ärsyttävin lastenvaateblogi
noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?
Kommentit (352)
harkitsen minäkin vasta nyt. Tai yhdelle lapsista ostin jo välikausikengät ja kumpparit, kun alesta sattui löytymään. Mutta pikku hiljaa tässä alan katselemaan kenkiä muillekin lapsille. Ei ne lapset niin monia kenkiä edes tarvitse tai halua.
Se miksi "tarvitsee" hommata vaatteet kevääksi ja syksyksi jo tammikuussa, on siinä, että jos haluaa jotain tiettyä, niin ne on tammikuussa jo loppu. Eli jos haluaa tiettyä kokoa tiettyä mallia tiettyä väriä, niin se on ostettava tammikuussa.
Et tietää boikotoida...
No tietty ne, joiden blogeissa on mainosbannereita. :)
Et tietää boikotoida...
No mm. ne joilla on linkkejä vaatekauppoihin sivupalkissa. Jokainen klikkaus tuo muutaman sentin bloggaajalle.
On niitä myös sellaisia, joita ei päällepäin huomaa.
Kyllä mun mielestä siinä on melkoinen ristiriita, kun yrittää elää ekologisesti syömällä luomuruokaa ja muutenkin käyttämällä esim. ruohonjuuren tuotteita, ja sitten kuitenkin ostaa halpamaissa valmistettuja vaatteita vinot pinot.
sivuilleen noita mainoksia ja klikkausjuttuja, silleenhän se on kannattavaa. Ja ette te boikotoi niitä, jatkatte entiseen menoon käymistä ja haukkumista, mutta so what:-)
klik klik klik on sitten euroja....ja siinä ei tarvii edes kerjätä...
mä tollo käyn kaupassa kattelemassa mitä löytyy (niissäkin on jo katselemista) ja niistä sitten valitsen
sivuilleen noita mainoksia ja klikkausjuttuja, silleenhän se on kannattavaa. Ja ette te boikotoi niitä, jatkatte entiseen menoon käymistä ja haukkumista, mutta so what:-) klik klik klik on sitten euroja....ja siinä ei tarvii edes kerjätä...
Ei mulla ainakaan oo mitään tuollasia. Haluan vaan tehdä omaa juttuuni.
määriä vaatteita, se nyt on vaan fakta se on luonnonvarojen tuhlausta. Niin paljon kuin siitä puhutaan niin voisihan sitä yrittää kantaa kortensa kekoon sen sijaan että omalla toiminnallaan kiihdyttää sitä.
Kyllä mun mielestä siinä on melkoinen ristiriita, kun yrittää elää ekologisesti syömällä luomuruokaa ja muutenkin käyttämällä esim. ruohonjuuren tuotteita, ja sitten kuitenkin ostaa halpamaissa valmistettuja vaatteita vinot pinot.
tähän ketjuun joku kirjoittaa?
Kenelläkään ei ole mitään perusteluja yhteenkään mielipiteeseensä. Tuntuu vain kovasti olevan pahat päivät, kun pitää johonkin ahdistuksensa purkaa. Tässähän ihan tulee sellainen olo, että blogeilla on joku merkitys maailmassa: ottaa vastaan jonkun (joidenkin?) elämään kyllästyminen ja kannatella maailmassa. Useinhan ne vihan ja inhon tunteet kohdistetaan toisiin, kun ei kestä itsessään kohdata negatiivisia asioita.
Mitä tulee blogeihin, niin ei ole inhokkeja. En jää seuraamaan blogia, joka ei kiinnosta ja jos joku kiinnostaa, niin jään lukemaan/ katsomaan kuvia/ etsimään vinkkejä tai mitä mikäkin blogi nyt tarjoaa.
En jaksa ymmärtää tämän viestiketjun sanomaa? Helpottuisiko elämäsi, jos lastenvaateblogeja ei olisi?
"En jaksa ymmärtää tämän viestiketjun sanomaa? Helpottuisiko elämäsi, jos lastenvaateblogeja ei olisi? "
Joillekin helpottaisi, että kiusaisivat jonkun lopettamaan. Ja sitten uusi uhri.
tuottaa hyvää oloa kantaa kaupasta uutta vaatetta,tutkia,vertailla,kuvata.
Ei edes haittaa,että ne ovat käyttökauden alussa väärää kokoa,koska silloin niiden ostamisesta saatu hyvä olo on jo poissa. Joten ne myydään hyvällä syyllä (olivatkin väärää kokoa,tottakai ne on ku ostettu summamutikassa)ja OSTETAAN TAAS UUTTA.
