Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessa ja sauna samas.mut asunkin yksin,

Vierailija
142/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miksi mut jään istumaan toviksi vaikka suoli on jo tyhjentynyt.Pytyllä on vaan jotenkin niin mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua keljuttaa se kun tänäänkin (lauantai) olimme taas saunassa ja joka kerta ukkoni käy ensin paskalla ennenkuin tulee lauteille istumaan.(meillä on vessa suihkutilan ja saunan yhteydessä)On kiva sit aina saunoo siinä paskanhajussa.Multa meinaa joskus melkein tulla yrjöt. Varsinkin jos ne on rapulapaskat. Vittu tuntuu kuin saunois viemärissä ! Tuntuu kuin se haju tarttuis ihoon kiinni. Ukkoa se ei haittaa(eihän oma paska haise pahalle,niinku sanotaan)

Pystyttekö enää näkemään toisissanne mitään eroottista tai jännittävää?

Vierailija
144/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua keljuttaa se kun tänäänkin (lauantai) olimme taas saunassa ja joka kerta ukkoni käy ensin paskalla ennenkuin tulee lauteille istumaan.(meillä on vessa suihkutilan ja saunan yhteydessä)On kiva sit aina saunoo siinä paskanhajussa.Multa meinaa joskus melkein tulla yrjöt. Varsinkin jos ne on rapulapaskat. Vittu tuntuu kuin saunois viemärissä ! Tuntuu kuin se haju tarttuis ihoon kiinni. Ukkoa se ei haittaa(eihän oma paska haise pahalle,niinku sanotaan)

Pystyttekö enää näkemään toisissanne mitään eroottista tai jännittävää?

Jos on ollut esim. 20 vuotta naimisissa

Vierailija
145/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,turha häveliäisyys pois.

Vierailija
146/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo,turha häveliäisyys pois.

Vierailija
147/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä paljon oppimista

Vierailija
148/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil on kans vessa samas kuin sauna mikä on mun mielestä typerästi suunniteltu.En kyllä ala odottaa et äijä käy paskalla ensin ja sit lisäks tuulettaa vielä.Ei mä meen samaan aikaan eikä se haittaa mua jos vähä haisee. Silti on ilmassa erotiikkaa

Vierailija
149/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskomiset, mutta yksi asia näissä pönttötakiaisissa on AINA herättänyt pohdintaa: kun istuvat siellä vaikka tunnin, niin punnertaako ne sen kakin heti pöntölle mentyään, vetävät vessan ja sitten vain istuvat housut kintussa siinä pöntöllä? Vai: paskovat ripeästi, pyyhkivät, vetävätä housut kinttuun istuvat loput 50min ihan siinä pöntön päällä tai lattialla vaikka lehtiä lukien? Voisiko joku selventää? Kolmas vaihtoehto on, että uloste ei kertakaikkiaan tule vaan sitä houkutellaan ulos se tunti.

istun pytylla 10-30 minuuttia nautiskellen omasta rauhasta. Tama silloin kun vauva nukkuu, mutta iltaisin tulee keskeytyksia, usein tarkistan esim.esikoisen laksyt pytylla ollessani ja pesen lasten hampaita. Kyllahan nuo vahan valittavat hajusta, mutta itsepahan tulevat vessaan, ja akkia se nena tottuu.

Parasta on pelata iphonella peleja tai olen facebookissa.

Jos olen istunut kauan alkaa jalat puutua, mutta perapukamia ei ole koskaan ollut.

Nainen 33v jolla nopean paskan mies

Vierailija
150/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin paskon heti ja nousen sit katsomaan mitä tuli.Esim.oliko löysää vai kovaa ja miten isoa ja minkä väristä.Sit vasta pyyhin.Sen jälkeen istun tunnin.Vedän sit lähtiessä säiliön tapista.Eikä muija ihmettele yhtään.

Vierailija
151/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kerran niin kova kakka että se tuli niin nopeasti että se meni suoraan viemäriin eikä jättänyt veteen mitään jälkiä.Se vaan hävis.

Vierailija
152/193 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen myöhästyttiin junasta kun äijä istui paskalla liian kauan.Potkin vessanoveen ja huusin että juna lähtee,äkkiä ulos sieltä ! Ukko vaan piaraisi kuuluvasti pyttyyn ja huusi et kyllä me ehditään.Vittu ei ehditty kuitenkään.Juna lähti.

Vierailija
153/193 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen vedätte kumminkin, joko wc-asialla tai saunassa yksin ja kauan...pikkusen homo meininkii..

Vierailija
154/193 |
29.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus ja mielenkiintoinen viestiketju! Mulla kymmenisen vuotta sitten oli vastaaanlainen tilanne uudessa suhteessani. Jo suhteen aika alkuvaiheessa kävi ilmi, että ex-poikaystävälläni oli varsinainen kirjasto vessassa ja siellä ähertäessä kului ihan tolkuttoman kauan aikaa. Oikein mielellään siellä lueskeli isompaa toimitusta tehdessään.

Tämä ällötti silloin 20-vuotiasta mieltäni kovasti. Asia oli mielestäni niin ällö, että se taisi olla osasyy siihen, miksi en antanut itseni koskaan kiintyä tuohon eksään kunnolla. Ero tuli puolentoista vuoden jälkeen.

Onneksi nykyinen rakkaani ei äherrä tuntitolkulla kakan kanssa vaikka toki hänestäkin vikoja löytyy.

Vierailija
155/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun me lähdetään mökille viikonlopuksi näin talvisin, niin mieheni syö ennen lähtöä muuteman immudium pillerin(tarkoitettu ripuliin)ettei tarttis käydä mökillä paskalla koko viikonloppuna.On kuulemma inhottavaa riisua toppapuku ja istahtaa ulkovessan kylmälle reijälle jos vaikka allaoleva jäinen paskatorni tökkäis hanuriin.(näin hän on sanonut).Pillerit kyllä toimii.Ei sen tarvitse käydä ulkohuussissa kertaakaan vaikka syödään paljon makkaraa ja pihviä ja kaikkee muutakin.Ongelma onkin siinä kun tullaan kotiin niin sitten se suoli alkaakin toimia kun pääsee "moottori vessaan".Valehtelematta se ähkii ja istuu ainakin tunnin välillä vessaa vetäen.Sitä tavaraa varmaan tulee...ja kunnolla(mieheni on 150kg).Itse en pääse vessaan pitkään aikaan ja on keljua pidätellä jalat ristissä ja huutaa jo äijää ulos.

Vierailija
156/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä tulee niin järeä kakka.Siksi se kestää

Vierailija
157/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää semmonen vuoronumero automaatti vessan oven viereen.Ei tule etuilua ja riitaa

Vierailija
158/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkuta mä hommaan baja maja huussin meidän parvekkeelle.Siellä istukoon äijä vaik koko viikon

Vierailija
159/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vitutti kerran kun mulla oli hirvee paskahätä ja vatsa löysällä.Äijä istu just paskalla.En voinut odottaa yhtään ja jouduin paskantaa ripulit perunakattilaan.Lapsikin repesi nauramaan mulle kun istuin kattilan päällä ja ähkin.Kyllä silloin otti päähän kun äijä vaan istu vessassa.

Vierailija
160/193 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattilaa pestessä tuli kyllä oksennus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme