Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätös tehty. Muutamme ulkomaille mikäli persut valtaan

Vierailija
05.03.2011 |

Jos tämä kansa valitsee persut valtaan, tämä perhe lähtee. Minulla ja miehelläni mahdollisuus lähteä expateiksi jenkkeihin ja nyt toteutamme sen, mikäli Soinista tulee pääministeri. Helpottaa kovasti, kun tietää, ettei tarvitse jäädä katsomaan tätä pelleilyä tänne ja kasvattaa lapsia suvaitsemattomassa yhteiskunnassa. Ja kyllä, olemme molemmat suomalaisia, jos sitä mietitte.

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu ikävä.

Vierailija
62/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos persut tulee valtaan ja progressiivinen verotus tästä vielä kiristyy, niin pohdimme kyllä lähtöä ulkomaille. Meidän perheen bruttotulot on noin 20000 euroa kuussa. Meidän verotuloilla maksetaan muuten ihan meidän omatkin lapsilisät ja aika monien muidenkin! Ja lapsilisiä kyllä maksan mielellään, mutta niitä pitkäaikaistyöttömien perjantaipulloja ei niin kauheasti haluttaisi maksaa. Ja siihen suuntaanhan tässä köyhien hyysäämisessä mennään. Yrittämisestä ja kovasta työnteosta pitäisi myös palkita.

Kokoomus on nostamassa pääomaveroja ja energiaveroja ja ALVIA eli pirusti lisääntyy verot. Perust on nostamassa pääomaveroa. Vihretä on nostamassa ihan kaikkea veroja ja antamassa ne mamuille. Persut todellakin ovat ottamassa rikkailta yli 10 000 euroa kuussa tienaavilta lapsilisät pois ja se on ihan oikein. Eiköhän noin paljon tienaavat pärjää ihan muutenkin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä mitä maksaa lasten koulutus ja health insurance. Suomessa eivät maksa mitään.

eli muuta nyt tai älä muuta ollenkaan. Itse muuttaisin USAan vaikka sillä sekunnilla kun tilaisuus aukeaisi jos asuisin Suomessa. Onneksi olen jo 1.5v saanut asua täällä ihmemaassa. Veroja maksan 6% osavaltiolle, valtiolle vähän enemmän mutta loppujen lopuksi huomattavasti vähemmän kuin maksoin Suomessa.

Vierailija
64/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli muuttuu Persuista/reaalipoliitiikasta noin puolesta vuodesta vuoteen - silla aikavalilla.

Hyvaa matkaa ja ota salmiakkia mukaan.

Olen ennen niin suvaitsevainen jne ja kun muutimme Englantiin muslimien asuinalueelle niin ei menyt kuin pari kk:tta kun muslmit olivat varastaneet lapseltani koulurepun, antoivat nyrkkiä naamaan jne niin kyllä siinä aika nopeasti rupesi vituttamaan. Lisäksi kun näi miten juutalaiset kärsvitä antisemitismistä niin eipä samaa kohtaloa oikein Suomeen haluaisi. Minäkin voin sanoa, että tervemenoa, muuttuu ääni kellossa todella nopeasti. Terkkuja Yorkshirestä :))

Vierailija
65/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli hiljattain presidentti, joka sai jumalalta käskyn aloittaa sodan...

Persut on pientä tuollaiseen verrattuna.

Vierailija
66/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muuta nyt tai älä muuta ollenkaan. Itse muuttaisin USAan vaikka sillä sekunnilla kun tilaisuus aukeaisi jos asuisin Suomessa. Onneksi olen jo 1.5v saanut asua täällä ihmemaassa. Veroja maksan 6% osavaltiolle, valtiolle vähän enemmän mutta loppujen lopuksi huomattavasti vähemmän kuin maksoin Suomessa.

Ja minäpä olen kuullut, että kun tarkasti verrataan vastaavaa työtä tekevän suomalaisen ja usalaisen käteen jäävä tulo, niin ero ei olekaan kovin suuri. Käteen jäävällä tarkoitan tässä sitä, josta on vähennettu verojen lisäksi koulumaksut, vakuutusmaksut jne.

Vierailija
67/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä noin on käynyt ihan jokaikiselle tuntemalleni ulkosuomalaisille. Totuus paljastuu, kun oma elämä vaikeutuu niin paljon kiihkoislamistien takia.

Vierailija
68/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minäpä olen kuullut, että kun tarkasti verrataan vastaavaa työtä tekevän suomalaisen ja usalaisen käteen jäävä tulo, niin ero ei olekaan kovin suuri. Käteen jäävällä tarkoitan tässä sitä, josta on vähennettu verojen lisäksi koulumaksut, vakuutusmaksut jne.

Kouluhan on ilmainen ylioppilaaksi asti.

Vierailija
69/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maa rupeaa kummasti tuntumaan hyvältä kun sieltä on pois vähän aikaa ja aika moni on palattuaan sitä mieltä, että mitä vähemmän pakolaisia sen parempi. Se tuossa onkin hauskaa, että noita pakolaisia on aina tuomassa se porukka, joka on täysin tynnyrissä kasvanut ja yleensä myös alhaisista sosiaaliluokista. Koska meinaatte palata Suomeen? Me olemme täällä vielä kaksi vuotta, sitten takaisin kotiin ja varmasti käyn äänestämässä täällä persuja, se on ihan 100 %:sen varmaa, että konsulaattiin tai lähetystöön ajamme. Missä päin Hollantia asutte?

Vierailija
70/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervemenoa luuserit.

Vierailija
71/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma maa rupeaa kummasti tuntumaan hyvältä kun sieltä on pois vähän aikaa ja aika moni on palattuaan sitä mieltä, että mitä vähemmän pakolaisia sen parempi. Se tuossa onkin hauskaa, että noita pakolaisia on aina tuomassa se porukka, joka on täysin tynnyrissä kasvanut ja yleensä myös alhaisista sosiaaliluokista. Koska meinaatte palata Suomeen? Me olemme täällä vielä kaksi vuotta, sitten takaisin kotiin ja varmasti käyn äänestämässä täällä persuja, se on ihan 100 %:sen varmaa, että konsulaattiin tai lähetystöön ajamme. Missä päin Hollantia asutte?

Vierailija
72/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sanoi pras ystäväni,aito jenkki=9hymyillään ja ollaan niin täydellisiä että, mut jos tytär nai köyhän suomipojan niin johan alkaa jäätä tippuu niskaan...kehitysmaa!sori vaan!

Vierailija
73/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siitä kulttuurien sulatusuunina puhutaan mutta eivät ole saaneet edes mustia sopeutumaan.

Jos tämä kansa valitsee persut valtaan, tämä perhe lähtee. Minulla ja miehelläni mahdollisuus lähteä expateiksi jenkkeihin ja nyt toteutamme sen, mikäli Soinista tulee pääministeri. Helpottaa kovasti, kun tietää, ettei tarvitse jäädä katsomaan tätä pelleilyä tänne ja kasvattaa lapsia suvaitsemattomassa yhteiskunnassa. Ja kyllä, olemme molemmat suomalaisia, jos sitä mietitte.

Vierailija
74/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervemenoa luuserit.

On liian vaikeaa. Kyvykkaat lahtevat, luuserit jaavat.

Vierailija
75/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten anti mennä vaan. Takaisin tulette kuitenkin häntä koipien välissä kun rahanne loppuvat.

Vierailija
76/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siitä kulttuurien sulatusuunina puhutaan mutta eivät ole saaneet edes mustia sopeutumaan.

Saasta rahaa ja tule katsomaan.

Vierailija
77/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista, että Suomi tulee vasta jälkijunassa. Meillä vasta maistellaan ongelmia. Muissa maissa ne ovat jo arkipäivää.

Suomi on vielä lintukoto. Toistaiseksi. Jonkin aikaa.

Onnea unelmanne etsimiseen! Heh.

Vierailija
78/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saasta rahaa ja tule katsomaan.

Just näin. Teillä on mamuineen kuulkaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä matka siihen mitä usassa on saatu aikaiseksi. Ottakaa mallia.

Ja tosiaan sille jollekin koulu on ilmaista HS valmistumiseen asti, sen jälkeen hinta on itsestä kiinni vaihtoehtoja on monia. Kuitenkin niitä tutkintoja löytyy täällä ihmisiltä enemmän kuin sieltä ilmaisen koulutuksen ihmemaasta. Analysoi seuraavaksi vaikka sitä.

Terveysvakuutuksesta (sis dental) maksan $4032.60/vuosi/perhe riippumatta montako lasta.

Olen tyytväisempi tähän systeemiin ihan sama mitä sanot, olen kokeillut molempia. Tämä on minulle ja arvoilleni parempi maa.

Vierailija
79/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysvakuutuksesta (sis dental) maksan $4032.60/vuosi/perhe riippumatta montako lasta.

Olen tyytväisempi tähän systeemiin ihan sama mitä sanot, olen kokeillut molempia. Tämä on minulle ja arvoilleni parempi maa.

jos lapsesi sairastuu vakavaan sairauteen ja vakuutuksesi pienellä painetusta tekstistä löytyy juristiarmeijan voimin kohta, joka estää lapsesi miljoonia maksavan hoidon korvaamisen...

Vierailija
80/153 |
05.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten anti mennä vaan. Takaisin tulette kuitenkin häntä koipien välissä kun rahanne loppuvat.

En minä ainakaan halua että suurituloiset muuttavat pois Suomesta. Mieti nyt saatana aivoillas miten siinä käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän