Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi estää tätimäisyyden 40 vuotiaat?

Vierailija
10.03.2011 |

Kysyy vinkkejä 40 + risat nainen...

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin "jonkun cosmon" eli ei nimenomaan cosmon... :). Eli ylipäätään sentyylisten...

ovat samantyylisiä Cosmopolitanin kanssa? Onko se Seiskaan valmentava alaluokka?

Vierailija
42/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia viestejä, mutta olen samaa mieltä kuin nro 25: miksi ei saisi olla täti? Rohkeasti vaan tätienergia käyttöön, mammat! Tässä iässä uskaltaa mm. puuttua epäkohtiin, pukeutua omaan tyyliinsä ja tietää mitä elämältä haluaa. Uskalletaan myös puolustaa heikompia ja olla kannustavia nuoremmille.

t. 40v. täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8) pysy nuorten maailmassa mukana, lue vaikka Demiä, ole facebookissa jne. Seuraa mitä nuorten maailmassa tapahtuu (älä siis jää elämään siihen omaan nuoruuteen vaan päivitä osaamisesi/ulkonäkösi nykypäivään)

Tää on varmaan vitsi? Itse suosittelen tuohon tarkoitukseen vaikka Cosmoa.

tapahtuu. Tietää twilightit ym. Jonkun cosmon lukeminen on mun mielestä niin itsestään selvyys, sitä en tajunnut edes mainita... :). Eli ei mitään kodin kuvalehteä...

Tuo yllä oleva menee jo säälittävyyden puolelle. Musta vanhempien naisten ongelma nro.1 on että ruetaan jotenkin pyyteleen itteensä anteeksi. Olkaa ylpeitä ittestänne ja elämänkokemuksestanne ja tuntekaa oma arvonne. Toivottavasti itsekkin teen näin aikanaan. t.28v, tuleva täti

Vierailija
44/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäännyttävä piirre on ylipaino.

Hiusten pituudesta olen vähän eri mieltä. Minulla ei koskaan aikuisiällä ole ollut pitkiä hiuksia - miksi niitä pitäisi nyt alkaa kasvattaa?

Vierailija
45/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ei saisi tätimäistä tekemällläkään, en edes osaisi olla tätimäinen. Se on korvien välissä.

Olen pieni ja hoikka, pitkät hiukset. Käyn metallikeikoilla, pelailen biljardia baareissa ja osaan pitää hauskaa kuten nuorempanakin. Pukeudun tyylilleni ominaisesti ja se ei todellakaan ole tätityyli. Ai ja mulla on 29v poikaystävä :D

Ai ja ikää 39v...

Vierailija
46/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Dahlgren ei ehdottomasti ole täti vaikka on vanhempi kuin Päivi. Nämä tuli mieleen esimerkkeinä.

Vierailija
47/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ei saisi tätimäistä tekemällläkään, en edes osaisi olla tätimäinen. Se on korvien välissä. Olen pieni ja hoikka, pitkät hiukset. Käyn metallikeikoilla, pelailen biljardia baareissa ja osaan pitää hauskaa kuten nuorempanakin. Pukeudun tyylilleni ominaisesti ja se ei todellakaan ole tätityyli. Ai ja mulla on 29v poikaystävä :D Ai ja ikää 39v...

Vierailija
48/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä merkittävin ikäännyttävä piirre on ylipaino.

Hiusten pituudesta olen vähän eri mieltä. Minulla ei koskaan aikuisiällä ole ollut pitkiä hiuksia - miksi niitä pitäisi nyt alkaa kasvattaa?

pikemminkin laihuus yhdistettynä tupakinpolttoon. Oletko nähnyt mitä tupakka tekee 40-vuotiaan iholle ja etenkin suunympärykselle? Suu on kuin napinreikä. Varmaa rappiotätimeininkiä.

Vierailija
49/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, itsekin mietin samaa aika ajoin

Liikunta ja normaalipaino estää tätimäisyyttä, mutta jos urheiluintoilu menee liiallisuuksiin, niin saa tätimäisen, keski-ikäisen kuivakesäorava-lookin.

Tähän kun yhdistää lyhyeksi leikatun ja punaisella töyhdöllä koristetun kampaukset ja palkkisankaiset silmälasit, niin avot!

Toinen juttu on vaatekaapin päivittäminen: Ei tarvitse ostaa nuorisomuotia, mutta ostan vaatteita, jotka näyttävät olevan tältä vuodelta, eivät vuodelta 1990.

Vanhojen hyvin aikojen ihannointi ja nykynuorison päivittely on todella tätimäistä.

En minäkään näytä enää nuorelta, mutta toivottavasti en tanttamaiselta. Tuo päivilippos-esimerkki oli hyvä... Tanja Karpela, Päivi Lipponen ja Mari Kiviniemi ovat kaikki suunnilleen ikäisiäni.

