Muuttaisitko yhteen taloudellisista syistä?
Pk-seudulls kumpikin maksaa isoa vuokraa yksin. Vapaa-aika kuitenkin yhdessä.
Kommentit (24)
Riippuu suhteesta. Jos suhde on hyvä niin mikä ettei, jos taas vuoristorataa, en todellakaan.
Se on ainut syy miksi muuttaisin. Ei ole romanttisia odotuksia.
Muutin ystävän kanssa yhteen pienentääkseni asuinkuluja, neliöitäkin molemmat sai 20m2 lisää itselleen.
Avopuolisoksi en muuttaisi vain taloudellisen tilanteen vuoksi, olisi kamalaa jakaa arki jos romanttisia tunteita ei olisi tarpeeksi.
Muuttaisin yhteen kimppakämppään kavereiden kanssa, en yhteen sellaisen seurustelukumppanin kanssa, minkä suhteen en tuntisi olevani varma eikä hänkään tuntisi.
Siis jos kysymys on romanttisesta suhteesta, niin ehdottomasti en.
En. Sotku tulee jos kaksi köyhää yhdessä. Ja pitää olla kiinnostusta kaksipuolisesti.
En olin opiskelijana solukämpässä, se oli kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
En. Sotku tulee jos kaksi köyhää yhdessä. Ja pitää olla kiinnostusta kaksipuolisesti.
Kerro lisää?
Mitä romanttista siinä pitäisi olla?
Muutin, eikä siinä hyvin käynyt. Usko pois, oma rauha ja vapaa-aika on rahaakin tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Muutin, eikä siinä hyvin käynyt. Usko pois, oma rauha ja vapaa-aika on rahaakin tärkeämpää.
Voitko kertoa miten siinä kävi? Oletteko vielä yhdessä?
Ei ole vapaa-aikaa kun pitää tienata rahat asumiseen.
Mitkä syyt ovat niitä oikeita syitä?
En. Miesystävä huomattavasti varakkaampi kuin minä. Jos muuttaisin hänen luokseen ei tarvitsisi miettiä rahaa, mutta arvostan omaa tilaa. Hän myös ymmärtää ja hyväksyy sen. Maksan omat laskuni, hän maksaa "ulkoruokinnat" ja matkat. Kun hengataan luonani, hän maksaa ruokakaupassa (syö paljon enemmän kuin minä :)). Joskus kyllä maksan oman osuuteni matkasta. Hän maksaa sitten pp kulut.
Useampi vuosi menty näin. Ollaan jo sen verran ikäloppuja, ettei tarvitse miettiä perheen perustamista tai yhteistä taloutta. Nuoremmilla kyllä ymmärrän tuon taloudellisenkin pointin yhteenmuuttamiselle. Toki suosittelen sitä rakkauttakin syyksi yhteenmuutolle.
Vierailija kirjoitti:
PP?
Paikan päällä (siis siellä reissussa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PP?
Paikan päällä (siis siellä reissussa).
Okei, en ollut kuullut lyhennettä ennen.
Aika paljon saisi maksaa minulle että luopuisin omasta tilasta.
Kämppiksiä voidaan olla, mutta seksiä en anna.
Onneks meillä on vapaa aika erikseen.