Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!
MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???
Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.
Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!
Kommentit (193)
Kaikki lehdet pitkin vessan lattioita.Ukko lukee siellä paskalla ollessaan Ratto ja Jallu lehtiä.Sanoo että ottaa oppia niistä sänkyhommiin.En kyllä usko sitä
Meillä mies väittää, että vessassa menee puoli tuntia, koska tavaraa vaan tulee ja tulee. Välillä sit vaan ei. Ja siltä väliltä. Mikähän lie vaiva?
Ei siinä kauan mene jos on ripuli.
Luin koko ketjun.Nauroin ihan kippurassa.
Mies on tosin vaihtanut lehtien raahamisen siihen, että lukee iltapäivälehdet puhelimellaan. Ärsyttävintä tuossa on se, että se huutelee mulle sieltä vessasta! "Tiesitkö, että Sudanista on löydetty uusi apinalaji?". Argh! En todellakaan halua keskustella hänen kanssaan samalla kun pinnistää siellä.
Eniten raivostuttaa kun ollaan lähdössä johonkin ja mies hoputtaa mua laittautumaan ja pukemaan ulkovaatteita päälle ja juuri kun olen valmis niin hänelle iskee hätä. Sitten joudunkin minä odottamaan vähintään vartin.
Joskus kiukuspäissäni huomautin hänelle asiasta kun meinasin myöhästyä töistä hänen istuntonsa takia ja ei vessassa voi käydä kuulemma nopeampaa.
Pahintahan tässä on se, että meidän 6-vuotias poikamme istuu myös mielellään pöntöllä Aku Ankan kanssa. Kenen mielestä siellä vessassa on kiva istua????
että kakalla käyminen on miehelle nautinnollisempaa kuin naiselle. Kun meillä mies käy isommalla, sieltä vessasta kuuluu aika kauas ooh-aah-ääniä.
Hienoa, että joku sentään on tajunnut ottaa tämänkin pointin esille. G-piste ja silleen.
Kaikki miehet on samanlaisia, niillä on jonkinlainen meditaatiokirkko se huussi.
Mutta mikäs sen mukavampaa, kuin istua ulosteen hajussa perse paskassa iänkaiken.
ap
Osta sille pullollinen Levolacia, jotta juoksee nopeempaa sonta
Hei meillä on ihan samanlaista! Aina vähintään puolituntia pytyllä! Todella ärsyttävää!!!
Voisiko joku miespuolinen tulla kertomaan miksi siellä paskalla pitää istua niin saakelin kauan?
Meillä ei ota kännyä mukaan,lehtipinon kylläkin. Ja ei ikinä kuskaa sanomalehtiä pois,saisivat olla vaikka vuoden lattialla levällään. Ja meidän ukko päättää mennä paskalle aina,kun olis lähtö/kiire jonnekin. Ärsyttävää. Minä en saisi millään kulumaan puolta tuntia vessassa,johan siinä pukamat tulisi.
ihana ketju, vakavasta asiasta huolimatta!
ymmärrän jos sua ketuttaa.
Jos lohduttaa niin se meilläkin mies istuu kauan, lehtien kans. Kannettavaa, puhelinta yms. ei ota koska se on vähän sama jos söis kakalla . Ja se ois kyllä niiiiin ala-arvoista touhua että !
Oisko se jtn oman ajan saamista, pyhä toimitus, luvan kanssa lapsiperheesä jossa harvoin saa niitä omia hetkiä ???
Jos on miehen vuoro lähteä lasten kanssa ulos, kuten tänään. Niin mies menee vessaan samalla hetkellä, kun mä alan lasten kanssa pukemaan. Me ehditään saada lapsille vaatteet päälle ja mies vaan istuu vessassa pelaamassa Angry Birdsiä. Lapset tuskastuu ja mies vaan pelaa.
Lopulta mä seison siinä pihassa sen 15-30 min lasten kanssa, jotta mieskin ehtii ulos. ARGH! Ei siinä muuten, mutta miksi sitä pitää istua siellä vessassa niin tuhottoman kauan, jos tietää, että ne lapset odottaa jo?!
se nyt niin ole, että sillä on toinen nainen.
Istuu siellä vessassa tekstailemassa sen kanssa.
meitin isäntä istuu tunnin istuntoja,on tälläkin hetkellä!
luulis perseenkin puutuvan noin pitkillä istunnoilla!
pitäs vissiin antaa sakset mukaan että irtois helpommalla!
ONNEKSI meillä on 2 vessaa!
että 15 minuuttia on kauan. Ok, en valita enää. Kuulostaa hieman oudolta tuo vessassa leikkiminen.