Vierailija
50/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia viestejä, mutta olen samaa mieltä kuin nro 25: miksi ei saisi olla täti? Rohkeasti vaan tätienergia käyttöön, mammat! Tässä iässä uskaltaa mm. puuttua epäkohtiin, pukeutua omaan tyyliinsä ja tietää mitä elämältä haluaa. Uskalletaan myös puolustaa heikompia ja olla kannustavia nuoremmille.

t. 40v. täti

täti-energiaa =)

Vierailija
51/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan tätimäisiltä, Päivi Lipponen oli jo silloin alle 30-vuotiaana Pavon naidessaan tädin näköinen.

Vierailija
52/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää itsestäni huolta jotta 4-kymppisenä ja sitä vanhempanakin voin yhä olla säkenöivä!

- en leikkaa pitkää tukkaani

- pidän korkeakorkoisia kenkiä, saapikkaita

- tyylikkäitä vaatteita, EI tätimäisiä!

- seuraan aikaani!

- freesi meikki!

- kestävä parisuhde

Vierailija
53/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäössä merkittävin ikäännyttävä piirre on ylipaino. Hiusten pituudesta olen vähän eri mieltä. Minulla ei koskaan aikuisiällä ole ollut pitkiä hiuksia - miksi niitä pitäisi nyt alkaa kasvattaa?

pikemminkin laihuus yhdistettynä tupakinpolttoon. Oletko nähnyt mitä tupakka tekee 40-vuotiaan iholle ja etenkin suunympärykselle? Suu on kuin napinreikä. Varmaa rappiotätimeininkiä.

Minulle ei tullut tuo tupakointi edes mieleen, kun en itse tupakoi eikä

juuri kukaan ystävistäni eikä työkavereistanikaan. Kyllä se ihoa rypistää ja kelmeyttää.

Vierailija
54/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset tekevät helposti tätimäiseksi.

Ja jos on ylipainoa, niin se lisää vielä.

Vierailija
55/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytynee lopettaa :) Ja lisäksi en usko eläväni pitkään, joten lisään aina lauseisiin, että "jos nyt ylipäätään elän niin vanhaksi". Täytyy lopettaa sekin...

Ei ap

"ei näin vanhana enään" kuuluu tätimäisyyteen. Osta HM:lta vaatteet :)

Vierailija
56/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen Eija-Riitta Korhola, toinen poliitikko. Ja sitten se Matti Vanhasen ex-heila (en nyt jaksa muistaa nimeä, se toimitusjohtaja) oli ja on tosi tyylikäs. Ei ehkä klassisen kaunis, mutta aina tosi näyttävä kuvisssa

Vierailija
57/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä mitään, yhtään mitään, tekemättä sen takia, että olisit muka liian vanha. Hulluttele, leikittele, säilytä lapsenomainen into ja huumori.

Pukeudu ja meikkaa välittämättä siitä miten muka pitäisi sinun iässäsi.

Jos olet sinkku, ja rahkeet riittää, hanki itseäsi huomattavasti nuorempi mies -se jos mikä antaa motivaatiota pysyä nuorekkaana.

T:38 vuotias, jota usein luullaan 5-15 vuotta ikäistään nuoremmaksi. Mies on 30...

Vierailija
58/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää vasta 45, mutta se on kuin jostain toiselta vuosisadalta. Ekan kerran, kun nähtiin oli 37 ja sanoin miehelle heti, että onpas tätimäinen. Mies on samanikäinen kuin kälynsä ja nauroi, että tuolta se näytti jo 25-vuotiaana ja hänkin on aina ihmetellyt, kuinka joku voi olla niin synnynnäinen täti.

Esimerkkinä kesähäissä muutama vuosi sitten: hiirenharmaa liiskatukka polkkamallissa, ei pisaraakaan meikkiä, löysä kukkamekko puolisääreen, jossa rypytys vyötärön kohdalla. Päällä valkoinen jakku, joka on löysä, isot olkatoppaukset ja peittää pepun. Jalassa valkoiset avokkaat, joissa kiilakorkoa 3-4cm. Ja ikää rouvalla oli tuolloin 39 ja elettiin vuotta 2004...

Vierailija
59/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Paula Koivuniemellä tai Halle Berryllä, joten ei voi yleistää ihan noin rankasti.

Nimitäin joskus kun näkee vanhalla naisella takaa katsottuna pitkät hiukset ja sitten kun hän kääntyy ja näkyy ryppyinen naama, niin ihan pelästyy...Ei vaan sovi yhteen naama ja tukka. Tämä siis joskus, ei aina. Lisäksi hiukset usein ohentuu vanhemmiten, joten pitkät naruhiukset eivät kyllä pue ketään.

i]lyhyet hiukset tekevät helposti tätimäiseksi. Ja jos on ylipainoa, niin se lisää vielä.

[/quote]

Vierailija
60/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista oli vielä silloin, kun itse oli lapsi ja omat vanhemmat nelikymppisisä ja yli. Tyyli vaan oli niin eri! Nykyään jokainen voi olla niin pitkään niin nuorekas ja pukeutua ihan miten haluaa, kuin vain sielu antaa myöten! Jos on täti sisältä, on täti ulkoota.. ja päin vastoin :)