Haluaako joku tutustua tänä yönä minuun ?
Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana.
Itselläni on aikaa aaumuun asti.
Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön.
Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä):
Ikä 39 v
Sukupuoli Mies
Lapsia Kyllä
Sotilasarvo Matruusi
Kotikaupunki -
Silmien väri Siniharmaat
Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin
Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus
Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot)
Nimimerkki Ap
Kommentit (184)
aloittaa kahvin keiton yön iloksi ja silmien auki piämiseksi.
Moniko ottaa kahvia kanssani..... osaan sitten keittää sopivan määrän.
Otan kahviini yhden palan sokeria ja loraus kevytkermaa.
Vielä 7 tuntia työvuoroa jäljellä ja 7/viikossa täläl hetkellä
ap
Tulen myös tappamaan aikaa vaikka en kauan olekaan.
Ikä 27.v
Sukupuoli Nainen
Lapsia Kyllä
Kotikaupunki Suomineidon lantion seudulta
Silmien väri Siniset
Musiikkimaku Sekalainen
Turn off. Hmm
Vuosiansio En tiedä, olen harrastelija.
Nimimerkki Maikki
[/quote]
-Lilja-
ap
Ikä 38 v
Sukupuoli nainen
Lapsia Kyllä
Sotilasarvo -
Kotikaupunki Helsinki
Silmien väri Siniset
Musiikkimaku: raskas rock, hevi ja kaikki muukin käy
Harrastukset: thaiboxing(entinen kilpailja, nykyinen satunnaisharrastaja), judo(vyöarvo: ruskea), lenkkeily, konsolipelit ja lukeminen.
ap
Maitoa ja 2 palaa sokeria kiitos.
Maikki
Voin Lilja jo päätellä, että olet muakava ihminen, sillä eihän ilkeällä ihmisellä voi olla neljää kummilasta.
Positiivinen elämänasenteesi on valloittanut tuttujasi.
ap
Ikä 38 v
Sukupuoli nainen
Lapsia Kyllä
Sotilasarvo -
Kotikaupunki Helsinki
Silmien väri Siniset
Musiikkimaku: raskas rock, hevi ja kaikki muukin käy
Harrastukset: thaiboxing(entinen kilpailja, nykyinen satunnaisharrastaja), judo(vyöarvo: ruskea), lenkkeily, konsolipelit ja lukeminen.
Itse olen harrastanut potkunyrkkeilyä. nenänikin on murtunut pari kertaa potkunyrkkeilytreeneissä. Huonoa tuuria. no leikkauksella korjattu juttu.
Sitä lajia minulla on kyllä ikävä. Olen sen lopettanut. Suurin syy lilenee se, että nykyisessä kotikaupungisani ei ole potkunyrkkeilyseuraa. En kylläkään ole ollut mikään hyvä potkunyrkkeilijä, mutta hyvä laji pitämäänkuntoa yllä.
ap
Voin Lilja jo päätellä, että olet muakava ihminen, sillä eihän ilkeällä ihmisellä voi olla neljää kummilasta.
Positiivinen elämänasenteesi on valloittanut tuttujasi.
ap
mutta lapset ovat muutekin minulle todella tärkeitä vaikka eivät omia olekkaan. Kummilapsia löytyy sii tuo neljä mutta muutenkin rakkaita on vielä kolme. ;)
-Lilja-
tämän hetkinen työpaikkani, siis tämä työmaa on lähellä suomineidon lanteita.
Kotiin on matkaa 308 km.
ap
Kiitos AP juttuhetkestä ja hyvää yön jatkoa :)
-Lilja-
kahvi on katettu.
Sokerit löytyy ja valkaisuainettakin on tarvitseville.
Jep, hyvää on.
Kiitos AP juttuhetkestä ja hyvää yön jatkoa :)
-Lilja-
kiitos seurasta
ap
olen itse ostanut liput Tampereen Saunaan.
Siis raskaan rockin tapahtumaan.
Siellä on kovasti itseäni kiinnostavia bändejä ensi kesänä.
Pitänee muuten vilkaista viime hetken esiintyjä kiinnitykset netistä. En vähään aikaan olekaan käynyt kurkkaamassa.
ap
Luulen että mielimusiikkini olisi sinulle rumpujen pauketta ja räminää. Minä kun tykkään fiiliksestä enemmän kuin esim sanoista.
heitän pikalistan hatusta:
metallica
velcra
iron maiden
black sabbath
dream theater
pink floydmutta kyllä kuuntelen sujuvasti paljon muutakin.
ap
kiva lista tuo on. :) Metallicalla on ihan kivojakin biisejä ja Pink Floydiakin olen kuunnellut. Muut vähän vieraampia mulle.
Velcra ihan outo nimi, mutta yleensä muistankin biisin vasta sen kuullessani, pelkkä bändin ja kappaleen nimi ei välttämättä kerro mitään. :D
kukka
En muuten juo kahvia, mutta voisin ottaa lasin vettä. :)
Minä olen aamuun asti.
Joo Pink Floyd on mun suurimpia lemppareita.
Velcra on sellaista suht agressiivista konemusiikkia, mutta suht lähellä heavyä. Ei siis pelkkää konejumputusta.
Jessy Frey laulajana oon aika kuuluisia siitä että anisena osaa käyttää laaja-alaisesti ääntä ja todella karjua naiseksi aivan upeasti.
Googlaamalla löytyy jotain. You tubesta ainakin. Suomalaisesta bändistä onkyse. on tälä hetkellä kyllä pelottavan hiljaa, olisivatkohan kuopanneet koko bändin.
Ole hyvä.... lasi vettä.
ap
tuli vielä mieleen.
Itse olen viime vuosina parikin kertaa joutunut laittamaan itseni ns. epämukavuusalueelle.
Se on kyllä ollut palkitsevaa ja hälventänyt elämästä pelkoja. Siis kun kokee jotain jota ei ehkä haluaisi kokea, mutta kun tilanteesen joutuu ja kahlaa sen läpi, niin oppii uutta. Oppii uutta itsestään ja muutenkin uusi asioita.
Tässä samalla olen oppinut arvostamaan hetkellistä elämistä epämukavuusalueella. Se tekee hyvää. Meidän kaikkien pitäisi välillä kokea jotain joka on omalla epämukavuusalueella.
Se karaisee ja vieroittaa pois henkisestä laiskuudesta. Toki tietysti riippuu hiukan millaisesta epämukavuudesta onkyse ;)
Henkinen laiskuus siis tarkoittaa, että ei uskalla tempautua uusiin asioihin, vaan pelkää elämää ja asioita jotka tuntuvat epämukavilta.
Tämä tuli tässä mieleen yhtenä esimerkkinä omasta elämästä.
Omaa epämukavuusaluetta on siis tällä hetkellä vaikka tämä yövuorossa oleminen. Olen ollut about puoli vuotta yövuorossa, enkä joku aika sitten kuvitellut koskaan tekeväni yövuoroa "pölyisellä laitoksella". Tämä on kuitenkin ollut erittäin hieno kokemus kaikin puolin.
Epämukavaa mutta opettavaista..... vähän kuin lapsen kasvattaminen syntymästä 18 ikävuoteen ;)opettavaista, mutta välilä erittäin epämukavaa.
ap
kun mietin, olenko itse "henkisesti laiska" tms. Taidan olla. Tai vaan yleensä ottaen laiska. Musta tuntuu, että tarvitsen aivan ääriolosuhteet, jotta aktivoidun, eli asiat hoituu vasta pakon edessä.
Tänään taas päätin aloittaa muutoksen elämässäni, toivottavasti se todella onnistuu tällä kertaa.
Kiitos vesilasillisesta. :) Kohta menen nukkumaan.
kukka
Haluatko ennen nukkumaan menoa vielä kertoa mitä muutosta olet tekemässä.
ap
Haluatko ennen nukkumaan menoa vielä kertoa mitä muutosta olet tekemässä.
ap
Terveellinen ruokavalio ja liikuntaa. Lisäksi aion toteuttaa pienempiä ja suurempia haaveita, aloittaa uusia harrastuksia ja mahd. mm. muuttaa.
Olen päättänyt ns. ottaa ohjat omasta elämästäni oman terveyteni ja mielenrauhan takia. Aion toteuttaa vähemmän muiden toiveita ja enemmän omiani. :) Meinaan keskittyä enemmän asioihin ja ihmisiin, jotka saavat minut voimaan hyvin ja jättää omaan arvoonsa muut.
kukka
Kummilapseni asuu naapurikaupungissa ja usein myös näemmekin. Minulla on tällä hetkellä 4 kummilasta ja kaikki asuvat onneksi lähellä sillä nyt kun minulla ei ole omia lapsia niin on vielä hyvin aikaa heille.
Teillä on tosiaan hieman välimatkaa mutta tuon ikäisen kanssahan on jo ihan mukava jutella puhelimessa.
-Lilja-