Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyttävin lastenvaateblogi

Vierailija
12.03.2011 |

noh, arvon av mammat, mikä blogi, siis lastenvaateaiheinen, on teidän mielestä ärsyttävin?

Kommentit (352)

Vierailija
201/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Lastenvaaterallin kirjoittaja ja huomasin ketjun eilen. Tarkoitus ei ollut vastata mitään, mutta yhden asian haluan oikaista.

Eli en ole keneltäkään, en merkiltä, kaupalta enkä valmistajalta ikinä pyytänyt/kerjännyt yhtään mitään! En tiedä mistä käsitys on tullut, kun ei blogissanikaan ole sellaisesta ollut mainintaa.

Sponsorini ovat itse ottaneet asian puheeksi ja ovat itse halunneet lähettää testitavaraa. Yli puolet sponsoreista ovat itse ottaneet minuun yhteyttä.

Toivon, että nämä kerjäämispuheet ja muut valehtelut loppuvat tähän!

Annika/Lastenvaateralli

Vierailija
202/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavallisen näköisiä lapsia puetaan hulluna, että olisivat somia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen Lastenvaaterallin kirjoittaja ja huomasin ketjun eilen. Tarkoitus ei ollut vastata mitään, mutta yhden asian haluan oikaista.

Eli en ole keneltäkään, en merkiltä, kaupalta enkä valmistajalta ikinä pyytänyt/kerjännyt yhtään mitään! En tiedä mistä käsitys on tullut, kun ei blogissanikaan ole sellaisesta ollut mainintaa.

Sponsorini ovat itse ottaneet asian puheeksi ja ovat itse halunneet lähettää testitavaraa. Yli puolet sponsoreista ovat itse ottaneet minuun yhteyttä.

Annika/Lastenvaateralli

tosin en ole sun blogia lukenut, kunhan kiinnotin tähän huomiota

Vierailija
204/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole keneltäkään kerjännyt enkä pyytänyt.

Sähköpostikeskusteluja olen käynyt parin merkin kanssa, jossa sitten he ovat itse ottaneet puheeksi/ halunneet sponsoroida.

Eipä asiasta sen enempää. Mikäli asia vaivaa, minulle saa laittaa sähköpostia.

Vierailija
205/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole keneltäkään kerjännyt enkä pyytänyt.

Sähköpostikeskusteluja olen käynyt parin merkin kanssa, jossa sitten he ovat itse ottaneet puheeksi/ halunneet sponsoroida.

Eipä asiasta sen enempää. Mikäli asia vaivaa, minulle saa laittaa sähköpostia.

Puolet on tarjonneet, puolet sitten....hahhaaa!!!

Vierailija
206/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Onko vaikea ymmärtää? KAIKKI ovat itse tarjonneet, OSA on itse ottanut yhteyttä osaan olen ollut yhteydessä ihan muista asioista ja niiden asioiden pohjalta ovat merkit ITSE halunneet sponssata ilman pyyntöjä!

Vierailija
207/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pässikin tajuaa, että

- Puoleen on otettu yhteyttä

- Puolet on itse ottanut yhteyttä

- Kaikki ovat ihan itse tarjonneet näytteitä

T: Blogiton

Vierailija
208/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kamalaa, että bloggaajat kertovat lastensa lääketieteelliset diagnoosit julkisesti ventovieraille :( Tieto jää nettiin pyörimään ja kun lasten naamatkin on julkaistu... Entäs lapsen yksityisyyden suoja, eikö sillä ole mitään väliä?

Mun puolesta jokainen höpisköön omasta elämästään mitä ikinä haluaa, mutta että oman lapsen elämästä... Se ei vaan ole oikein, vaikka miten asiaa yrittäisi käännellä.

Vierailija
209/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voisitte tuntea

-ylemmyyttä

- haukkua ja irvailla toisia

- panetella ja paheksua

Vai oletteko kuulleet MIEHISTÄ, jotka kävisi lukemassa blogeja, JOISTA EIVÄT PIDÄ mutta silti PITÄÄ KÄYDÄ jotta voisi HAUKKUA?

Jotain syvästi naisellista koko juttu. Joku sanoi, että pitäisi olla joukolla halveksittavien blogin paljastamispalvelu.

Sehän on jo. AV-palsta.

Vierailija
210/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on kertoneet ihan lastensa syöpädiagnoosista, jotkut ihan englanniksi multikansallisesti ja se on tuonut monille vertaistukea ja lohtua. Sitten on joitain pässejä, jotka ulisee siitä jossain perähikiällä. Ihottumat on niin tavallisia ja näkyvät myös ulospäinkin, että ei varmaankaan tarvitse olla lapsen puolesta huolissaan. Sama joku kitarisaleikakus.

Ehkä voisit olla huolissaan jostain insestistä tai sukupuolenvaihdosleikakuksesta, jos sellaisia eteesi tulisi. '

Ihan relaa vaan. Yritä nauttia elämästäs sen sijaan että nipoilet täällä. Myös käynti juttelemassa asiantuntijalla voi auttaa.

Vierailija
211/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika/Lastenvaateralli

Luen aina välillä blogiasi, ja silmiini pisti kuinka räikeästi sivupalkissa luk, että etsit sponsoreita. No kas kummaa, nyt se ilmoitus on poistettu. :D Kyllä tuo musta hieman kerjäämiseltä kuulostaa. Vai mikä muu tehtävä sillä sponsorilla on kuin antaa ilmatteeksi tavaraa?

Mutta jokainen taaplaa tyylillään, miksi siis kiellät asian? Ole rohkeasti just se mikä oletkin. :)

Vierailija
212/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä kerjääminen ja sponsorointi on aivan eri asioita.

Mutta jos olet toista mieltä, niin ole sitten :) Ainakin sponsorini ovat olleet todella tyytyväisiä saamaansa mainokseen ja jatkuvasti saan itse sähköposteja merkeiltä, että haluavat sponssata.

Vierailija
213/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on kertoneet ihan lastensa syöpädiagnoosista, jotkut ihan englanniksi multikansallisesti ja se on tuonut monille vertaistukea ja lohtua. Sitten on joitain pässejä, jotka ulisee siitä jossain perähikiällä. Ihottumat on niin tavallisia ja näkyvät myös ulospäinkin, että ei varmaankaan tarvitse olla lapsen puolesta huolissaan. Sama joku kitarisaleikakus.

Ehkä voisit olla huolissaan jostain insestistä tai sukupuolenvaihdosleikakuksesta, jos sellaisia eteesi tulisi. '

Ihan relaa vaan. Yritä nauttia elämästäs sen sijaan että nipoilet täällä. Myös käynti juttelemassa asiantuntijalla voi auttaa.

Mä olen erityisen huolissaan siitä, että lastenpsykiatriset/neurologian puolen diagnoosit levitellään nettiin kun lapsen naamakin on esitelty. Tuommoiset on yksityisasioita, ei kuulu ulkopuolisille!

Mutta mun mielestä myös ne pahat ihottumat valokuvin esiteltynä ja nielurisaleikkauksen epikriisit on myös lapsen/perheen yksityisasioita, eivät kuulu julkiseen jakeluun.

Olenko ainoa joka on tätä mieltä?

Vierailija
214/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tosissaan haetaan vaikka tukea erityislasten vanhemmista niin miksi esitellään lapsesta tunnistettavia kuvia?Eikö hänellä ole yksityisyyttä?

Vierailija
215/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä kerjääminen ja sponsorointi on aivan eri asioita.

Mutta jos olet toista mieltä, niin ole sitten :) Ainakin sponsorini ovat olleet todella tyytyväisiä saamaansa mainokseen ja jatkuvasti saan itse sähköposteja merkeiltä, että haluavat sponssata.

Hyvä Annika, kyllä se sponsorien pyyteleminen ON kerjäämistä.

Vierailija
216/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostin jossa toivot saavasi pukea lapsesi kauniisti.

Voit tehdä sitä ihan rauhassa, en ole kateellinen, meillä on harvinaisen erilainen maku eikä minulla ole edes tuonikäistä poikaa=)

Mutta se että asian yrittää koko ajan kieltää.

Ihmettelen kovasti sitä etteivät muut blogien pitäjät saa tuollaista määrää "sponsoreita" Täytyy siis olla itsekin hyvin aktiivinen niiden etsimisessä

Jä tämä ärsyttää sikäli että blogista tulee mieleen mainostoimisto, ei kenenkään elämää esittelevä blogi

Vierailija
217/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä se sponsorien pyyteleminen ON kerjäämistä."

Normaalia bisnestä, jossa MOLEMMAT tulevat tyytyväisiksi. KUMPIKIN hyötyy siitä.

Kerjääminen on eri asia, käy katsomassa Helsingin keskustassa.

Vierailija
218/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea on saatavissa monesta muusta suljetusta foorumista.

Ja vaikka suurin osa blogien lukijoista on ihan järkeviä aikuisia on seassa varmasti niitä joilla ei ehkä ihan kaikki muumit ole kotona.

Vierailija
219/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostin jossa toivot saavasi pukea lapsesi kauniisti.

Voit tehdä sitä ihan rauhassa, en ole kateellinen, meillä on harvinaisen erilainen maku eikä minulla ole edes tuonikäistä poikaa=)

Mutta se että asian yrittää koko ajan kieltää.

Ihmettelen kovasti sitä etteivät muut blogien pitäjät saa tuollaista määrää "sponsoreita" Täytyy siis olla itsekin hyvin aktiivinen niiden etsimisessä

Jä tämä ärsyttää sikäli että blogista tulee mieleen mainostoimisto, ei kenenkään elämää esittelevä blogi

on kyllä todellinen valhe. En ole ollut yhetydessä kehenkään suomalaiseen nettikauppaan.

Mutta minähän se itse tiedän mikä on totta ja mikä ei, joten...

Vierailija
220/352 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut sellaiseksi ryhtyä niin kyllä se on kerjäämistä. Tai ruinaamista.

Ja minun mielestä blogimaailmaan ei kuulu se että joku ruinaa toiselta tavaraa. Se on naurettavaa, osta itse ne vaatteet joihin haluat lapsesi pukea, niin sitten sitä olisi kivempi lukea.

Kyllä jos minä annan kerjääjälle rahaa, niin hän saa rahan ja minä hyvän omantunnon, on sekin molemminpuolista=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän