Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pitäusi nähdä mainittavassa määrin vaivaa pariutumiseen?

Vierailija
19.07.2026 |

Itse opin jo nuorena että käytän korkeintaan nimellisiä summia rahaa tutustumiseen ja en missään tapauksessa matkusta varta vasten naisen kotikaupunkiin ensitapaamiselle. Viimeistään Ashley Madison-vuoto paljasti maksullisten sivustojen huijaukset vaikka siitä on ollut selviä merkkejä aikaisemmin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään ,,pitäisi‘‘ nähdä mitään vaivaa. Ei sitä missään määrätä. Olet aikuinen mies ja teet tässä(kin) asiassa kuten haluat. 

Vierailija
2/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pariutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1€ on maksimisumma.

Vierailija
4/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. 

Seuraava ongelma!

Vierailija
5/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen tarvitsee, kenen ei. On miehiä joille naiset tekevät liukuhihnalta aloitteita ja miehiä jotka ovat niin luotaantyöntäviä että porttokin kieltäytyy tästä vaikka saisi rahaa.

Ehkä olet itse jotain tältä väliltä tai sitten tuo jälkimmäinen, jos pitää vauvapalstalla kysyä naisneuvoja.

Vierailija
6/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Pariutuminen on muutenkin aivan yliarvostettua. Sinkkuna saa elellä juuri niin kuin itse haluaa.

Vierailija
7/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pariutua?

En halua vapauttani menettää.

Vierailija
8/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itara sammakkonaamainen tylsimys, josta ei koskaan kukaan kiinnostu rahastakaan. 

Vierailija
9/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien tarvitse. Sinä vain osut siinä käyrällä siihen osaan miehistä joka saa korkeintaan joltain aasialaiselta köyhältä naiselta jos lupaa ensin elättää sen koko suvun.

Vierailija
10/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swipestats.io:n mukaan pieni osa miehistä (0,37%) saa jopa kymmeniä supertykkäyksiä päivässä naisilta. Eli naiset ovat maksaneet siitä että saavat lisänäkyvyyttä tämän miehen like stackissä.

Toisessa ääripäässä on miljoonia miehiä jotka swaippaavat tuhansia kertoja kuussa ja saavat tasan 0 tykkäystä ja 0 matchia.

Vierailija
11/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen tarvitsee, kenen ei. On miehiä joille naiset tekevät liukuhihnalta aloitteita ja miehiä jotka ovat niin luotaantyöntäviä että porttokin kieltäytyy tästä vaikka saisi rahaa.

Ehkä olet itse jotain tältä väliltä tai sitten tuo jälkimmäinen, jos pitää vauvapalstalla kysyä naisneuvoja.

Toisin sanoen tasoteoria jonka olemassaoloa naiset ovat ainakin aikaisemmin pyrkineet kieltämään.

Vierailija
12/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Swipestats.io:n mukaan pieni osa miehistä (0,37%) saa jopa kymmeniä supertykkäyksiä päivässä naisilta. Eli naiset ovat maksaneet siitä että saavat lisänäkyvyyttä tämän miehen like stackissä.

Toisessa ääripäässä on miljoonia miehiä jotka swaippaavat tuhansia kertoja kuussa ja saavat tasan 0 tykkäystä ja 0 matchia.

Naisena satsaan 0 euroa miehen saamiseen, kun en sellaista halua. Jos jonkun tietyn miehen haluaisin, en pennosia laskisi, kun jo houkutteluun käytettävät laatuasut alusvaatteineen ja kenkineen, kampaaja ja meikki menisi reilusti yli 2000 euron, miehen kanssa deittailun hinnasta puhumattakaan.

Vierailija
13/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen tasoteoria jonka olemassaoloa naiset ovat ainakin aikaisemmin pyrkineet kieltämään.

En ole naisena koskaan nähnyt, kuullut tai tuntenut ketään naista joka pitäisi jotain ruokotonta 200kg pultsaria ja 27-vuotiasta Brad Pittiä samalla viivalla.

Sellaista naista tai miestä ei liene koskaan elänyt Maapallolla miljooniin vuosiin, jolle pariutumismielessä jokaikinen ihminen olisi samanvertainen.

Vierailija
14/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena satsaan 0 euroa miehen saamiseen, kun en sellaista halua. Jos jonkun tietyn miehen haluaisin, en pennosia laskisi, kun jo houkutteluun käytettävät laatuasut alusvaatteineen ja kenkineen, kampaaja ja meikki menisi reilusti yli 2000 euron, miehen kanssa deittailun hinnasta puhumattakaan.

Sama. Kerran osui tuollainen mies kohdalle ja ammattikampausten, meikkien lisäksi jne. maksoin muun muassa meidän lounaat, yhden matkan ja erilaisia suklaakonvehteja. Kun minua kohdellaan oikein ja myös ulkonäkö kolahtaa niin minä elän niin vahvasti siinä hetkessä ettei millään kustannuksilla tai ummehtuneilla odotuksilla ole mitään väliä.

Siitä tuli ns. fwb-juttu, mutta se kestikin parin viikon sijasta pari vuotta ja ne olivat elämäni parhaita vuosia.

Perusmieheen en käyttäisi senttiäkään.

Vierailija
15/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole kieltänyt. Jopa down-syndroomainen (ei haukkumatarkoituksessa) ymmärtää että osa miehistä ja naisista vetoaa miljooniin vastakkaisen sukupuolen edustajiin ja osa ei yhteenkään.

Vierailija
16/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itara sammakkonaamainen tylsimys, josta ei koskaan kukaan kiinnostu rahastakaan. 

Eivät naispuoliset sammakkonaamatkaan mitään miesten mieleisiä vetonauloja ole.

Vierailija
17/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin on väittänyt?

Vierailija
18/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka haluaisit sen naisen saada? Ota mallia ranskalaisista ja espanjalaisista, tai melkein mistä vaan muun maan miehestä. Ruotsalaiset miehetkin tekee paljon efforttia naisiin kumppanin löytääkseen. Toisia treffejä ei tule jos ei panostusta. 

Vierailija
19/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole käyttänyt rahaa toiseen ja parisuhteessa olen. Jos olisi pitänyt käyttää rahaa siihen, että käydään ulkona tai muuta sellaista, olisi kohde vaihtunut aika äkkiä. 

Vierailija
20/20 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole käyttänyt rahaa toiseen ja parisuhteessa olen. Jos olisi pitänyt käyttää rahaa siihen, että käydään ulkona tai muuta sellaista, olisi kohde vaihtunut aika äkkiä. 

Eli elät naisesi lompakolla. Suomalainen perusmies, joka ei havainnoi naisen häneen käyttämää rahaa, kun miehen hemmottelu ruualla, lahjoilla ja matkoilla on miehelle itsestäänselvyys, vaikka vastavuoroisuus puuttuu täysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä