SUURI PAPA-KETJU! Nyt kaikki naiset mukaan!!
Milloin olet viimeksi käynyt papassa?
Aloittaja 2006. Sen jälkeen saanut 2 lasta. Varasin juuri ajan papaan.
Eli omalla kohdalla viimesimmästä käynnistä liian kauan aikaa. Sinulla?
Toivon että saadaan pieni liike, että mennään kaikki näytille -ja toki suotavaa että löydetään naisia, jotka ovat esimerkkejä meille laiskimuksille!! Onko teitä?
Kommentit (92)
Minun lähisukulainen on ollut 20 vuotta parisuhteessa, alle 20 vuotiaasta samassa suhteessa.
Ei polta tupakkaa ja sai syövän.
Omaan terveyteen kannattaa panostaa. Itse käyn kunnan tarjoamassa palvelussa, jonne voi yksityisenä myös mennä ilman lähetettä. Maksaa muutamia kymppejä. Se on pieni summa siitä että tietää mikä on tilanne alapäässä ja seuraava maksu sitten muutamien vuosien päästä.
Yksityisellä hinta voi nousta enempi, vakuutuksesta en osaa sanoa maksaako takasin mutta minusta jos on varaa maksaa vakuutuksia, on varaa maksaa myös muutama kymppi tutkimuksesta.
Kävin 30- vuotiaiden seulassa, se seula oli puhdas (9 kk sitten) mutta niissä oli saatteena että kaikkien suositellaan ottavan papa koska ikäseulannassa ei ihan kaikkia asioita tutkita??
Ap
Ja omapahan on alapääni. Gynellä käynti maksanee lähemmäs 100 euroa papakokeineen ellei jo jopa enemmänkin.
Olisko 8 vuotta sitten.
Eikä mun kohdallani ole laiskuudesta kyse vaan siitä, ettei ole rahaa. Gynellä käynti maksa akuitenkin aika paljon, joten ei sinne turhaan tule mentyä. Minusta vuosittainen papakoe on ihan turha jos ei harrasta riskiseksiä eikä ennestään ole mitään ollut.Tiedän myös paljon terkkareita jotka sen ottavat..samoin tk lääkärit aika usein. Ainakin täällä Pohjoisessa.
Kaikki ok. Poistatin samalla hormonikierukan. Nyt taas oma hormonitoiminta pelaa ja kiitos sen, seksikin maistuu.:)
Ja omapahan on alapääni. Gynellä käynti maksanee lähemmäs 100 euroa papakokeineen ellei jo jopa enemmänkin.
Olisko 8 vuotta sitten.
Eikä mun kohdallani ole laiskuudesta kyse vaan siitä, ettei ole rahaa. Gynellä käynti maksa akuitenkin aika paljon, joten ei sinne turhaan tule mentyä. Minusta vuosittainen papakoe on ihan turha jos ei harrasta riskiseksiä eikä ennestään ole mitään ollut.Tiedän myös paljon terkkareita jotka sen ottavat..samoin tk lääkärit aika usein. Ainakin täällä Pohjoisessa.
Mutta onhan nuita muitakin tahoja, mutta ei tosiaan ole minun terveydestä kyse. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia joiden terveydestä ajattelet samallatavalla.
Olisko 8 vuotta sitten.
Mutta onhan nuita muitakin tahoja, mutta ei tosiaan ole minun terveydestä kyse. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia joiden terveydestä ajattelet samallatavalla.
Gynellä käynti maksa akuitenkin aika paljon, joten ei sinne turhaan tule mentyä. Minusta vuosittainen papakoe on ihan turha jos ei harrasta riskiseksiä eikä ennestään ole mitään ollut.
Käyn perhesuunnitteluneuvolassa uusimassa pillerini ja en ole kyllä koskaan siitä maksanut mitään. papassa kävin viimeksi kun tuli kutsu siihen seulontaan ja ilmainenhan se on.
Olisko 8 vuotta sitten.
Eikä mun kohdallani ole laiskuudesta kyse vaan siitä, ettei ole rahaa. Gynellä käynti maksa akuitenkin aika paljon, joten ei sinne turhaan tule mentyä. Minusta vuosittainen papakoe on ihan turha jos ei harrasta riskiseksiä eikä ennestään ole mitään ollut.
Että etkö ole edes käynyt niissä seulonnoissa..yleensä ne on viiden vuoden välein?!
Tietty riippuu minkä ikäinen olet, mutta 30 ylöspäin pitäs olla viiden vuoden välein seulonnat.
20v olen käynyt vuosittain kontrollissa koska minulla on ollut solumuutoksia ja äitini kuoli kohdunkaulansyöpään.
Kävin papassa kaksi viikkoa sitten :D Sitä ennen olikin mennyt luvattoman kauan, varmaan 10 vuotta... Aion tästä lähtien käydä parin vuoden välein, jos sillä saisi mahdollisimman aikaisessa vaiheessa taudista kiinni jos sellainen on tulossa. Tässä asiassa siitä on ymmärtääkseni suuri apu.
Luultavasti. Ehkä. En tiedä. Ei ole kutsua joka tapauksessa näkynyt moneen vuoteen.
Olisko 8 vuotta sitten.
Eikä mun kohdallani ole laiskuudesta kyse vaan siitä, ettei ole rahaa. Gynellä käynti maksa akuitenkin aika paljon, joten ei sinne turhaan tule mentyä. Minusta vuosittainen papakoe on ihan turha jos ei harrasta riskiseksiä eikä ennestään ole mitään ollut.Että etkö ole edes käynyt niissä seulonnoissa..yleensä ne on viiden vuoden välein?!
Tietty riippuu minkä ikäinen olet, mutta 30 ylöspäin pitäs olla viiden vuoden välein seulonnat.
ja sitä ennen 3/2010. Noin pieni väli kun suunnittelen että laittaisin nyt hormonikierrukan ja sitä ennen piti ottaa papa.
Muuten käynyt noin vuoden välein. kerran ollut solumuutoksia. Ja ikää on 21.
Viime vuonna olisi ollut seulonta, mutta olin kipeä enkä päässyt siihen ja uutta aikaa en saanut, kun seulonnat jo loppuivat meidän kunnassa sillä erää.
Sain ohjeeksi käydä 2 vuoden välein. Nyt olen raskaana.
Ehkäsyksi jatkossa ajattelin ottaa kierukan, joten samallahan ne nappasee sen papan jälkitarkastuksen yhteydessä sitten.
Luultavasti. Ehkä. En tiedä. Ei ole kutsua joka tapauksessa näkynyt moneen vuoteen.
Piti käydä kesällä uudestaan kontrollissa, mutta se jäi. Nyt olen sitä ajatellut harva se päivä, mutta vielä on jalka leikkauksen jäljiltä sen verra arka, ettei se taivu siihen telineeseen. Jos koittais parin viikon päästä.
Minullakin aina ollut papa puhdas ja sama mies 18 vuotta kunnes toisen lapseni syntymän jälkeen papa 2-> koepalat otettiin, loop-hoitoa yritettiin, edelleen muutoksia-- kohdunpoisto.