Miten joku voi asua muualla kuin Helsingissä?
Itse en vois kuvitella asuvani missään böndellä.
Ihmisillä on kauhea murre, tuulipuvut päällä ja muutenkin juntti meno. Viikon kohokohtana on päästä Skodalla markettiin.
Stadissa on kivijalkaliikkeitä, tyylikkäitä ihmisiä ja varakasta meininkiä.
Kommentit (116)
Miten voi? Ihan silleen niinkuin ihmiset nyt yleensä asuu. Silleen. Ei asuminen mitenkään rakettitiedettä ole.
Miksi olet netissä, kun voisit olla kivijalkaliikkeissä katsomassa kalliita esineitä?
Asun 100 km Helsingin keskustasta ns böndellä, menee 1 tunti ja olen siellä jos haluan, yleensä en halua. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain ahtaassa kanakopissa Helsingissä, yök.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on Suomessa ainoa paikka asua. Kaikki muu on maaseutua.
ja junttilaa. Suomi on junttien luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniainen on mielestäsi ihan hirveä paikka?
No sehän vasta onkin. Siellä ukrainalaiset h u o r a t tappavat asiakkaitaan.
Helposti. Ostetaan tai vuokrataan asunto. Tehdään muuttoilmoitus ja tuodaan tavarat sisään. Sitten vaan asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan järkevä ei edes halua asua Hesassa tai edes lähellä sitä.
Kukaan järkevä ei kutsu Helsinkiä Hesaksi. Paljastat itsesi yhdellä sanalla böndeksi.
Stadin kivijalkaliikkeet vähenee kokoajan, etenkin Aleksanterinkadulla, itse ei tule käytyä Kallion ja Malmin kirppiksillä.
Aloittajan aivot on kovin Helsinkiläiset- onneksi älykkyyttä löytyy kehä 3 ulkopuolelta loputtomiin.
Itse voisin asua lähes missä tahansa muualla Suomessa mutta en Helsingissä. Se ei ole minua varten.
Miten joku voi asua jossain elementtiläävälässä? Luonto on tärkein ja se maan avaruus, tuoksut, tuulen ääni ja kaikki valon sävyt luonnossa.
Hyi helkkari, asua Helsingissä tuntuisi samalta kuin ampuisi ilmakiväärillä nivusiinsa.
Ap -trollille tiedoksi, että esim. monet pohjoisessa asuvat eivät missään nimessä haluaisi asua Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Asun 100 km Helsingin keskustasta ns böndellä, menee 1 tunti ja olen siellä jos haluan, yleensä en halua. En voisi kuvitellakaan asuvani jossain ahtaassa kanakopissa Helsingissä, yök.
Miksi asua kanakopissa? Mulla on ihan perus 65m2 kaksio kantakaupungissa . Täysin riittävä yhdelle.
64 vuotta olen asunut paikassa, mistä on 600 kilometriä Helsinkiin. Ja ihmeiden ihme, vieläkin olen hengissä. Viisi kertaa olen elämäni aikana käynyt konserttien takia "helssinkissä". Ihan riittävästi minulle!
Pieni on sinun maailmasi, lähellä korvat toisiaan.