Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aborttiketjut loukkaavat vammaisten lasten vanhempia

Vierailija
07.03.2011 |

- antakaa vammaisten ihmisten ja heiden perheidensä elää rauhassa!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellaisia aloittanut, mutta ei kai kukaan pakota lukemaan?

Vierailija
2/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- antakaa vammaisten lasten vanhempien elää omaa elämää-

ps. abortti on jokaisen henkilökohtainen asia-puhukaa miestenne kanssa-

- on julmaa puhua täällä ja samalla aukoa vammaisten lasten vanhempien haavoja auki

- hienotunteisuutta ihmisten väliseen vuorovaikutukseen- kiitos

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen abortin tehnyt katuu joskus paljon enemmän kuin te vammaisten lasten vanhemmat.

Siunausta ja voimia teille, itse teen vammaistyötä ja mielestäni vammaiset ihmiset ovat paljon normaalimpia käytökseltään kuin useimmat itsekkäät eli ns. terveet.

Lippu korkealle vaan ja pysykään tai hakeutukaa ehdottomasti vertaistukiryhmiin netin kautta. Saatte paljon uusia ystäviä ja valoa elämään muutenkin.

Vierailija
4/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miksi minun pitäisi saattaa maailmaan tietoisesti vammainen lapsi?

Tämä maailma ei ole myönteinen erilaisuudelle vaikka itse olisikin. Poikkeavia kiusataan. Vammaisen äitinä on taatusti rankempaa kuin normi lapsen.

Ja mitä tulee luontoon, ei siellä vammaiset jää eloo.Ikävä kyllä. Vai montako oravaa olet nähnyt kulkevan pyörätuolilla?

Vierailija
5/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä sen verran opettanut, että en tosiaan halua tietoisesti maailmaan vammaista lasta.

Vierailija
6/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miksi minun pitäisi saattaa maailmaan tietoisesti vammainen lapsi? Tämä maailma ei ole myönteinen erilaisuudelle vaikka itse olisikin. Poikkeavia kiusataan. Vammaisen äitinä on taatusti rankempaa kuin normi lapsen. Ja mitä tulee luontoon, ei siellä vammaiset jää eloo.Ikävä kyllä. Vai montako oravaa olet nähnyt kulkevan pyörätuolilla?

ja pahasti esim liikenneonnettomuudessa matkalla koulusta kotiin. Lapsi voi vammautua synnytyksessä tai vaikka missä.

Että näitä voisit siellä pienessä päässäsi miettiä kun tällaista kirjoittelet! Tuskin kieltäisit lapseltasi pyörätuolin käytön jos hän ei pystyisi muuten liikkumaan.

Ja daa, mulla on vammainen lapsi enkä koe elämäni olevan mitenkään rankempaa, helpompi lapsi kun mun ns terveet lapset!

Vierailija
7/41 |
07.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen laki sallii abortin joten sitä oikeutta saa käyttää tietyissä syissä.

Totta helvetissä lapsi voi vammautua koska vaan , pointti olikin, että jos tietää etukäteen, että lapsi vammainen onko se kenenkään edunmukaista hänet tähän maahan synnyttää.

Vierailija
8/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä miksi minun pitäisi saattaa maailmaan tietoisesti vammainen lapsi? Tämä maailma ei ole myönteinen erilaisuudelle vaikka itse olisikin. Poikkeavia kiusataan. Vammaisen äitinä on taatusti rankempaa kuin normi lapsen. Ja mitä tulee luontoon, ei siellä vammaiset jää eloo.Ikävä kyllä. Vai montako oravaa olet nähnyt kulkevan pyörätuolilla?

Jos oravat osaisivat rakentaa pyörätuolin toiselle oravalle, ne tekis niin!

Kun eivät osaa, jättävät kuolemaan tai harakan uhriksi. Ihmisille on onneksi annettu työkaluja tehdä toisin ja niiden perusteella meidät sitten lopulta arvioidaan, miten niitä käytämme ,mitä on annettu.

Vierailija
9/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oravat osaisivat rakentaa pyörätuolin toiselle oravalle, ne tekis niin! Kun eivät osaa, jättävät kuolemaan tai harakan uhriksi. Ihmisille on onneksi annettu työkaluja tehdä toisin ja niiden perusteella meidät sitten lopulta arvioidaan, miten niitä käytämme ,mitä on annettu.

sulle kelpaavat vain täydelliset jälkeläiset, etkä halua kasvaa ja kehittyä ihmisenä muutoin kuin ammatillisesti. Joka ikinen vaimmaisen lapsen synnyttävä ja kasvattava saa suuren siunauksen elämäänsä, koska alkaa nähdä asiat toisen kuin PITÄISI!

Vierailija
10/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sen kerta vielä voi "valita". Jos lapseni nyt vammautuisi rakkaus ei mihinkään katoaisi.

En vihaa vammaisia, en vaan itse halua vammaista lasta. Jos se loukkaa jotain en voi sille mitään.

Minusta lapsi ansaitsee terveen ja onnellisen elämän. Aina tämä ei toteudu , mutta jos itse voin vaikuttaa synnytänkö maailmaan sairaan lapsen vai en, on MINUN valintani selvä.

Vierailija
11/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i rest my case.

Vierailija
12/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minua nuo keskustelut eivät loukkaa. ymmärrän kuitenkin, että sellaisia perheitä, joissa sikiöseulonnoilla olisi voinut saada tai on saatu vamma selville, nuo voivat loukata.

Vierailija
13/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan tähän maailmaan ei todellakaan synny vahingossa. ihminen ja eläin on aivan eri asia. Ihmiset on tehneet tästä maailmasta sellaisen, missä pitää kuulua tiettyyn "normaaliin" että kelpaat. Onneksi sinulle tuskin tullaan ANTAMAAN vammaista lasta, jokaiselle niin paljon kun kestää.

Vierailija
14/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo että lapsi ansaitsee terveen ja onnellisen elämän niin uskon, että moni vammainen lapsi on paljon onnellisempi kuin koskaan tuollaisen äidin omaava lapsi.

Vierailija
15/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää itse, mihin hänen tai heidän voimansa riittävät. Ei kukaan, joka sanoo, että abortoisi vammaisen lapsen tarkoita, ettei maailmassa saisi olla vammaisia lapsia.

Vierailija
16/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäminen loukkaa, harvoin keskustelutkaan, koska ihmisten tyhmyys esiintyy niin monessa muussakin asiassa. Stalin teloitti älymystöä ja aikanaan kannatti viisaimpien tappoa.

Vierailija
17/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eloitukset tai keskustelut ollenkaan, vaikka vammaisen äiti olenkin, eli ehkäpä meitä ihmisiä tosiaan vaan on niin erilaisia, joten annetaan ihmisten puhua myös aborteista, ei se saa olla mikään tabu!

Vierailija
18/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se tarkoita, ettei salli heitä muille syntyväksi.

Meillä näin.

Vierailija
19/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin arvostan vammaisia lapsia ja heidän vanhempiaan. Jokainen SYNTYNYT ihminen on yhtä arvokas, oli sitten vammaa tai ei.

Mutta itse en ole niin urhea, etteä ottaisin sen riskin että lapsi olisikin vaikeasti vammainen, jos tutkimuksissa selviäisi, että jotain häikkää on löytynyt... Luultavasti ottaisin abortin. Onneksi selvisi, ettei ainakaan mitään löytyn ekassa ultrassa tai verikokeessa, joten luultavsti terve lapsi kehittyy...

Mutta ei se tarkoita, ettei ihmiset arvostaisi vammaisia lapsia, jos aborteista keskustellaan. Tottakai jokainen haluaisi terveen ja ennenkaikkea aikuisena omillaan pärjäävän lapsen.

Vierailija
20/41 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sen kerta vielä voi "valita". Jos lapseni nyt vammautuisi rakkaus ei mihinkään katoaisi.

En vihaa vammaisia, en vaan itse halua vammaista lasta. Jos se loukkaa jotain en voi sille mitään.

Minusta lapsi ansaitsee terveen ja onnellisen elämän. Aina tämä ei toteudu , mutta jos itse voin vaikuttaa synnytänkö maailmaan sairaan lapsen vai en, on MINUN valintani selvä.

Minulla on vammainen lapsi, ja sen onnellisempaa, iloisempaa, positiivisempaa ja ihanaa lasta saa etsiä. On minulla tervekin, mutta hänellä on ihan eri huolet kuin vammaisella. Terve murehtii ja pelkää asioita ihan eri lailla kuin vammainen. Vammainen lapseni on valtavan positiivinen joka asian suhteen, ja on onnellinen että saa elää. Hän ei kärsi vammastaan millään lailla. Et voi väittää, ettei vammaisen elämä olisi elämisen arvoista. Sitä se todellakin on!

Ehkä tässä nyt on kyse siitä ettet hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet, sinulla on jokin ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi