Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä jotkut tytöt värjää päänsä hopeanvalkoiseksi?

Vierailija
26.05.2026 |

Eivätkö malta odottaa kunnes ikä tekee tehtävänsä?

Ei nuoret ymmärrä ettei se vanhuuden tuoma luonnollinen charmi tuosta vaan synny.

Heitukat.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asia kuuluisi sulle millään tavalla?

Ei, mulla ei ole värjätyt hiukset vaan mulla on hiuksissa oma punertava sävy ilman harmaita. 
N46

Vierailija
2/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama selittämätön syy miksi nuori nainen käyttää isoja silmälaseja jotka roikkuvat poskien tasolla tai vetää jalkaansa löysät korkeavyötäröiset farkut kuin suoraan jonkun remonttimiehen jalasta vuodelta 1990.  Kammottavan näköistä mutta ei sille mitään selitettävää järkevää syytä kai ole, olisiko somen doomscrollaamisen mädättävät aivot ja tarve matkia jotain helvetin influenssereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tämä kuuluu sinulle, ap?

Vierailija
4/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mulla ei ole värjätyt hiukset vaan mulla on hiuksissa oma punertava sävy ilman harmaita. 
N46

Miten ihmeessä sinun oma hiusvärisi littyy tähän keskusteluun? Oletko jotenkin huomionkipeä tai narsistinen muuten?

Vierailija
5/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Puhuttiin hopeanvärisistä hiuksista, ei punertavista. Ja tytöistä, ei vanhoista naisista.

Vierailija
6/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vailla charmia. Mokoma heitukka.

Vierailija
7/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kalju mies joten olen jäävi kommentoimaan naisten hiustyylejä tai värejä.

Vierailija
8/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kalju mies joten olen jäävi kommentoimaan naisten hiustyylejä tai värejä.

Valkaisetko nenääsi tai muita karvoja?

Vierailija
9/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun NS työpaikal on yks, joka värjää hiuksensa aika usein ties minkä väriseksi. Eivätkö he tajua, että liika usein värjäys aiheuttaa hiusten lähtöä ? Ite laitoin kauan sitten VAIN raitoja tasan 6:n kk:n välein, uutena vuotena ja kesäkuun alussa. Se, että värjää suunnilleen joka viikko uudella värillä.............ihan täysin käsittämätöntä ! 

Vierailija
10/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alusta alkaen kun tuo väri oli tullut muotiin, niin pidin sitä epäluonnollisen näköisenä nuorilla ihmisillä. Se kyllä vanhentaa mielestäni.

Mut onhan noita monenlaisia värejä hiuksissa. Näin sellaisen eläkeikäisen naisen, joka oli kynittänyt tukkansa poikatukaksi ja värjäyttänyt sen aniliinin punaiseksi. Ei sekään oikein istunut kyseisen suohirviön päähän.

Vierailija
11/11 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu vaaleus pukevampi, liian kova tuo kylmä jo hopeaan vivahtava ja harvan ihonalaan edes sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi