Ottaako moni koiransa mukaan kun menee kylään?
Mua on viimeaikoina siepannut kun kaksikin kaveria on hankkinut koiran ja ottaa ne piskit aina mukaan kylään. Ketutustani lisää etteivät koirat ole sisäsiistejä ja hyppivät sohvilla ym. Toiselle kaverille olen saanut taottua että meillä koirat EI ole sohvalla tai sängyissä, toiselle on ihan sama mitä sanoo, koirat tekee mitä huvittaa. Niinpä minusta on tullut jonkin sortin pikkukoirienvihaaja
Kommentit (70)
en mäkä raahaa kissoja ja hevosta!!haloooooo!!
Nytkin olin viikonlopun reissussa ja olin jo aikoja sitten kysynyt molemmista yöpaikoista että onnistuuko koiraa ottaa mukaan. Jos ei olisi onnistunut olisi toki viikonlopun suunnitelmat hieman muuttuneet tai sitten koiralle olisi koitettu hommata hoitaja.
Meillä koira ei myöskään mene sänkyyn eikä sohvalle ilman talon omistajien lupaa.
miksi mun pitäisi päästää? Syy on se, että en halua koiria kotiini. En vain halua. Jos haluan eläimiä tänne, hankin itselleni lemmikin. En kyllä ymmärrä miten joku kehtaa ottaa koiran mukaan tai edes kysyä sitä. Eri asia sitten jos tietää, että toiset on oikeasti koiraihmisiä ja kutsuja itse ensiksi sanoo, että jos haluatte, voitte tuoda koiran mukananne.
En vihaa koiria, itselläni on ollut kissa, mutta omaan kotiini en niitä halua, jos ne ei ole omia.
Mitään sellaista syytä en keksi, että ottaisin koiran meille sisälle. Pihalle saa kyllä tulla, jos osaa olla repimättä nurmikkoa yms.
Joskus teininä raahasin koiraani jokapaikkaan..en edes tajunnut kysyä sopiiko koska silloinen koira oli vaan mulle henki ja elämä. Nykyään koirat jäävät kyllä aina kotiin jos lähdetään kylään, en itsekään jaksaisi kyläpaikassa katsoa niiden perään.
Meillä on myös kavereita, jotka tulevat kylään koiriensa kanssa, kysymättä sopiiko se. Meillä on pieni asunto, ja kyläilyjen jälkeen kamalassa kunnossa. Keväällä vietimme mieheni syntymäpäiviä, ja kaverimme tuli tänne koiransa kanssa, oikeen hävetti, kun paikalla muitakin vieraita, ja päästivät koiran hyppimään sohvalle ja ihmisten syliin, kaiken lisäksi koira kusi keskelle olohuoneen lattiaa, eikä omistajat tehneet elettäkään toruakseen, sati siivotakseen koiran jälkiä. Olen sanonut etteivät ottaisi koiraa meille kysymättä, mutta mitä vielä, kesällä meille syntyi vauva, tulivat pientä vauvaakin katsomaan sen kohlo koiran kanssa, joka ei muuten vieläkään ole sisäsiisti. Ja siis nyt ei ole kyse edes mistään pikkupikku koirasta, vaan rotikan ja dobermannin risteytyksestä.. Miksei ihmiset ymmärä kun sanotaan ei!!
ei koiria tuoda mukaan!!!en mäkä raahaa kissoja ja hevosta!!haloooooo!!
koiran jopa toivotaan tulevan? Haloo?
koirat mukaan, tosin kyläillään pääasiassa vain sellaisten ihmisten luona, joilla on itselläänkin koiria, ja on ihan selvä että ne kulkevat mukana. En yleensä ota kenenkään asuntoon sisälle, saavat riehua isäntäväen koirien kanssa pihalla. Minulla koirat tulevat mukaan töihinkin...
Jos joskus on pakko kyläillä jonkun nipomamman tai mun hienohelman luona, ei tulisi mieleenkään ottaa koiria mukaan vaikka joskus on pyydettykin "kun meidän lapset niin tykkää". Kiva juttu, mutta minun koirani eivät ole kenenkään leluja.
vaikka meillä on joskus koira ollutkin. Mut että mua vituttaa kun yks äitikaveri ilmestyy aina se pikku terrieri mukanaan... koira hyppii sohvilla ja häslää ympäri kämppää.. vituttaa kun oma muksu sit konttailee paskasella lattialle sen koiran perässä. Meillä koiralla ei KOSKAAN ollut asiaa sohvalle... ilmeisesti pikkukoirille tuollaisetkin sit sallitaan. kuvottavaa. Lisäksi sain kuulla et pesevät koiran noin 3 kertaa VUODESSA.... YÖK!
Lisäksi sain kuulla et pesevät koiran noin 3 kertaa VUODESSA.... YÖK!
Iik. Minä pesen koirat noin kerran kolmessa vuodessa, paitsi jos kierivät paskassa.
Mutta minulla onkin ihan oikeita koiria, ei sellaisia säälittäviä lelukoiran näköisiä pumpulipalloja joiden höttöturkkia pitää pestä koko ajan. Säälittää sellaiset otukset, miksi ihmeessä ei voida hankkia suoraan lelukoiraa eikä kiusata eläimiä.
Oikeanlaatuinen turkki ei kaipaa pesua ollenkaan, eikä nyt ainakaan useampaa kertaa vuodessa.
Lisäksi sain kuulla et pesevät koiran noin 3 kertaa VUODESSA.... YÖK!
Iik. Minä pesen koirat noin kerran kolmessa vuodessa, paitsi jos kierivät paskassa.
Mutta minulla onkin ihan oikeita koiria, ei sellaisia säälittäviä lelukoiran näköisiä pumpulipalloja joiden höttöturkkia pitää pestä koko ajan. Säälittää sellaiset otukset, miksi ihmeessä ei voida hankkia suoraan lelukoiraa eikä kiusata eläimiä.
Oikeanlaatuinen turkki ei kaipaa pesua ollenkaan, eikä nyt ainakaan useampaa kertaa vuodessa.
pessyt meidän koiraa kokonaan ollenkaan, se on nyt puolitoistavuotias. Mahanalustaa ja tassuja on pesty, samoin likaisia kohtia, on uitettu, ja koiraa on kyllä kasteltu kesällä, mutta pesu on melko tarpeetonta.
Nyt koira on rinnasta vähän rasvaisen oloinen, mutta en mä voi sitä näin kylmällä pestä! Sen villa on niin paksu, että kestää vaikka kuinka kauan kuivua. Toisaalta, ongelma poistuu kun säät lämpenevät ja villa lähtee - ei se päällyskarva enää sitten tunnu rasvaiselta.
Koiran turkki puhdistuu useimmiten itsekseen, jos se vaan on mahdollisimman lähellä "luonnonmukaista" turkkia (kuten meidän koiralla on). Jatkuva peseminen pesuaineilla ei ole edes hyväksi koiran iholle ja se saattaa häiritä talineritystä. Ja tali taas on se, joka pitää sen turkin kunnossa.
onneksi kukaan ei ole ollut niin juntti että olis yrittänytkään. Olen allerginen enkä muutenkaan halua koirisa meille likaamaan paikkoja ja naarmuttamaan lattiaani. Mulla on tähän täys oikeus!
Nyt keväällä täällä on paljon koiranvihaajia kakkojen takia joten joku keksi tällaisen näppärän provon useampaankin ketjuun. Älkää nyt olko hulluja
Miksi mun ptiäis haluta meille jonkun koiraa tassuttamaan likaisilla tassuillaan ja nuolemaan paikkoja? Levittämään karvoja ja eläinpölyä... YÖK
Miksi ihmeessä ihmisten pitäis haluta koiria mukaan kylään? Miksi mun ptiäis haluta meille jonkun koiraa tassuttamaan likaisilla tassuillaan ja nuolemaan paikkoja? Levittämään karvoja ja eläinpölyä... YÖK
Meillä on koira, ja otetaan se usein kylään, kun niin monet meidän kaverit ja sukulaiset on eläinrakkaita ja niistä on kivaa nähdä meidän koiraa. Monen perheen lapset aina etukäteen varmistavat, että tuleehan se koira nyt varmasti. Onhan se tosi yök.
Kysymys kuului että miksi MINUN pitäis haluta toisten koiria meille? Tämä kommentti oli sille joka tuolla paasasi että on koiravihaaja jos ei halua koiria kylään...sä saat ihan rauhassa raahata hurttaasi mukana mutta toisten ei tarvi haluta sitä kotiinsa! Tosi junttia jos joku raahaa koiraansa joka paikkaan mukaan...
Kysymys kuului että miksi MINUN pitäis haluta toisten koiria meille? Tämä kommentti oli sille joka tuolla paasasi että on koiravihaaja jos ei halua koiria kylään...sä saat ihan rauhassa raahata hurttaasi mukana mutta toisten ei tarvi haluta sitä kotiinsa! Tosi junttia jos joku raahaa koiraansa joka paikkaan mukaan...
IHMISTEN pitäisi haluta koiria kotiinsa". Vastasin sitten siihen.
kun tuli meille...ilmoitin ettei meille voi koirat tulla ja että haukku jää nyt kiltisti ulos odottamaan. Koira laitettiin hihnasta kiinni lipputankoon ja siellä odotti ihan kiltisti. Vähän kyllä ihmettelen ihmisiä jotka ei tajua jättää koiraa kotiin ellei erikseen ole sovittu että saa tulla...
jos koira on toivottu vieras. Monet tutut varmistavat, että tuleehan se teidän koira, ja on moni pettynyt, kun koiraa ei olekaan otettu mukaan vaan se on jäänyt kotiin.