Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on ruvennut TOD vituttamaan miehen paskallä käymisen ajankäyttö!!!

Vierailija
20.03.2011 |

MITÄ mies voi tehdä ja MITEN mies voi viihtyä paskapöntöllä joka ikinen kerta ½h-45min???

Puhelin sillä on mukana, uutisia s ekuulema tutkii ja työsähköpostejaan yms ja en usko että runkkaa tms.

Mulla vaan nyt kilhati, lapset ulkona ja eka kerta kun oltais päiväkausiin se 2h kaksin niin hrs istuu siitä ajasta 45min paskalla!!!!

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen reginaa ja juon pullon siideriä

Vierailija
162/193 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viihdy pitkään kun se haju on niin kauhee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tuntia vessassa yhtä kyytiä. Minä huhkin keittiössä hänen vanhemmilleen joulupöperöitä ja ukko istui pytyllä.

Vierailija
164/193 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mies tekee aina tosi nopeasti vessareissunsa, paljon nopeammin kuin minä itse ! Ehkä 2 min menee sillä vessassa. Tää taitaakin olla harvinaisempaa :D Meilläkin on yksi vessa ja kolme henkeä, ei kai siitä mitään tulis jos yks tyyppi pitäis tunnin istuntoja siellä..ja pukamia se muuten aiheuttaa pitkässä juoksussa!

Vierailija
165/193 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan pakko on kommentoida: mun lapsuudessa parhaan kaverini isä piti vessassa tuhkakuppia. Se istu kans suuret tovit ulostelemassa ja poltti yhden tupakankin paskalla käymisen ohella. Perheen äiti putsas aina tuhkiksen ja piti huolen, että päivän lehti löytyy pöntön takaa lehtihyllystä.

Ihmettelin tätä aina. Hiukka omituinen tapa... Mutta täytyy sanoa, että vaimokkeen tapa pitää hellästi huolta tästä neuroosista on näin jälkeenpäin ajateltuna aika hellyyttävä... :)

Vierailija
166/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on iso hopeinen tuhkakuppi vessassa. Ukkoni tykkää polttaa sikareita paskalla ollessaan.Sinne kyllä jää aina hirveä savu, mutta paska ei haise niin paljoa.

Vierailija
167/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani sanoi ykspäivä kun istahti potalle:"Mä istun tässä vaikka koko päivän,iskäkin istuu kauan veskissä omalla potalla"

Vierailija
168/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, suhteemme alussa ihmettelin myös tätä miehen käyttäytymistä kun vessassa vierähti tovi jos toinenkin. Se ei sinänsä ärsyttänyt, mutta se ärsytti kun kaikki lehdet leviteltiin vessan lattialle ja jätettiin siihen.

Mutta rakkaus voittaa kaiken ja tähän ongelmaan keksin ratkaisun. Rakensin miehelle kirjahyllyn vessaan. Mies otti sen kyllä aluksi vittuiluna...

Mutta sitten esikoisemme (poika tietenkin) opetteli käymään pöntöllä kakalla. Jostain syystä se ei meinannut onnistua ja oli vaikeaa. Heps, asia alkoi luistamaan kun poika uskalsi vihdoin päästää mieshormoonit kehille ja eräänä päivänä nappasi akkiksen käteensä ja tohotti vessaan ja tokaisi mennessään "meen patkalle".

Oi, äidin sydän heltyi ja silmään herahti kyynel, pojastani tulee aito mies. Siellä istua jökötti pieni poika pöntöllä, jalat hädin tuskin maahan yltäen ja luki aku ankkaa.

Nyt on poika kuin isänsä ja murrosikäisenä viihtyy vessassa paskalla jopa tunnin. Kun kysyn, että mitä siellä puuhasit, vastaus on, että unohduin lukemaan sinne.

Vierailija
169/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisellä mennyt jos ainoa paikka missä saa olla rauhassa on kakin hajuisessa vessassa istuminen. Miksei vaikka kylmässä saunassa ennemmin?

Vierailija
170/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskomiset, mutta yksi asia näissä pönttötakiaisissa on AINA herättänyt pohdintaa: kun istuvat siellä vaikka tunnin, niin punnertaako ne sen kakin heti pöntölle mentyään, vetävät vessan ja sitten vain istuvat housut kintussa siinä pöntöllä? Vai: paskovat ripeästi, pyyhkivät, vetävätä housut kinttuun istuvat loput 50min ihan siinä pöntön päällä tai lattialla vaikka lehtiä lukien? Voisiko joku selventää? Kolmas vaihtoehto on, että uloste ei kertakaikkiaan tule vaan sitä houkutellaan ulos se tunti.

Vierailija
171/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana saattaa olla myös lehti, jota lukee.

Ajattelen, että se on hänen yksityisasiansa, miten hän aikansa siellä käyttää. Mutta kieltämättä se ärsyttää, kun on vain yksi vessa ja toisinaan tulee itselle kova hätä samoihin aikoihin. Koputtelen sitten oveen ja huhuilen, että jokohan sinne minäkin pääsisin.

Jos hän on huhuillessani jo ehtinyt olla siellä varttitunnin, niin sitten yleensä tulee pikaisesti pois.

Aiemmin puhuin hänelle, että meillä oikeastaan tarvittaisiin useampia vessoja, jotta ei tulisi jonoa aamulla. Mies oli kuitenkin sitä mieltä, että yksi mukavuuslaitos riittää ja jotenkin olemme pärjänneet kaikki nämä vuodet.

Vierailija
172/193 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulemma kakkaa melko nopeasti, mutta joskus istuskelun tuloksena voi olla toinenkin satsi. Miehellä ei tosiaankaan ole mitään ummetusta vaan päin vastoin. Istuu peppu paskassa lueskelemassa ties kuinka pitkään. On aina tehnyt tätä, myös yksin asuessaan. Haluaisi pitää ovea auki (!) mutta sen verran pirttihirmu olen, että sen kielsin. Käyttää yleensä sitä kylppäriä, jossa on ikkuna ja usein avaa sen, niin ilma vaihtuu.

Vierailija
173/193 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans pönttötakiainen, mutta ykslahje mallia. Itsellä ongelmana ärtyvän suolen oireyhtymä. Välillä on kovalla ja vartin päästä saattaa tulla pönttöön varpusparvi. Toimituksessa kestää 5-10 min, mutta jonkin aikaa pitää odotella, iskeekö hätä uudestaan. Mutta mulla ongelma vain tän oireyhtymän takia. Välillä nolo kun poikaystävä ihmettelee onko kaikki hyvin. No, puolen vuoden seurustelun jälkeen kerroin, ettei vessaistuntoja kannata ihmetellä. En voi niille mitään. No, onneksi huumoria löytyi ja mies tokaisi, ettei tarvi hänenkään enää salamannopeudella selviytyä huussista ulos. :D

Vierailija
174/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne riidat selviää samalla kun suoli tyhjenee..heh,heh

Vierailija
175/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kun me riidellään muijan kanssa mua alkaa jostain syystä paskattaa.Menen sitten tuohtuneena vessaan paskalle.Lukkitsen oven ja en tule ulos ennenkuin muija pyytää oven takaa anteeksi riitaa.Usein on juttu toiminut ja samalla on suoli tyhjentynyt.Paitsi kerran jouduin olemaan vessassa pitkälle yöhön ja muija oli sammuttanut vielä vessasta valotkin.Siinä sitten istuin pimeessä vessassa monta tuntia enkä suostunut tulemaan ulos ennenkuin muija nousi sängystä ja tuli viimein oveen koputtaen pyytämään riitaamme anteeksi. Terv.Einari

Vierailija
176/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet vienyt ruokaa ja juomista ettei kuole näläkään

Vierailija
177/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun menee paskalle ottaa nintendon mukaan ja saattaa istua pöntöllä just ton tunnin :D

Vierailija
178/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä istun usein kauan vessassa.

Lueskelen lehteä, ratkon sudokua, surffaan netissä.

Ei ehkä ihan fiksua eikä varsinkaan terveellistä ajatellen peräpukamien kehittymistä, mutta voisin minä olla pahempikin vaimo ja äiti. Eli voisin tehdä paljon pahempaakin.

Sitä se istuminen kuitenkin on saanut aikaan, että suoli ei oikein toimi, jos ei ole jotain puuhastelua mukanani.

Vierailija
179/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussi on ainut rauhallinen paikka missä saan olla rauhassa edes vähän aikaa.Eukko on sellanen pirttihirmu että pitää edes jokin paikka olla mihin voi mennä "piiloon".En saa valitettavasti olla pitkään kun eukko jo lyö nyrkkiä oveen ja vilkuttelee valoja ja huutaa että siellä ei kuhnita.Eukko ei siedä yhtään että istun pytyllä paria minuttia kauempaa.Se sammuttaa valot jos olen liian pitkään.Se on aina huono juttu,varsinkin jos en ole kerinnyt pyyhkiä.Enhän silloin löydä vessapaperirullaa pimeässä vessassa.Silloin jää kyllä pyyhkimättä.

Vierailija
180/193 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kahdesti viikossa suurella hädällä. Hän varastoi kaiken sapuskan useiksi päiviksi suolistoonsa ja sitten päästää kaiken ulos, hitaasti mutta varmasti. Vessaa pitää vedellä aina välillä ettei mene tukkoon laastista mitä suoltaa.

Piti hommata vessaan uudenlainen ilmastointi ja raikastimet, kun sinne ennen uudistusta meni niin ilmasto oli hämmentävän trooppinen, lämmin, kostea, miedon paskan hajuinen. Haju tarttui pyyhkeisinkin.

Minä itse omistan nopean ruuansulatuksen käyn suurella hädällä kolmestikin päivässä eikä se vie minuuttiakaan. Mies on erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi