska toinen kieltäytyy kantamasta vastuuta teoistaan.

Vierailija
39/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältähän tää kaikki kuulostaa. Kyllä mä sen tajuan. En aio erota nyt, mutta olen etsinyt netistä perheneuvolan numeron jotta voin varata sinne ajan. Jos mies ei suostu ja nauraa koko ajatukselle, aion ottaa aikalisän ja etsiä väliaikaisesti asunnon muualta. Tuntuu vaan pahalta heittää onnellisen 2,5 vuotiaan lapsen elämä päälaelleen.

MITÄ HELVETTIÄ TE NAISET MIETITTE! Äijä vetää kuonoon ja vielä pitää miettiä et joskos tästä keskustelemalla selviäis.

Jos joku kadulla vetää sua turpaan, niin lähdetkö sen kanssa sovittelemaan keskustelemall????

"Voi, voi!! Miten nyt kävikään näin?!? Jospas et enää toista kertaa mua hakkais..."

OTA NYT NAINEN SE PUHELIN KÄTEEN JA SOITAT POLIISIN PAIKALLE!!!

Vierailija
40/126 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HELVETTIÄ TE NAISET MIETITTE! Äijä vetää kuonoon ja vielä pitää miettiä et joskos tästä keskustelemalla selviäis.

Jos joku kadulla vetää sua turpaan, niin lähdetkö sen kanssa sovittelemaan keskustelemall????

"Voi, voi!! Miten nyt kävikään näin?!? Jospas et enää toista kertaa mua hakkais..."

OTA NYT NAINEN SE PUHELIN KÄTEEN JA SOITAT POLIISIN PAIKALLE!!!

Ehkä se on myöhäistä koska ukko on häipynyt ovet paukkuen jo ajat sitten.

Kiitos kaikille vastauksista, mun on pakko lopetttaa kirjoittelu koska vasemman käden ranne on niin jumalattoman kipeä ja turpoaa kokoajan.

Menen lääkäriin huomenna ja näytän nämä karmeat jäljet. Varasinkin jo ajan.