Päätös tehty. Muutamme ulkomaille mikäli persut valtaan
Jos tämä kansa valitsee persut valtaan, tämä perhe lähtee. Minulla ja miehelläni mahdollisuus lähteä expateiksi jenkkeihin ja nyt toteutamme sen, mikäli Soinista tulee pääministeri. Helpottaa kovasti, kun tietää, ettei tarvitse jäädä katsomaan tätä pelleilyä tänne ja kasvattaa lapsia suvaitsemattomassa yhteiskunnassa. Ja kyllä, olemme molemmat suomalaisia, jos sitä mietitte.
Kommentit (153)
Ei se vaalitulos tee tätä kansaa yhtään suvaitsemattomammaksi kuin mitä se on nyt.
Persujen kannatus vaaleissa tuo esiin suomalaisten todellisen luonnon.
Luulette vain että persujen kannatus aiheutti kaiken :)
joskus sitä on vain elätellyt toivoa, että suomalaiset olisivat kuitenkin fiksumpaa ja suvaitsevampaa kansaa.
Se, jos persuja oikeasti äänestää iso prosentti ihmisiä, kertoo asian. Netissä ja keskustelupalstoilla voi uhota osallistuvansa vaikka yleislakkoon, mutta ei sitten kuitenkaan irl.
minä ainakin olen huomannut jo ennen vaaleja että ihmiset haluavat muutosta. Jospa nyt vain muutkin huomaavat saman asian vaalien alla?
Koska vittuunnuimme vihreisiin, RKP:hen ja kokoomuksen ja siihen helvetilliseen verotukseen ja mamutukseen. Meitä on niin moneen junaan. Täällä on loistava asua, mutta sinull ei sovi kun on paikalliset persut maan johdossa.
minä ainakin olen huomannut jo ennen vaaleja että ihmiset haluavat muutosta. Jospa nyt vain muutkin huomaavat saman asian vaalien alla?
haluaa sellaista muutosta mitä persut täällä tarjoaa. Oikasti välillä todella mielisairasta meininkiä. Mä en halua asua maassa jossa on hienoa olla sellainen ihminen kuin tämä palstan persut. Siinä on teille oikeasti keskiajalle paluuta.
ajatellut viedä osaamiseni toiseen maahan ja nyt sen toteutankin, vihamielinen ja suvaitsematon asenne tympii. Muita syytetään omasta epäonnesta.
Koska vittuunnuimme vihreisiin, RKP:hen ja kokoomuksen ja siihen helvetilliseen verotukseen ja mamutukseen. Meitä on niin moneen junaan. Täällä on loistava asua, mutta sinull ei sovi kun on paikalliset persut maan johdossa.
Nyt olen kyllä kylässä Englannissa viikon, mutta Geneveen mennään takaisin ensi viikolla. Hieno maa ja kansalla on omanarvontuntua ja itsetuntoa. Suomalaisilta on karisttu viimeinenkin kansallistunne ja itseluottamus kun rasisimi yms korttia heitetään koko ajan. Täällä ei loiset juhli ja se on loistava asia, mieletön ostovoima jne.
haluaa sellaista muutosta mitä persut täällä tarjoaa. Oikasti välillä todella mielisairasta meininkiä. Mä en halua asua maassa jossa on hienoa olla sellainen ihminen kuin tämä palstan persut. Siinä on teille oikeasti keskiajalle paluuta.
Keskiaika koittaa jos nykymeininki jatkuu, loppuu valtiolta rahat ja verot on jo nyt aivan liian suuret korotettaviksi.
ajatellut viedä osaamiseni toiseen maahan ja nyt sen toteutankin, vihamielinen ja suvaitsematon asenne tympii. Muita syytetään omasta epäonnesta.
No sun vika se kyllä onkin. Suomessa ei sinun kaltaisiasi tarvita, se on hyvä, että luuserit putoaa kuormasta, he juuri, jotka ovat aina olleet todella hankoita syömään kuormasta. Muista, että otat sen lukutaidottoman mukaasi!
Ehkäpä huomaisit ettei tämä palsta kata koko maata :D
persuja ole!
Kun persujen sisarpuolue hallitsee maata ihan ylivoimaisesti. Ovat kyllä hienosti hoitaneet asiat ja kannatus on koko ajan noussut. Ei euroa, ei minareetteja, ei muslimeja enää lisää jne. Suosittelen kaikille jos vaan maahan pääsette. Kaikki päätetään kansanäänestyksellä, ottivat virkamiehiltä heti luulot pois ja potkivat kuntien ja kaupnkien ja valtion virkamiehet suojatyöpaikoistaan tuottaviin töihin.
Ei Soinista tule pääministeriä. Kokoomus on mielissään, jos persut tulee niitten kaveriksi... Voivat silloin tehdä mitä haluavat. Ja pölhöt äänestää molempia puolueita tajuamatta asioista yhtään mitään.
No sun vika se kyllä onkin. Suomessa ei sinun kaltaisiasi tarvita, se on hyvä, että luuserit putoaa kuormasta, he juuri, jotka ovat aina olleet todella hankoita syömään kuormasta. Muista, että otat sen lukutaidottoman mukaasi!
Parempi meille.
Ja älä pyri takaisin kun sinulle paljastuu että amiriikka ei olekaan ihan niinku mainostelevisiossa;-)
Eivät ne persut ole kuitenkaan vallassa kuin yhden kauden. Ja ei siitä Soinista voi pääministeri tulla. Ei tää nyt niin hullu maa sentään ole. Eihän..
Jos persut tulee valtaan ja progressiivinen verotus tästä vielä kiristyy, niin pohdimme kyllä lähtöä ulkomaille. Meidän perheen bruttotulot on noin 20000 euroa kuussa. Meidän verotuloilla maksetaan muuten ihan meidän omatkin lapsilisät ja aika monien muidenkin! Ja lapsilisiä kyllä maksan mielellään, mutta niitä pitkäaikaistyöttömien perjantaipulloja ei niin kauheasti haluttaisi maksaa. Ja siihen suuntaanhan tässä köyhien hyysäämisessä mennään. Yrittämisestä ja kovasta työnteosta pitäisi myös palkita.
eli muuta nyt tai älä muuta ollenkaan. Itse muuttaisin USAan vaikka sillä sekunnilla kun tilaisuus aukeaisi jos asuisin Suomessa. Onneksi olen jo 1.5v saanut asua täällä ihmemaassa. Veroja maksan 6% osavaltiolle, valtiolle vähän enemmän mutta loppujen lopuksi huomattavasti vähemmän kuin maksoin Suomessa.
mieli muuttuu Persuista/reaalipoliitiikasta noin puolesta vuodesta vuoteen - silla aikavalilla.
Hyvaa matkaa ja ota salmiakkia mukaan.
muuttaisin Sveitsiin. Siis jos taas sama porukka jatkaa samalla mallilla täällä.