Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!
MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???
Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.
Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!
Kommentit (193)
Naisten pitäisi jaksaa odottaa vuoroaan.
Meidän ukko se aina sanoo huomaavaisesti et "käyppäs eukko nyt huussissa.Kohta ei kannata mennä ainakaan tuntiin,meikäläinen käy rykäsee pytyn täyteen"
Ainakun mieheni istuu paskalla, se ähkiminen ja piereskely kuuluu keittiöön asti.Ei ole kiva syödä siinä metelissä.Olo on kuin sikalassa söisi.Hyi helvetti !
Joo ja se kusen lorotuskin ärsyttää.Siitä jopa kuulee kun kuset menee ohi pytyn reunoille ja lattialle.Kiva sit siivota niitä
ei ole normaalia käyttää ulostamiseen noin kauaa.
Ukon ruokavalio ei liene normaali ?
Kun syö tavallista kuitupitoista ruokaa, se kakka tulee parissa, kolmessa minuutissa.
Ettei vaan olisi ukko runkulla tai sitten tekstaa huorille ?
( sitäkin on tullut itsekkin tehtyä, köh köh. )
kun iso mies rykäsee pytyn täyteen.Ei sinne vessaan voi mennä moneen tuntiin
Usein kun me riidellään muijan kanssa mua alkaa jostain syystä paskattaa.Menen sitten tuohtuneena vessaan paskalle.Lukkitsen oven ja en tule ulos ennenkuin muija pyytää oven takaa anteeksi riitaa.Usein on juttu toiminut ja samalla on suoli tyhjentynyt.Paitsi kerran jouduin olemaan vessassa pitkälle yöhön ja muija oli sammuttanut vielä vessasta valotkin.Siinä sitten istuin pimeessä vessassa monta tuntia enkä suostunut tulemaan ulos ennenkuin muija nousi sängystä ja tuli viimein oveen koputtaen pyytämään riitaamme anteeksi. Terv.Einari
istuu paskalla eikä mikään kiire minnekkään.Potkin ovea ja huudan äijää ulos.Pitäs päästä kuselle ennenkuin lähden töihin.Tässä kerkee näköjää kirjoittaa tännekki.Äijä on oikee paskamaakari !
Hääähäää,Äijälläni tuli tänäaamuna isot paskat housuun.Nyt se kiroilee tuolla vessassa.Se veti tossa keittiössä ison nakkilihiksen sit se pieraisi mutta tulikin paska housuun.Parasta oli se että sen työkaveri seisoo eteisessä odottamassa ja nauraa kippurassa.Taitaa äijä olla tänään työmaalla pilkan kohteena heh,heeeee !
Meillä mies väittää, että vessassa menee puoli tuntia, koska tavaraa vaan tulee ja tulee. Välillä sit vaan ei. Ja siltä väliltä. Mikähän lie vaiva?
Alkakaa harrastaa ns. peppuseksiä. Joku strapon peliin, niin ukko oppii paremmin hallitsemaan, siis avaamaan, sulkijalihaksensa ja toimituskin nopeutuu. Kokemusta on, kyllä lähtee helpommin ja nopeammin ja voi sen jälkeen hoitaa päivän lehden lukemiset yms. mukavammin sohvalla eikä muitten tarvitse kärsiä oven takana. :)
Meillä mies väittää, että vessassa menee puoli tuntia, koska tavaraa vaan tulee ja tulee. Välillä sit vaan ei. Ja siltä väliltä. Mikähän lie vaiva?
Alkakaa harrastaa ns. peppuseksiä. Joku strapon peliin, niin ukko oppii paremmin hallitsemaan, siis avaamaan, sulkijalihaksensa ja toimituskin nopeutuu. Kokemusta on, kyllä lähtee helpommin ja nopeammin ja voi sen jälkeen hoitaa päivän lehden lukemiset yms. mukavammin sohvalla eikä muitten tarvitse kärsiä oven takana. :)
Täällähän onkin pirun hyvää kakkahuumoria elävästä elämästä.Muutema tosi hauska.
Minä olen sinkkumies ja saan istua pytyllä kuinka kauan haluan.En edes laita ovea kiinni.Haju kyllä leviää...Kerran kaveri tuli just käymään kun olin käynyt savella.Vessanovi oli ollut auki ja lemu levinny ympäri kämppää.Kaverilla oli hirvee krapula päällä ja se sisään tultuaan alkoi heti yökkäilee.Kerkesin just viedä ämpärin alle kun siltä tuli yrjöt.Se sano vaan välillä vedet silmissä että...."voisit joskus tuulettaa,täällä haisee kuin navetassa".