Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittää exän nykyisen tyttöystävän puolesta

Vierailija
02.03.2011 |

Exäni on täysi alkoholisti ollut jo 20 vuotta. Itse seurustelin nuorena hänen kanssaan vain reilun puoli vuotta, kunnes tämä vihdoin valkeni minulle. Olin nuori hölmö silloin enkä aiemmin tajunnut tilannetta.

No exä on sen jälkeen saanut häädön jokaisesta kämpästään, juonut kavereidensa viinat ja omansa ja käyttänyt äitinsä rahat jne jne jne.

Nyt hän on löytänyt uuden tyttöystävän ja ovat muuttamassa yhteen. Tyttöystävä on kunnollinen, opiskelee yliopistossa ja käy töissä.

Kyllä minua säälittää tilanne, kun tiedän että joutuu alkoholistiäijäänsä lopun ikäänsä elättämään.

Mies on tietysti selostanut hakevansa kouluun ja vaikka mitä, mutta sekin on nähty jo moneen kertaan, että aloittaa eri kouluja ja kaikki lopettaa kesken. Eläissään ei ole oikeita töitä tehnyt.

Ja juu eihän tämä minulle mitenkään kuulu, kunhan vain nyt säälin tätä mukavalta ja kiltiltä vaikuttavaa tyttöystävää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit jotain exääsi, jonka kanssa olet ollut puoli vuotta???

Vierailija
2/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan tekemisissä tämän suvun kanssa kuitenkin erinäisistä syistä ja sen takia on eksäkin kuvioissa tavallaan mukana.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolta vuotta pidempään?

Kumman kiinni olet jossain takavuosien satunnaisessa poikaystävässä.

Vierailija
4/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenkin jo 20v ehtinyt olla alkoholistikin..

Vierailija
5/5 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sinäkin.