Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi estää tätimäisyyden 40 vuotiaat?

Vierailija
10.03.2011 |

Kysyy vinkkejä 40 + risat nainen...

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksikkyys.

Tunne itsesi seksikkääksi ja näytä seksikkäältä!

Vierailija
22/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8) pysy nuorten maailmassa mukana, lue vaikka Demiä, ole facebookissa jne. Seuraa mitä nuorten maailmassa tapahtuu (älä siis jää elämään siihen omaan nuoruuteen vaan päivitä osaamisesi/ulkonäkösi nykypäivään)

Tää on varmaan vitsi? Itse suosittelen tuohon tarkoitukseen vaikka Cosmoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nutturoita kannattaa vältää.

Vierailija
24/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä siitä nuoruudesta pitää pitää kynsin hampain kiinni aina naurettavuuteen asti. Ikää tulee IHAN jokaiselle, mitä varten se on niin saatanan vaikea myöntää ja varsinkin naisen vanheneminen on ihan rikos ihmiskuntaa vastaan.

Ja parikymppiset ilkkuu idiootteina tätien kuumista aalloista tajuamatta sitä tosiasiaa että siellä ne odottaa kulman takana itseäkin. Se on sama kuin sahaisi omaa oksaansa poikki ääliömäinen hymy kasvoillaan.

Olkaa ylpeitä itsestänne ja iästänne älkääkä pelätkö "tätiytymistä" tai miksi sitä pitää kutsua..

Vierailija
25/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8) pysy nuorten maailmassa mukana, lue vaikka Demiä, ole facebookissa jne. Seuraa mitä nuorten maailmassa tapahtuu (älä siis jää elämään siihen omaan nuoruuteen vaan päivitä osaamisesi/ulkonäkösi nykypäivään)

tapahtuu. Tietää twilightit ym. Jonkun cosmon lukeminen on mun mielestä niin itsestään selvyys, sitä en tajunnut edes mainita... :). Eli ei mitään kodin kuvalehteä...

Vierailija
26/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala n 50-vuotiaana?

mä en ole vielä huomannut mitään, vaik oon jo 48 v

Vierailija
27/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä siitä nuoruudesta pitää pitää kynsin hampain kiinni aina naurettavuuteen asti. Ikää tulee IHAN jokaiselle, mitä varten se on niin saatanan vaikea myöntää ja varsinkin naisen vanheneminen on ihan rikos ihmiskuntaa vastaan. Ja parikymppiset ilkkuu idiootteina tätien kuumista aalloista tajuamatta sitä tosiasiaa että siellä ne odottaa kulman takana itseäkin. Se on sama kuin sahaisi omaa oksaansa poikki ääliömäinen hymy kasvoillaan. Olkaa ylpeitä itsestänne ja iästänne älkääkä pelätkö "tätiytymistä" tai miksi sitä pitää kutsua..

Minulle vanheneminen ja "tätimäisyys" eivät todellakaan ole sama asia. Tädit eivät ymmärrä nuorempiaan ja tädeillä ei koskaan ole asiat hyvin, ne olivat peremmin kun hän oli nuori. Tädit tietävät aina kaiken nuoria paremmin. Vanheta saa, mutta ei muuttua tädiksi, joka ei ymmärrä enää tätä päivää.

40+ ei tätimäinen (joka kyllä tuli tädiksi jo 15-vuotiaana)

Vierailija
28/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuo nykyajan nuoret" tai "Ei silloin kun minä olin nuori" tai "enne vanhaan". Toi menee jo mummouden puolelle.

Tätimäisyys ja vanhenemine EI ole sama asia.

Vierailija
29/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää twilightit ym.

Oon 23v. ei-täti

Vierailija
30/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiä?

jokainen täti tietää ne jutut.

Demissä sen sijaan on just sitä läppää mitä nuoret heittää nykyään.

Vierailija
31/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää twilightit ym.

Oon 23v. ei-täti

tämä todistaa sen! Vanheneminen ja tätimäisyys on kaksi eri asiaa, jo kaksikymppinen voi olla täti!

Vierailija
32/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täti-ikäinen niin ei sille enää mitään voi. Kukin tulee aikanaan siihen ikään ja sillä hyvä. Ja apua ei pelkkä tätiys vielä mitään vaan hetken päästä ollaan jo mummoja. Oikeasti. Tai ainakin mummoikäisiä.

Mä en ymmärrä miksei nainen saisi olla sen ikäinen kuin on ja olla mitä on. Ainahan ihaillaan charmikkaita vanhoja miehiä, miksei nainen voisi olla samanlainen vanhemmiten? Tyylikäs vanha rouva?

Mulla on harmaata hiuksissa eikä aikomustakaan peittää niitä millään väreillä. Namassakin on ryppyjä ja muuta iän tuomaa kulumaa. Mutta so what! Ei mua haittaa vaikkei kaupan peilistä enää katsokaan pirtsakka teinityttö. Saanpahan ainakin arvostusta mennessäni lähes mihin tahansa eikä kovin moni teinikään uskalla ryppyillä mulle.

Ikääntyminen rules!

Vierailija
33/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä siitä nuoruudesta pitää pitää kynsin hampain kiinni aina naurettavuuteen asti. Ikää tulee IHAN jokaiselle, mitä varten se on niin saatanan vaikea myöntää ja varsinkin naisen vanheneminen on ihan rikos ihmiskuntaa vastaan. Ja parikymppiset ilkkuu idiootteina tätien kuumista aalloista tajuamatta sitä tosiasiaa että siellä ne odottaa kulman takana itseäkin. Se on sama kuin sahaisi omaa oksaansa poikki ääliömäinen hymy kasvoillaan. Olkaa ylpeitä itsestänne ja iästänne älkääkä pelätkö "tätiytymistä" tai miksi sitä pitää kutsua..

mutta en silti haluaisi näyttää tätimäiseltä. En myöskään teiniltä. Vaan ikäiseltäni mutta samalla tyylikkäältä. En missään nimessä haluaisi mitään pissistyyliä. Täällä kait kyseltiin vinkkejä juuri tällaiseen.

Vierailija
34/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo sun teksti kyllä todistaa että sä olet valitettavasti täti :D. Ei kaikista tule tätejä edes mummoina!

Vierailija
35/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää twilightit ym.

Oon 23v. ei-täti

tämä todistaa sen! Vanheneminen ja tätimäisyys on kaksi eri asiaa, jo kaksikymppinen voi olla täti!

Eli jos ei tiedä mikä on Twilight niin on automaattisesti täti? Onpa hyvä määritelmä.

Vierailija
36/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu. Tietää twilightit ym. Jonkun cosmon lukeminen on mun mielestä niin itsestään selvyys, sitä en tajunnut edes mainita... :). Eli ei mitään kodin kuvalehteä...

Anteeksi, musta Cosmo on niin luokattoman huono lehti, ettei sen lukeminen ole itsestäänselvyys. Tämä selvisi mulle heti silloin, kun Cosmo alkoi ilmestyä suomeksi 8oli aikaisemmin asunut eräässä toisessa maassa, jonka Cosmopolitan oli oikeasti ihan ok!).

Musta Demi on omassa luokassaan paljon kivempi lehti. Se on suunnattu teineille, mutta ainakin sitä lukee mieluummin vaikka odotushuoneessa kuin Cosmoa.

Mun mielestä kannattaa lukea mieluummin Trendiä, jos haluaa pitää tatsia nuorten maailmaan. Oliviassakin on juttuja kaiken ikäisille, ja se on minusta Suomen laadukkain naistenlehti.

Vierailija
37/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, musta Cosmo on niin luokattoman huono lehti, ettei sen lukeminen ole itsestäänselvyys. Tämä selvisi mulle heti silloin, kun Cosmo alkoi ilmestyä suomeksi 8oli aikaisemmin asunut eräässä toisessa maassa, jonka Cosmopolitan oli oikeasti ihan ok!).

Musta Demi on omassa luokassaan paljon kivempi lehti. Se on suunnattu teineille, mutta ainakin sitä lukee mieluummin vaikka odotushuoneessa kuin Cosmoa.

Mun mielestä kannattaa lukea mieluummin Trendiä, jos haluaa pitää tatsia nuorten maailmaan. Oliviassakin on juttuja kaiken ikäisille, ja se on minusta Suomen laadukkain naistenlehti.

Vierailija
38/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...johon kuuluu kananperse tai hieman pidempi hapsulookki ja reipas monivärjäys, jossa on punaista, liilaa, sinistä tai ns. skunkkimalli, ovat äärimmäisen tätimäisiä ja lisäksi suoraan Suonenjoelta.

tähän fledaan kun yhdistää ne DG:n rillit ja vähän ylipainoa niin avot

Vierailija
39/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää twilightit ym.

Oon 23v. ei-täti

Eli jos ei tiedä mikä on Twilight niin on automaattisesti täti? Onpa hyvä määritelmä.

miten joku ei voi tietää mikä on twilight?? Siinä ei tarvii edes mitään Demiä lukea, kyllähän siitä nyt on joka tuutissa! Jos sitä ei tiedä, niin kertoo kyllä sen, että on täti, jota ei nykynuorten elämä kiinnosta yhtään (=tätimäisyyden yksi määritelmä)

Vierailija
40/71 |
10.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo sun teksti kyllä todistaa että sä olet valitettavasti täti :D. Ei kaikista tule tätejä edes mummoina!