Samaa fiilistä saa,kun löytää just sen sopivan värisen pipon tai hanskat tai tai..
Niinhän se alkoholistikin sanoo,ettei hän juo paljon. Eipä.
"En jaksa ymmärtää tämän viestiketjun sanomaa? Helpottuisiko elämäsi, jos lastenvaateblogeja ei olisi? "
Joillekin helpottaisi, että kiusaisivat jonkun lopettamaan. Ja sitten uusi uhri.
että lopetettaisiin lapsien käyttäminen oman bloginsa välineenä siten,, että heidän koko elämänsä asetetaan tarjottimelle ja itse seurataan ja ohjataan sitä vain taustalta.
Kyllä blogeja saa mun puolesta pitää ja luenkin niitä mutta kaikki samat käyttäytymissäännöt niitäkin koskee kuin muutakin elämää..
"En jaksa ymmärtää tämän viestiketjun sanomaa? Helpottuisiko elämäsi, jos lastenvaateblogeja ei olisi? " Joillekin helpottaisi, että kiusaisivat jonkun lopettamaan. Ja sitten uusi uhri.
että lopetettaisiin lapsien käyttäminen oman bloginsa välineenä siten,, että heidän koko elämänsä asetetaan tarjottimelle ja itse seurataan ja ohjataan sitä vain taustalta. Kyllä blogeja saa mun puolesta pitää ja luenkin niitä mutta kaikki samat käyttäytymissäännöt niitäkin koskee kuin muutakin elämää..
eli jos bloggaaja vaikka ottaa valokuvia lapsestaan ja saa siitä luotua uraa maailmalla, ei saisi tehdä niin?
Vai että jos bloggaaja saa ilmaisen haalarin lapselleen blogin välityksellä, niin ei saisi tehdä niin?
"En jaksa ymmärtää tämän viestiketjun sanomaa? Helpottuisiko elämäsi, jos lastenvaateblogeja ei olisi? " Joillekin helpottaisi, että kiusaisivat jonkun lopettamaan. Ja sitten uusi uhri.
että lopetettaisiin lapsien käyttäminen oman bloginsa välineenä siten,, että heidän koko elämänsä asetetaan tarjottimelle ja itse seurataan ja ohjataan sitä vain taustalta. Kyllä blogeja saa mun puolesta pitää ja luenkin niitä mutta kaikki samat käyttäytymissäännöt niitäkin koskee kuin muutakin elämää..
että miten se helpottaisi sun elämää?
Sitten sulla ei olisi mihin verrata omaa elämääsi ja valintojasi, kun sulla ei olisi pahaa blogia ja pahaa blogistia, johon verrattuna valintasi tuntuvat oikeilta. Mitä jos olisit rohkeasti ja muita paheksumatta oman elämäsi sankari ja antaisit jonkun muun tehdä saman omassa elämässään. Kun sulla ei ole mitään muuta perusteeksi kuin että mun mielestä.
eli jos bloggaaja vaikka ottaa valokuvia lapsestaan ja saa siitä luotua uraa maailmalla, ei saisi tehdä niin?
Vai että jos bloggaaja saa ilmaisen haalarin lapselleen blogin välityksellä, niin ei saisi tehdä niin?
Anteeksi MITÄ URAA MAAILMALLA??
eli jos bloggaaja vaikka ottaa valokuvia lapsestaan ja saa siitä luotua uraa maailmalla, ei saisi tehdä niin? Vai että jos bloggaaja saa ilmaisen haalarin lapselleen blogin välityksellä, niin ei saisi tehdä niin?
Anteeksi MITÄ URAA MAAILMALLA??
takia voi vaikka vahingossa päästä eteenpäin elämässä.
Kannattaa seurata välillä muutakin mediaa kuin av-palstaa.
Kun esim alkuvuodesta on postauksia tyyliin "X:lle on vain kolme haalaria ja neljät goret ja sen ja sen verran asusteita ENSI SYKSYYN,että nyt on kiire hankkia lisää"? Että miksi ne hankitaan niin aikaisin ja onko tämä yleistäkin? Ja miten esim kenkien koon voi tietää etukäteen. Tai kyllähän niitä sit näkeekin et jäi pitämättä kun eivät olletkaan sit sopivaa kokoa. Siis oonko mä nyt ihan ajastani jäljessä kun pikkuhiljaa alan harkitsemaan kevätkenkien hankkimista vasta. Nyt ne tenavat sit paleltuu ens talvena! :)