Haluaako joku tutustua tänä yönä minuun ?
Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana.
Itselläni on aikaa aaumuun asti.
Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön.
Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä):
Ikä 39 v
Sukupuoli Mies
Lapsia Kyllä
Sotilasarvo Matruusi
Kotikaupunki -
Silmien väri Siniharmaat
Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin
Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus
Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot)
Nimimerkki Ap
Kommentit (184)
vielä flunssaa potea:)
tai viimeisillä raskaana.
Olivatko nämä arvaukset parempia ?
ap
tai viimeisillä raskaana. Olivatko nämä arvaukset parempia ? ap
mutta eihän sitä armoa anneta oli kyse sodasta tai rauhasta:)T.vihreäsilmä
vinkkiä öytään.
Kauanko jaksat vielä olla hereillä.
ap
saa tunnin tauon klo 1 eteenpain. Olen toissa mielisairaiden osastolla. Ja Suomesta muutin pois pian 16v sitten...
Salsa
saa tunnin tauon klo 1 eteenpain. Olen toissa mielisairaiden osastolla. Ja Suomesta muutin pois pian 16v sitten...
Salsa
mielisairaiden hoitajana oleminen on varmasti jollain lailla erikoista, vai onko. Onko se "ihan tavallista" työtä, vai vaatiiko tiettyä luonnetta tai jotain.
ap
vinkkiä öytään. Kauanko jaksat vielä olla hereillä. ap
nukkumaan menoa enää. Onko hiihtoloma jo vietetty, vai alkoiko juuri vai alkaako vasta viikon päästä.
Onko muita lomasuunnitelmia kuin työn hakua ?
ap
Erikoisia ja hurjia tilanteita aina silloin talloin sattuu. Hyvina oina potilaat nukkuvat suht hyvin ja ovat melko rauhallisia. Hyvin tama menee kun sulkee osaston oven ja jattaa kaiken pois mielestaan sinne, en pohdi tyoasioita kotona. Muuten olen tosi herkka ihminen, itken jopa herkista mainoksistakin, mutta toissa olen 'vahva'.
Salsa
saa tunnin tauon klo 1 eteenpain. Olen toissa mielisairaiden osastolla. Ja Suomesta muutin pois pian 16v sitten... Salsa
kiva tietää, missä maassa "mielisairaita" hoitelet? t.vihreäsilmä
Miten sa ap koet pitkan tyomatkan ja vaimosta erossa olon? Miten lapsesi siihen suhtautuvat?
Salsa
Erikoisia ja hurjia tilanteita aina silloin talloin sattuu. Hyvina oina potilaat nukkuvat suht hyvin ja ovat melko rauhallisia. Hyvin tama menee kun sulkee osaston oven ja jattaa kaiken pois mielestaan sinne, en pohdi tyoasioita kotona. Muuten olen tosi herkka ihminen, itken jopa herkista mainoksistakin, mutta toissa olen 'vahva'.
Salsa
miten onnistut herkkänä ihmisenä sulkemaan työasiat pois mielestä. Luulen että minulta ei onnistuisi.
Itsellä vähän sama vika että joskus iltalehtien lööpitkin ovat niin liikuttavia että en "uskalla/viitsi" ostaa lehteä, kun en viitsi lukea moisia ahdistaviakin juttuja. Itsestäni ei varmasti olisi työhön jossa pitäisi kokea ahdistavia tilanteita.
ap
nukkumaan menoa enää. Onko hiihtoloma jo vietetty, vai alkoiko juuri vai alkaako vasta viikon päästä. Onko muita lomasuunnitelmia kuin työn hakua ? ap
töihin ja minä yritän tehdä hakupaperit netissä:) Kotvanen kestää, mutta vihreäsilmä ei enää anna periksi:)
Miten sa ap koet pitkan tyomatkan ja vaimosta erossa olon? Miten lapsesi siihen suhtautuvat?
Salsa
Tämä työ on projektiluontoinen, eli ei varsinaisesti pysyvä tilanne, joten ihan OK.
Hyvä puoli on mm. se, etä kun ei ole kotia mihin mennä työpäivän jälkeen (kun kerran menen hotelliin), niin tuleepa tehtyä töitä reippaasti. Ylitöistä kun vielä maksetaan, niin ihan Jees.
En kyllä pistä yhtään pahitteeksi tämänprojektin loppumista, paitsi että seuraavaa ei ole tiedossa, eli sitten saatan jäädä työttömäksi. Ei hyvä sekään.
Parasta on tietysti lasten vastaanotto kotiin palatessa. Ikävä on molemmin puolista.
Itse työmatkoista nautin. Saapa olla rauhassa ja jokainen päiväraha ja kilometrikorvaus on hieman kotiinpäin palkanpäälle, kun osaa nuukasti muuten elellä ja ajelee pikkuautolla.
ap
auto lämmitysjohdon päähän. 2,5 h ja kohti hotellia.
Pakkasta on vain 7 astetta. Erittäin Jees, kun ei ole enää -30 (lähes)
ap
ollessa, pari kertaa olen itkenyt kotiin paastyani, kun on kelannut tapahtunutta. Mutta yleisesti ottaen ihan hyvin sujuu.
Salsa
saa tunnin tauon klo 1 eteenpain. Olen toissa mielisairaiden osastolla. Ja Suomesta muutin pois pian 16v sitten... Salsa
kiva tietää, missä maassa "mielisairaita" hoitelet? t.vihreäsilmä
ehkapa viela jostain kotia lahempaa...?
Ja tiedan tuon tunteen, pitkan matkan ajon, hyvaa musiikkia ja vain omat ajatukset.
Salsa
Ajankuluksi voisimme kysellä pieniä kysymyksiä ja muodostaa käsityksemme toisistamme illan/yön aikana. Itselläni on aikaa aaumuun asti. Nimimerkki mukaan niin osaa yhdistää vastaukset saman henkilöön. Kysyn teiltä ensimmäisenä seuraavat kysymykset ja vastaan niihin itse (jatkakaa te kysymyksiä): Ikä 39 v Sukupuoli Mies Lapsia Kyllä Sotilasarvo Matruusi Kotikaupunki - Silmien väri Siniharmaat Musiikkimaku Raskaampi heavy, mutta mutta välillä jotain muutakin Turn off Kouluttamattomuus/henkinen laiskuus Vuosiansio Vaihtelee, viime vuosina noin 60 000 € (poislukien työttömyysjaksot) Nimimerkki Ap
minkä ikäisiä lapsesi ovat, miksi jaksat jauhaa mämmiä ym. No voihan tätä jatkaa miin pitkää kuin haluaa, mutta vastaappa noihin vaikka ekaks! t.vihreäsilmä