ärsyttävin lastenvaateblogi
noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?
Kommentit (352)
etsitään sponsoria, niin kyllähän niitä silloin "ruinataan"
Mutta sama kai se että mistä nuo vaatteet ovat tulleet, silti se on ärsyttävää, kun jokaisen kohdalla pitää mainita mistä ne on saanut jotta sponsorit ovat tyytyväisiä.
Eli blogi toimii elkkänä mainoksena. Jos tuollainen kiinnostaisi voisin ostaa muotilehden.
Kyllä minä luen blogeja sen takia että niissä esitellään ihmisten elämää, toki hyvän maun mukaisesti.
Minä tykkään Ida- Antoniasta, neidin vaatekaapista, tyttötriosta, neiti näppärästä.,
kaikilla saa olla omat mielipiteet. Jos blogi ärsyttää, älä lue. Todellakin kannattaa lukea vain sellaisia blogeja, joista pitää.
että ruinaako joku vaatteita vai ei. Mitä helvetin väliä??
että ruinaako joku vaatteita vai ei. Mitä helvetin väliä??
ämmät ovat vaan niin helvetin kateellista porukkaa ;)
minä en mönnä olevani akteellinen ja minulle on aivan sama mistä vaatteet tulevat, varsinkin kun tuon pojan pukemistyyli on aivan erilainen mistä itse tykkään.
Ärsyttävää siitä tekee se että blogin pitäjä antaa ymmärtää että kaikki firmat ihan ilman mitään yhteydenottoja haluaa lahjoittaa hänelle tavaraa. Siis ottavat yhteyttä tyyliin.sinullahan on blogi haluaisitko haalarin pojallesi=)
Toki näin käykin useille suosituille blogien pitäjille ajoittain, mutta ei kenellekään noin usein.
Ja uskottavampaa olisi jos tuo pitäjä sen myöntäisi ja jopa antaisi muille vinkkejä hyvien sponsorien hankkimiseksi=) Se voisi olla tämän blogin erikoisuus.
kerran vastaan tähän.
Syy miksi en useinkaan kerro sponsoreista tai miten he ovat lähettäneet kaikkea tai ottaneet yhteyttä on, että viime syksyinen Molo "fiasko" aiheutti Molo Kidisille harmia, sillä sen jälkeen kun laitoin, että sain haalarit ilmaiseksi(ja tämä oli aivan heidän oma aloite ne edes lähettää, en pyytänyt mitään) kymmenet suomalaiset blogistit lähettäivät heille sähköpostia ruinatakseen heillekin haalareita ja muuta kamaa.
Molo Kidsille jäi tästä paha maku, enkä ole sen koommin juuri asioista maininnut tuolla tavoin.
Annika
kerran vastaan tähän.
Syy miksi en useinkaan kerro sponsoreista tai miten he ovat lähettäneet kaikkea tai ottaneet yhteyttä on, että viime syksyinen Molo "fiasko" aiheutti Molo Kidisille harmia, sillä sen jälkeen kun laitoin, että sain haalarit ilmaiseksi(ja tämä oli aivan heidän oma aloite ne edes lähettää, en pyytänyt mitään) kymmenet suomalaiset blogistit lähettäivät heille sähköpostia ruinatakseen heillekin haalareita ja muuta kamaa.
Molo Kidsille jäi tästä paha maku, enkä ole sen koommin juuri asioista maininnut tuolla tavoin.
Annika
niin varmaan.
vaatteet, syntymäpäivät, lastenhuoneen kalusteet, jopa remontit muilla. sitten kehutaan ihan täysillä vain näitä tuotteita ja palveluja, läpinäkyvää mutta tosi surullista. lapset raukat sitten kuvataan edestä ja takaa..
vaatteet, syntymäpäivät, lastenhuoneen kalusteet, jopa remontit muilla. sitten kehutaan ihan täysillä vain näitä tuotteita ja palveluja, läpinäkyvää mutta tosi surullista. lapset raukat sitten kuvataan edestä ja takaa..
...on ainoastaan kateuden määrä tässä maassa.
Kuuluuko se teille jos joku haluaa tehdä lapsestaan mainonnan uhrin tai esitellä diagnooseja. Onko se teiltä pois? Rasittavia olette. Hommatkaa oma elämä. Hommatkaa koulutus ja töitä, niin ei tarvitse olla kateellinen muille!
Jos niin ärsyttää että muilla on rahaa niin seuratkaa v*ttu niitä kirppariblogeja, ne on teitä varten! Käykää te ruinaamassa sitten kirpparilta vaatetta lapselle, kun ette itse osaa olla yhteydessä englanniksi lastenvaatevalmistajiin.
Jos minä olisin vaatevalmistajalla töissä, en todellakaan kerjääjille lähettäisi mitään vaan mukaville ihmisille, joilla on kivan näköisiä muksuja joiden päällä firman vaatteita haluisin nähdä. Onhan se nyt ihan erilainen suomalaisen lapsen päällä kuin tanskalaisen. Mainos on aina mainos.
ainakin Mimon menossa ja Tyylisuuntauksia.
Lapset vähissä vaatteissa ja kerrotaan yksityiskohtaiesti kaikki.
Koita jaksella ärsytystäs, buahhahhaa!
Toiset on kertoneet ihan lastensa syöpädiagnoosista, jotkut ihan englanniksi multikansallisesti ja se on tuonut monille vertaistukea ja lohtua. Sitten on joitain pässejä, jotka ulisee siitä jossain perähikiällä. Ihottumat on niin tavallisia ja näkyvät myös ulospäinkin, että ei varmaankaan tarvitse olla lapsen puolesta huolissaan. Sama joku kitarisaleikakus.
Ehkä voisit olla huolissaan jostain insestistä tai sukupuolenvaihdosleikakuksesta, jos sellaisia eteesi tulisi. '
Ihan relaa vaan. Yritä nauttia elämästäs sen sijaan että nipoilet täällä. Myös käynti juttelemassa asiantuntijalla voi auttaa.
Mä olen erityisen huolissaan siitä, että lastenpsykiatriset/neurologian puolen diagnoosit levitellään nettiin kun lapsen naamakin on esitelty. Tuommoiset on yksityisasioita, ei kuulu ulkopuolisille!
Mutta mun mielestä myös ne pahat ihottumat valokuvin esiteltynä ja nielurisaleikkauksen epikriisit on myös lapsen/perheen yksityisasioita, eivät kuulu julkiseen jakeluun.
Olenko ainoa joka on tätä mieltä?
miksei niistä vaatteista voi ottaa kuvia ilman lapsia? Ja ok, jos joku tosi ihana lapsen OMA suosikki ja lapsi itse haluaa kuvaan niin EHKÄ ok, mutta että joka viikonloppuaamu kuvia rappukäytävässä?? ok... menis mamma ite keikistelemään ja ottakoon itsestään kuvia..
Ja vertaistukea saa kyllä ilman tuollaista koko elämän revittelyllä, muutenkaan ei tuo blogi taida olla sitä varten?
Musta on ihan ok että jotkut saa noita lahjoituksia, mutta toivon, että ne käyttökokemukset kerrotaan sitten ehdottoman rehellisesti eikä vaan kehuta ja mainosteta että saataisiin lisää tavaraa. Ja näissäkin, ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ LASTA!
Koita jaksella ärsytystäs, buahhahhaa!
miksei lukijat saa kertoa epäilyksistään ja asioista jotka ovat mielestään ylittäneet jo hyvän maun rajat? Blogien pitäjillä on se yhteinen piirre, että kommentointi tulee olla vain ja ainostaan ruusuista ja blogistin omien mielipiteiden tukemista, kaikesta muusta vedetään herneet syvälle ja nostetaan niin suuri vastameteli ettei ikinä.. kertoo mielestäni siitä, että oma arviokyky on pahoin vääristynyt, kun kuunnellaan vain sitä lammaslaumaa
Tajusin juuri miksi tässä ketjussa blogejaan puolustavat hyökkäävät niin tajuttomaan rumaan, suorastaan primitiiviseen sävyyn. Perusteluja tai asiallista kirjoittelua ei ilmene, vain buhahaata ja ikivanha virsi "kateellisten panettelua".
Näitä lastenvaateihottumadiagnoosibloggaajia harmittaa ihan tajuttomasti se, että joku ulkopuolinen yrittää puolustaa heidän lastensa oikeutta yksityisyyteensä. Itse he eivät sitä puolusta, koska haluavat levitellä omaa elämäänsä kaikilta osa-alueilta nettiin. Minä Minä Minä... Siinä huumassa unohtuu lapsen oikeudet :(
Johan täällä moni on tunnustanut olevansa kateellinen.
ettei mitään sais kyseenalaistaa vaan kaikki kritiikki on kateellista panettelua.
Olen ensimmäistä kertaa elämässäni törmännyt lastenvaateblogeihin, ja hämmästynyt kyllä olen. Ilmeisesti tosaan ei niitä lapsia haluata suojella, vaan käytetään räikeästi hyväksi.
Tämä saa jäädäkin ainoaksi kokemukseksi aiheesta, lukekoot ne joita tuollainen kiinnostaa....
eikö edelleenkään mene jakeluu, ettei kukaan ole ruinannut sponsoriksi ryhtymistä?
Jos tuleva sponsori ottaa itse yhteyttä, eikö he silloin ruinaa vaikka ilmaista mainosta?