Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku tutustua tänä yönä minuun ?

Vierailija
25.02.2011 |

Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana.

Itselläni on aikaa aaumuun asti.

Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön.

Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä):

Ikä 39 v

Sukupuoli Mies

Lapsia Kyllä

Sotilasarvo Matruusi

Kotikaupunki -

Silmien väri Siniharmaat

Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin

Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus

Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot)

Nimimerkki Ap

Kommentit (184)

Vierailija
161/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sa ap koet pitkan tyomatkan ja vaimosta erossa olon? Miten lapsesi siihen suhtautuvat?

Salsa

jo pari tuntia sitten. Saa jo alkaa väsyttämäänkin, kun tarkoitus on aamupalan jälkeen uinahtaa päiväunille.

En kyllä tykkää unirytmin vaihtamisesta. Ei ole mun bravuureita. Nukun aika huonosti päiväsaikaan.

ap

Vierailija
162/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitteli hatusta avauksessa jotain juttuja, jotka kertovat jotain ihmisestä.... ehkä kertovat. Ihan vain näin ketjun avaukseksi. Siinä tuo tulotasokin tuli esitettyä...

Kerro itsestäsi jotain vihreiden silmiesi takaa..... vaikka millaisia töitä haluaisit tehdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanskat tiskiin, luusereita:) Vihreäsilmä jatkaa kohta, jos ei muussa niin aamupalan merkeissä!

Vierailija
164/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana. Itselläni on aikaa aaumuun asti. Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön. Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä): Ikä 39 v Sukupuoli Mies Lapsia Kyllä Sotilasarvo Matruusi Kotikaupunki - Silmien väri Siniharmaat Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot) Nimimerkki Ap

minkä ikäisiä lapsesi ovat, miksi jaksat jauhaa mämmiä ym. No voihan tätä jatkaa miin pitkää kuin haluaa, mutta vastaappa noihin vaikka ekaks! t.vihreäsilmä

Oliko tama tarkoitettu minulle? Vastasin kylla noihin kysymyksiin. Eivat tassa ole monet muutkaan ilmoittaneet kotikaupunkiaan, miksi minun pitaisi sanoa maa, pidan sita vahan samassa mittakaavassa tassa tilanteessa, jos ymmarrat mita tarkoitan.

Salsa

Vierailija
165/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanskat tiskiin, luusereita:) Vihreäsilmä jatkaa kohta, jos ei muussa niin aamupalan merkeissä!

Niin ei kiukuttaisi noin paljoa ja jaksaisit vaantaa sitten niita tyohakemuksiakin ;)

Salsa

Vierailija
166/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa hörpyn kahvia ja kertoo meille saiko lähetetty työhakemuksen..... mitä hait vihreäsilmä.

ap

Vierailija
167/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittanut opinnot suomessa vai vasta nykyisessä kotimaassasi.

Mikä sinut sai aikoinaan muuttamaan pois suomesta.

Mitkä ovat kiinteimmät siteesi suomeen. Toivottavasti jotain muutakin kuin vauvan av.

ap

Vierailija
168/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki yhteen esimerkkiin Velcran musiikkiin.

Tuntuu olevan suurelle yleisölle tuntematon, mutta itse olen ihan sulaa vahaa tuon huutajan edessä.

Hui....miten hyvää poppia.

ap

Vierailija
169/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tama tarkoitettu minulle? Vastasin kylla noihin kysymyksiin. Eivat tassa ole monet muutkaan ilmoittaneet kotikaupunkiaan, miksi minun pitaisi sanoa maa, pidan sita vahan samassa mittakaavassa tassa tilanteessa, jos ymmarrat mita tarkoitan. Salsa

Minä asun suomessa, missä sinä Salsa asut? Ihan himmeli touhua. Pääsääntöisesti (hym,kuten sinä asuvat suomessa)

Vierailija
170/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin aikoinani heti kirjoitusten jalkeen ulkomaille, tuntuu hullulta ajatus etta kohta puolet elamastani olen asunut poissa Suomesta!

Yha on hyvat ja laheiset suhteet perheeseeni Suomessa. AV tarjoaa sitten tallaista viihdyketta.

Hmm... Ei ole tuo mun makuista musiikkia. Mutta makuasioista kun ei voi kiistella.

Salsa

Vierailija
171/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tunti jäljellä, noin about. Hiukan vaihtelee.

Tänään illalla taas siinä kahdeksan maissa palaan takaisin.

ap

Vierailija
172/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimman osan aikuisiästäsi, että et taida edes hirveästi ikävöidä suomeen.

Alussa oli varmasti isompikin ikävä, vai ?

Miltä tuntuu olla maassa "ulkomaalaisena", vai miten koet itsesi.

ap

Vierailija
173/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viela 2,5h jaljella ja tana yona myos tulen olemaan yovuorossa.

Tunnen yha ja varmaan aina itseni ulkomaalaiseksi, olen yha vahvasti suomalainen! Mutta sitten toisaalta nykyaan Suomessa tunnen itseni myoskin 'ulkomaalaiseksi'.

Sukulaisia on aina ikava...

Sulla on kohta tyovuoro ohi, toivottavasti nukuttaa hyvin!

Salsa

Vierailija
174/184 |
26.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viime vuosina parikin kertaa joutunut laittamaan itseni ns. epämukavuusalueelle.

Se on kyllä ollut palkitsevaa ja hälventänyt elämästä pelkoja. Siis kun kokee jotain jota ei ehkä haluaisi kokea, mutta kun tilanteesen joutuu ja kahlaa sen läpi, niin oppii uutta. Oppii uutta itsestään ja muutenkin uusi asioita.

Tässä samalla olen oppinut arvostamaan hetkellistä elämistä epämukavuusalueella. Se tekee hyvää. Meidän kaikkien pitäisi välillä kokea jotain joka on omalla epämukavuusalueella.

Se karaisee ja vieroittaa pois henkisestä laiskuudesta. Toki tietysti riippuu hiukan millaisesta epämukavuudesta onkyse ;)

Henkinen laiskuus siis tarkoittaa, että ei uskalla tempautua uusiin asioihin, vaan pelkää elämää ja asioita jotka tuntuvat epämukavilta.

Tämä tuli tässä mieleen yhtenä esimerkkinä omasta elämästä.

Omaa epämukavuusaluetta on siis tällä hetkellä vaikka tämä yövuorossa oleminen. Olen ollut about puoli vuotta yövuorossa, enkä joku aika sitten kuvitellut koskaan tekeväni yövuoroa "pölyisellä laitoksella". Tämä on kuitenkin ollut erittäin hieno kokemus kaikin puolin.

Epämukavaa mutta opettavaista..... vähän kuin lapsen kasvattaminen syntymästä 18 ikävuoteen ;)opettavaista, mutta välilä erittäin epämukavaa.

ap

Tämä oli mielenkiintoinen juttu tämä ns. henkinenlaiskuus. Ja olen ap.n kanssa täysin samaa mieltä siitä että toisinaan se täytyy ylittää jotta osaa arvostaa arkielämän asioita.

Minun epämukavuusalue on ollut vaellusreissut keskellä korpea. Pahin on ehkä ollut 9 päivän vaellusreissu rinkat selässä vailla pesumahdollisuuksia. Mahdollisuuksia on siis kyllä ollut, mutta itse kuumien pitkien suihkuhetkien viettäjänä kylmä purovedellä peseytyminen oli viimeisen päälle epämukavuusrajan ylittäminen. Toinen oli ötökät ja hirvikärpäset. ! Unohtamatta fyysisesti raskasta rämpimistä jossa pahimmillaan mentiin polvia myöten suossa.

Minulle pienenä korkokenkä-prinsessana tuo reissu oli erikoisen raastava, mutta samalla todella opettava. Se ei ollut ainoastaan fyysistä epämukavuusalueen ylitystä vaan ennenkaikkea henkistä. Ryhmässä oli hieno huomata miten ryhmän roolit vaihtuivat. Parisuhteelle tämä reissu oli mitä mainiointa terapiaa. Minustakin löytyi tuolla reissulla sellaisia piirteitä joita en tiennyt olevan edes olemassa.

Ja kun sieltä pääsi kotiin saunaan, peseytymään ja lepäämään niin muistan varmasti ikuisesti ne hetket! Tuo on ihan pakko ottaa uusiksikin joskus.

Maikki vain ohimennen huutelee. :)

Vierailija
175/184 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäpäin?

Vierailija
176/184 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liikkeellä tositarkoituksella enkä etsi panokaveria enkä muutenkaan mitään "etsi". Kulutan ensisijaisesti aikaani. Olisi kiva tutustua johonkin.

Kotipaikkakunnallani ei liene merkitystä. Saat sen tiedon jos/kun haluan antaa.

Kysykää lisää tai vastatkaa....

Ap

Vierailija
177/184 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta muuttanut iloisesta itä-suomesta ja haluaisin tutustua "paikallisiin" eli ihmisiin, jotka ovat uudeltamaalta.

Vierailija
178/184 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta muuttanut iloisesta itä-suomesta ja haluaisin tutustua "paikallisiin" eli ihmisiin, jotka ovat uudeltamaalta.

ap

Vierailija
179/184 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä puolueen ehdokasta aiot äänestää vaaleissa?

Vierailija - 25.02.11 10:06 (ID 12166010)

äänestänyt Kokoomusta, mutta en ole fanaattinen kokoomuksen kannattaja. Pari kertaa olen äänestänyt myös jotain muutakin puoluetta.

ap

Vierailija
180/184 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko yhtyä peräaukkoni?

T Gunnar

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän