Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä pitää kaikki aika joko seurustella perheenjäsenten kanssa, tehdä kotitöitä tms. Paskalla saa istua rauhassa, se on sitä omaa aikaa. Anna miehellesi enemmän vapautta omassa kotonaan olla yksin, niin ei sit tarvii vessaan mennä pakoon.

Meillä oli jossain vaiheessa kausi, että mun olis pitänyt koko ajan nyhjöttää miehen kainalossa tai leikkiä lapsen kanssa tai mitä vaan, jos menin makuuhuoneeseen niin perhe tuli perässä, jos tulin olkkariin, jengi seuras perässä. Vessa oli ainoo, mihin pystyin menemään yksin, joten tokihan siellä sit vietin niin pitkään kuin mahdollista. Läppäri tai iPhone mulla yleensä oli mukana tai lehti, ja istuin siellä niin kauan kuin huvitti.

Vierailija
122/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sen nimi ja missä oli mutta siinä kerrottiin miehistä jotka viettävät liikaa aikaa vessassa ja suurin tutkimuksessa selvinnyt syy oli PIILOUTUMINEN

Miehet piileskelivät päivittäin vessassa useita tunteja kotona ja työpaikalla.

Ottavat todella sitä OMAA AIKAA pöntöllä istuen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhäh, naiset on niin tyhmiä.. Maailman vanhin kikka, kun pitää tehdä jotain vastenmielistä, kuten pukea lapsille vaatteet tai viettää "laatuaikaa" vaimon kanssa, voi aina puikahtaa vessaan "paskalle". Pakkohan se on mennä kun kerran on mentävä. Siihen ei voi pahinkaan pirttihirmu sanoa vastaan, tai jos sanoo niin sitten on mielenterveydessä vikaa. Siellä voi sitten rauhassa istuskella ja kuulostella, kun nainen raivosta kihisten pukee ne lapset tai imuroi tai tiskaa tai mitä te nyt milloinkin keksitte ajankuluksenne.

Eikö ookin hajottavaa kun ette voi asialle yhtään mitään? Hähähää!

Vierailija
124/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavalla? Meillä ainakin harrastetaan tms eikä mennä vessaan, eihän tuossa ole mitään järkeä. Ja molemmilla toimii suolikin normaalisti joten ei ole tarvetta tuollaiseen mielenvikaiseen toimintaan. Eikö oikeasti kannattaisi erota, jos paskalla istuminen on mielekkäämpää kun vaimoon kanssa nusaisu?

Vierailija
125/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanu aikaa, kuin kauan mies istuu vessassa.. toisaalta, se on meillä se, joka siistii keittiön syömisen jälkeen, ettei siinäkään suhteessa voi valittaa. Eikä selkeästi muutenkaan pakoile sinne..ja päästää lapset yhtäaikaa vessaan.. mutta jos tykkäis istua 45min vessassa, ni mun puolesta istukoon.. mä voin istua sohvalla, on se vaan niin paljon mukavampaa

Vierailija
126/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä istun sillä aikaa kaikessa rauhassa sohvalla katsomassa telkkaria tai lukemassa lehteä. Miehen on ihan turha odotella, että mä tekisin sille kulloinkin kuuluvat hommat. Vielä enemmän sitä itseään v*ttaa, kun joutuu tekemään ne paskareissun jälkeen, hähää!

Vierailija
127/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että miksi jotkut istuu paskalla puolikin tuntia?

Eiks sinne vessaan voi mennä vasta silloin kun on hätä? Homma ois ohi parissa minuutissa...

Jos mä menisin nyt paskalle ja yrittäisin väkisin pungertaa jotain niin menishän siinä varmaan puoli päivää, kun ei ole hätä. Mutta jos menen vasta hädän tultua, ei hommassa kauaa mene. Vai täytyykö toisten oikeesti pungertaa kakkaa oikeesti niin kauan? Ei kovin kivaa jos näin on..

Vierailija
128/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että miksi jotkut istuu paskalla puolikin tuntia?

Eiks sinne vessaan voi mennä vasta silloin kun on hätä? Homma ois ohi parissa minuutissa...

Jos mä menisin nyt paskalle ja yrittäisin väkisin pungertaa jotain niin menishän siinä varmaan puoli päivää, kun ei ole hätä. Mutta jos menen vasta hädän tultua, ei hommassa kauaa mene. Vai täytyykö toisten oikeesti pungertaa kakkaa oikeesti niin kauan? Ei kovin kivaa jos näin on..

Ihan sama juttu! Olen mieheltäni koettanut moneen otteeseen saada vastausta tähän, mutta ei hän oikein osaa vastata mitään. Ja aina sama homma, paskalla pitää istua vähintään se 20 min. yleensä reilusti kauemminkin. Niin, ja mikähän siinäkin on, että miehen täytyy linnottautua sinne vessa JUURI silloin, kun minulla on kiire lähtö ja pitäis saada laitettua itseni valmiiksi (ja kaikki tykötarpeet on tietty vessassa) ja mies täysin hyvin tietää tämän. Mutta kaikkein pahinta on kuitenkin se, kun mieheni menee istunnolle silloin, kun meillä on vieraita. Muuten mieheni on mielestäni kohtelias ja mukava seuramies, mutta jos niin kovasti paskattaa että pitää paskalle mennä vieraiden aikana niin luulis sen asian hoituvan pikkasen nopeammin, joskus vieraat ehtivät jopa lähteä jo sillä aikaa kun ukko istuu pöntöllä. Noloa.

Vierailija
129/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku miespuolinen tulla kertomaan miksi siellä paskalla pitää istua niin saakelin kauan?

Muiden vessamaratonien syistä en osaa sanoa, mutta itsellä on peräpukamia ja erilaisia neurooseja, joiden takia kuluu usein juuri se 30-45 minuuttia. En koskaan lueskele vessassa mitään, mutta välillä unohdun haaveilemaan ja mietiskelemään asioita.

Tyttöystävällä meinaa mennä hermot usein, kun kaiken lisäksi mulla menee käsienkin pesuun kauemmin, kuin sillä paskalla käymiseen.

Vierailija
130/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noilla miehillä on huonossa kunnossa lihakset siellä tai sitten vatsat lkovalla huonosta ruuasta. Onneksi meillä syödään ja urheillaan niin vessassa ei tarvii ähertää puolta päivää :)

Vierailija
131/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa laatuaikaa viettämään. Vain te kaksi!

Vierailija
132/193 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kahdesti viikossa suurella hädällä. Hän varastoi kaiken sapuskan useiksi päiviksi suolistoonsa ja sitten päästää kaiken ulos, hitaasti mutta varmasti. Vessaa pitää vedellä aina välillä ettei mene tukkoon laastista mitä suoltaa.

Piti hommata vessaan uudenlainen ilmastointi ja raikastimet, kun sinne ennen uudistusta meni niin ilmasto oli hämmentävän trooppinen, lämmin, kostea, miedon paskan hajuinen. Haju tarttui pyyhkeisinkin.

Minä itse omistan nopean ruuansulatuksen käyn suurella hädällä kolmestikin päivässä eikä se vie minuuttiakaan. Mies on erilainen.

Vierailija
133/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhäh, naiset on niin tyhmiä.. Maailman vanhin kikka, kun pitää tehdä jotain vastenmielistä, kuten pukea lapsille vaatteet tai viettää "laatuaikaa" vaimon kanssa, voi aina puikahtaa vessaan "paskalle".

Mielenkiintoista. Herää kysymys, miksi olet hankkinut lapsia, jos niiden pukeminen on vastenmielistä? Miksi olet yhdessä vaimosi kanssa, jos hänen seuransa ei kiinnosta? Tosi outoa. Itse en välittäisi tippaakaan jostain lasten pukemisesta, mutta ratkaisu siihen on olla hankkimatta lapsia ylipäätään. Ja saa viettää omaa aikaa ihan keittiön pöydän ääressä tietokoneella, tai olohuoneessa kenenkään häiritsemättä.

Vierailija
134/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hähhäh, naiset on niin tyhmiä.. Maailman vanhin kikka, kun pitää tehdä jotain vastenmielistä, kuten pukea lapsille vaatteet tai viettää "laatuaikaa" vaimon kanssa, voi aina puikahtaa vessaan "paskalle".

Mielenkiintoista. Herää kysymys, miksi olet hankkinut lapsia, jos niiden pukeminen on vastenmielistä? Miksi olet yhdessä vaimosi kanssa, jos hänen seuransa ei kiinnosta? Tosi outoa. Itse en välittäisi tippaakaan jostain lasten pukemisesta, mutta ratkaisu siihen on olla hankkimatta lapsia ylipäätään. Ja saa viettää omaa aikaa ihan keittiön pöydän ääressä tietokoneella, tai olohuoneessa kenenkään häiritsemättä.

Tartuit trolliin. Hienoa! Hävettääkö? ;P

Vierailija
135/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakalla käyminen on miehelle nautinnollisempaa kuin naiselle. Kun meillä mies käy isommalla, sieltä vessasta kuuluu aika kauas ooh-aah-ääniä.

Vierailija
136/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ainut looginen selitys.

Aivan kuin olisit kuvaillut minun mieheni vessakäyttäytymistä...

nim. kiukkuinen akka

Vierailija
137/193 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaimot tuppaa aina kehittämään kaikkea sellaista "teepä sitä, viitsitkö tuota" toimintaa miehille

Vierailija
138/193 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ainut looginen selitys.

Aivan kuin olisit kuvaillut minun mieheni vessakäyttäytymistä...

nim. kiukkuinen akka

No mikset pistä ukkoa vaihtoon, jos vituttaa? Ei oo mikään pakko katella toisen ihmisen naamaa iät ajat.

Vierailija
139/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siellä sitten mukavaa.Miesten mielestä on.

Vierailija
140/193 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua keljuttaa se kun tänäänkin (lauantai) olimme taas saunassa ja joka kerta ukkoni käy ensin paskalla ennenkuin tulee lauteille istumaan.(meillä on vessa suihkutilan ja saunan yhteydessä)On kiva sit aina saunoo siinä paskanhajussa.Multa meinaa joskus melkein tulla yrjöt. Varsinkin jos ne on rapulapaskat. Vittu tuntuu kuin saunois viemärissä ! Tuntuu kuin se haju tarttuis ihoon kiinni. Ukkoa se ei haittaa(eihän oma paska haise pahalle,niinku sanotaan)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä