Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
101/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki mies viipyy, on sanonu et tavara tulee monessa osassa ja siksi kestää, oon uskonu. Mutta ei se siellä rauhassa saa olla jos aamulla kauan kestää, meisselillä avaan ulkopuolelta ja haen vaippaa lapselle, hiusharjaa itelle tai tuun ehostamaan... ja joo, lehdet jää lattialle tai hyvässä tapauksessa pesukoneelle tai hoitopöydälle!

Vierailija
102/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lehdet pitkin vessan lattioita.Ukko lukee siellä paskalla ollessaan Ratto ja Jallu lehtiä.Sanoo että ottaa oppia niistä sänkyhommiin.En kyllä usko sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/193 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies väittää, että vessassa menee puoli tuntia, koska tavaraa vaan tulee ja tulee. Välillä sit vaan ei. Ja siltä väliltä. Mikähän lie vaiva?

Vierailija
104/193 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kauan mene jos on ripuli.

Vierailija
105/193 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun.Nauroin ihan kippurassa.

Vierailija
106/193 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosin vaihtanut lehtien raahamisen siihen, että lukee iltapäivälehdet puhelimellaan. Ärsyttävintä tuossa on se, että se huutelee mulle sieltä vessasta! "Tiesitkö, että Sudanista on löydetty uusi apinalaji?". Argh! En todellakaan halua keskustella hänen kanssaan samalla kun pinnistää siellä.

Eniten raivostuttaa kun ollaan lähdössä johonkin ja mies hoputtaa mua laittautumaan ja pukemaan ulkovaatteita päälle ja juuri kun olen valmis niin hänelle iskee hätä. Sitten joudunkin minä odottamaan vähintään vartin.

Joskus kiukuspäissäni huomautin hänelle asiasta kun meinasin myöhästyä töistä hänen istuntonsa takia ja ei vessassa voi käydä kuulemma nopeampaa.

Pahintahan tässä on se, että meidän 6-vuotias poikamme istuu myös mielellään pöntöllä Aku Ankan kanssa. Kenen mielestä siellä vessassa on kiva istua????

Vierailija
107/193 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps

Vierailija
108/193 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kakalla käyminen on miehelle nautinnollisempaa kuin naiselle. Kun meillä mies käy isommalla, sieltä vessasta kuuluu aika kauas ooh-aah-ääniä.

Hienoa, että joku sentään on tajunnut ottaa tämänkin pointin esille. G-piste ja silleen.

Vierailija
109/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on samanlaisia, niillä on jonkinlainen meditaatiokirkko se huussi.

Vierailija
110/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikäs sen mukavampaa, kuin istua ulosteen hajussa perse paskassa iänkaiken.

ap

Vierailija
111/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis

Vierailija
112/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille pullollinen Levolacia, jotta juoksee nopeempaa sonta

Vierailija
113/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei meillä on ihan samanlaista! Aina vähintään puolituntia pytyllä! Todella ärsyttävää!!!

Voisiko joku miespuolinen tulla kertomaan miksi siellä paskalla pitää istua niin saakelin kauan?

Vierailija
114/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ota kännyä mukaan,lehtipinon kylläkin. Ja ei ikinä kuskaa sanomalehtiä pois,saisivat olla vaikka vuoden lattialla levällään. Ja meidän ukko päättää mennä paskalle aina,kun olis lähtö/kiire jonnekin. Ärsyttävää. Minä en saisi millään kulumaan puolta tuntia vessassa,johan siinä pukamat tulisi.

Vierailija
115/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ketju, vakavasta asiasta huolimatta!

ymmärrän jos sua ketuttaa.

Jos lohduttaa niin se meilläkin mies istuu kauan, lehtien kans. Kannettavaa, puhelinta yms. ei ota koska se on vähän sama jos söis kakalla . Ja se ois kyllä niiiiin ala-arvoista touhua että !

Oisko se jtn oman ajan saamista, pyhä toimitus, luvan kanssa lapsiperheesä jossa harvoin saa niitä omia hetkiä ???

Vierailija
116/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaisia murheita sitä on.

Vierailija
117/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on miehen vuoro lähteä lasten kanssa ulos, kuten tänään. Niin mies menee vessaan samalla hetkellä, kun mä alan lasten kanssa pukemaan. Me ehditään saada lapsille vaatteet päälle ja mies vaan istuu vessassa pelaamassa Angry Birdsiä. Lapset tuskastuu ja mies vaan pelaa.

Lopulta mä seison siinä pihassa sen 15-30 min lasten kanssa, jotta mieskin ehtii ulos. ARGH! Ei siinä muuten, mutta miksi sitä pitää istua siellä vessassa niin tuhottoman kauan, jos tietää, että ne lapset odottaa jo?!

Vierailija
118/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt niin ole, että sillä on toinen nainen.

Istuu siellä vessassa tekstailemassa sen kanssa.

Vierailija
119/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitin isäntä istuu tunnin istuntoja,on tälläkin hetkellä!

luulis perseenkin puutuvan noin pitkillä istunnoilla!

pitäs vissiin antaa sakset mukaan että irtois helpommalla!

ONNEKSI meillä on 2 vessaa!

Vierailija
120/193 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 15 minuuttia on kauan. Ok, en valita enää. Kuulostaa hieman oudolta tuo vessassa leikkiminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi