Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies on nössykkä: käynyt joka kerta raskaana olevan vaimonsa kanssa neuvolassa

Vierailija
18.03.2011 |

Mun mielestä se on jo outoa. Mies voi käydä neuvolassa mukana pari kertaa ja jos oikein on kiinnostunut niin ultratutkimuksissa kanssa. Mutta joka ikinen kerta... Aika outo mies.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mun mielestä miehen pitää olla nurkassa, mieluiten selin terkkaan ja sinuun, ja olla mahdollisimman huomaamaton. Kai se meni sentään ulos, kun SF-mitta otettiin?

Vierailija
22/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen kokemuksensa mukaan ne parit eroavat, joissa mies ei ole ollenkaan käynyt neuvolassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en haluaisi neuvolaan omaa miestäni mukaan. Tulisi kyllä, jos haluaisin ainakin joskus, mutta en pyydä. Ultriin on mies on halunnut ehdottomasti mukaan ja minäkin otan sinne miehen mielläni kaveriksi. Samaten on ollut mukana kontrolli- ja päivystyskäynneillä.

Vierailija
24/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joka kerta viemässä vaimoa neuvolaan. Lapsen synnyttyä n. kuukauden päästä joka päivä töiden jälkeen vein lapsen vaunuissa "isä-tyttö -kävelylle" antaen vaimolle omaa rauhaa. Vaippoja vaihdoimme vaimon kanssa 50-50, kuten myös lapsen kylvetysvuoroja. Menimme myös VESIJUMPPAAN vauvan kanssa yhdessä. Iltaisin nukutin lapsen sylissäni hui-kamalaa LAULAMALLA (mies, kenties HINTAHTAVA!!!!!!!). Myöhemmin vein lapsen tarhaan ja hain sieltä, kun vaimolle se oli töiden takia vaikeampaa. Illat vietin lapsi kainalossa ja teimme paljon asioita yhdessä. Ajatella, jopa nautin siitä ja tein kaiken vapaaehtoisesti!!!

Valitettavasti vaimon kanssa tiet erkanivat myöhemmin, mutta tyttöni on minulle aina se "number one" ja tulee olemaan. Toivottavasti tyttö ei tule koskaan ymmärtämään nössöyttäni joka linee tekojeni pohjalta selvää, vaikka minua on pidetty ns. "kovana jätkänä" muun elämäntapani takia. No, nyt se totuus tuli sitten ilmi. Kaduttaako? Ja vitut!

M41

Vierailija
25/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen piti kulkea neuvolassa joka kerta. sitten harjoittelivat synnytystä kotona niin, että nainen oli kontillaan ja mies puhkui vieressä:)

Tytöt ovat heillä nyt 10 ja 12 ja miestä ei vois vähempää kiinnostaa koko lapset. Sai kai kyllikseen siitä mamman hössötyksestä ja kotkotuksista.

Vierailija
26/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin niin paljon kuin pystyy. Mun mies ei ollut mukana ultrissa eikä ikinä neuvoloissa. Ei päässyt kun oli aina töissä. Se vaikuttaa vieläkin siihen, miten sitoutunut hän on perhe-elämään...on aina töissä. Raskaus konkretisoitui hänelle vasta, kun maha oli kasvanut.

Vierailija
27/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka änkee synnytykseenki mukaan ja kanniskelee vauvaa ympäriinsä rintarepussa.

on tää jotenki ihan hirveetä nykyään. Ei saa edes rauhassa synnyttää.

Vierailija
28/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Mun mielestä miehen pitää olla nurkassa, mieluiten selin terkkaan ja sinuun, ja olla mahdollisimman huomaamaton. Kai se meni sentään ulos, kun SF-mitta otettiin?

SF-mitta - mikä se nyt olikaan...

23

Vierailija
29/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta oli mukana neuvolassa ja ultrassa.

Vierailija
30/58 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla pistät neuvolakortin piiloon, ettei näe aikoja.

Vierailija
31/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osanottajille, mainiota luettavaa. Hyvää hummorintajua mutta jokunen nuttura-lian-kireellä-tyyppi osui joukkoon :)

Mulla kans yks nössykkä.

Vierailija
32/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeeks, jos miehenkin pitäisi aina ottaa vapaata työstä neuvolakäynnin ajaksi. Eipä silti, en kyllä ymmärrä, miksi sen pitäisi olla mukana jotain pissatestejä ja vereenpaineenmittauksia pällistelemässä, mutta jos on liikaa aikaa...

Vierailija
33/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi outo tapaus, mutta oma mieheni on vielä oudompi; hän on ollut mukana jokaisella lapsen neuvolakäynnillä (äitiysneuvolassa ei käynyt kuin ultrat ja pari viimeistä kertaa).

Onko se nyt niin vaikeaa ymmärtää, että perheet ovat erilaisia ja toisilla nyt vain on eri tavat. Ei nekään miehet ole huonompia tai parempia, jotka eivät käy kertaakaan äitiys- tai lastenneuvolassa tai tule mukaan synnytykseen.

Vierailija
34/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on jo outoa. Mies voi käydä neuvolassa mukana pari kertaa ja jos oikein on kiinnostunut niin ultratutkimuksissa kanssa. Mutta joka ikinen kerta... Aika outo mies.

Voi minkä määrän energiaa ja aikaa ihmiset pistää siihen, että murehtivat muiden ihmisten tekemisiä jotka ei heille kuulu ollenkaan. Hohhoijaa.

35/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi minunkin mieheni jokaisessa neuvolassa, meillä tosin oli ultra joka kerta. välillä otti vapaata töistä, että pääsi mukaan :) aika paska iskä!

Vauva on tänään tasan 6pv vanha ja iskin silmäterä.

Yhdessähän sitä vauvaa odotellaan.

Vierailija
36/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka änkee synnytykseenki mukaan ja kanniskelee vauvaa ympäriinsä rintarepussa.

No, ei tuo rintareppujuttu vielä mitään, mutta mieti kun jotkut miehet kietoo sen mukelon kantoliinaan. Ja kuulin yhdestä kaverin miehestä, joka kävi kahden lapsensa kanssa äiti-lapsi-jumpassa. En ymmärrä, että yrittääkö ne todistaa jotain.

on vielä niitäkin jotka alkaa yks kaks vaihtaan sille vauvalle vaippaa kun sillä on tullut kakat. Joo, oon todella kuullut tämmöisistäkin ihmeellisistä miehistä :O

Tai että alkavat kylvettää vauvaa, tai kanniskelevat itkevää kääröä tai jotain muuta yhtä omituista :O

Kaikkea ne miehet keksiikin. Tuppautua nyt tuolla tavalla naisen ja vauvan asioihin :O

Mun mies oli just tommonen, tunki neuvolaan, synnytyksiin, vaihtoi vaippaa, pesi pyllyjä ja RUOKKI! Nyt, lapset on isompia, se on niiden kanssa, siis VIETTÄÄ AIKAA omien lastensa kanssa. Hyi, yök! Ero tästä tulee, ei tätä kestä.

Vierailija
37/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa lapsen elämään...

Vierailija
38/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies kävi joka ultrassa ja neuvola käynneillä. Otti jopa töistä silloin muutaman tunnin vapaata että pääsi mukaan! Mut kai minun mieheni on ollut tosi kiinnostunut lapsestaan jo tuolloin

Vierailija
39/58 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies olisi joutunut tekemään ne tunnit sisään, mitkä olisivat menneet neuvolaan. Halusi kuitenkin tulla esikoista odottaessamme ekalle kerralle ja päätti sitten minun myötävaikutuksellani, että seuraaviin kertoihin ei tarvitse tulla mukaan. Mieluummin on sitten illalla ajoissa kotona kuin mukana tuollaisilla rutiinikäynneillä.

Molemmissa ultrissa toki oli mukana, samoin piti isyysloman ja isäkuukauden ja vähän hoitovapaatakin. Paljon on lastensa elämään muuten osallistunut ja vienyt neuvolaan ja rokotuksiin ihan yhtä usein kuin minäkin.

Monet isät notkuvat siellä odotusaikana mukana, mutta sitten kun lapsi syntyy, on äidin asia viedä neuvolaan, lääkäriin, harrastuksiin jne.

Vierailija
40/58 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: mitä uutta ja mullistavaa niillä neuvolakäynneillä nykyään käydään läpi?

Minun miestä ei varmaan muuten iin kiinnostanut, mutta nuo sydänäänet halusi joka kerta tulla kuuntelemaan. Miehellä oli vuorotyö ja saatiinkin ajat sovittua kahta kertaa lukuunottamatta niin että mies pääsi mukaan. Toisen lapsen kohdalla ei sitten enää käynytkään kuin kerran tai pari, mutta johtui siitä että esikoinen ei yhtään viihtynyt terkan huoneessa ja mies piti lapsen kotona tai jos kiire töihin niin odotushuoneessa neuvolani ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä