Voi jestas noita Antti heikkilän juttuja.
http://anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=224
Nyt meni viimeinenkin rupe kyseisen henkilön uskottavuudesta..
Kommentit (32)
muistaakseni soitti sinne ja aika erikoiselta persoonalta vaikutti, mutta itse olenkin ihan tavis
Saa tästä ainakin hiukan hupia irti. Tai no, saisi, jos ei tietäisi, että niin monet sokeasti seuraavat ortopedin suosituksia ravitsemusongelmissa. Oma suosikkini Heikkilä-sitaateista on se, jossa hän osoittaa, että suomalaisten nuorten naisten masennus johtuu hiilihydraateista. Toki, toki...
sille naureskellaan ihan yleisesti lääkäripiireissä, sanoi ystäväni /erikoislääkäri hänkin)
sille naureskellaan ihan yleisesti lääkäripiireissä, sanoi ystäväni /erikoislääkäri hänkin)
Ainakin fysioterapeutit pitävät Heikkilää ihan huru-ukkona.
oikein riitä ymmärrystä ja luottoa Heikkilän ammattitaidolle.
etteikö Heikkilän jutuissa voisi olla totuuttakin, mutta aika vaikea tuollaista henkilöä on todesta ottaa.
tottahan se on, että ruoka vaikuttaa voimakkaasti mielialaan. Moni masennus johtuu lisäaineista sekä rasvan saannin vähyydestä.
mitä haluaa, mutta jos pystyy katsomaan henkilön yli ja syventymään itse asiaan, niin hänen esille tuomissaan tutkimuksissa on paljon asiaa.
Musitaako kukaan sllaisen aiheen kun sikainfluenssa, Heikkilä oli siinä täysin oikeassa, mikä myöhemmin vasta tuli esille.
Olen huomannut samanlaisia käytäntöjä tässä maassa vaikka en sentään onneksi noin tramaattisesti.
Yksilön suoja on olematon ja tiettyjä asioita ei saa kyseenalaistaa eikä ainakaan julkisesti tai voi joutua melkoisen lynkkaamisen ja ajojahdin kohteeksi.
Katsokaapas missä Heikkilä on töissä lääkärinä. On todella arvostettu alallaan ja hänelle on hyvin hyvin pitkät jonot.
Ja fysioterapeutti ei ole lääkäri, joten miksi hänen mielipiteensä on jotenkin merkitsevä. Kysykääpäs mitä yleensä oikeat lääkärit ajattelevat fysioterapeuteista.. :)
Olen huomannut samanlaisia käytäntöjä tässä maassa vaikka en sentään onneksi noin tramaattisesti.
Yksilön suoja on olematon ja tiettyjä asioita ei saa kyseenalaistaa eikä ainakaan julkisesti tai voi joutua melkoisen lynkkaamisen ja ajojahdin kohteeksi.
pitäisi myös tajuta, etteivät esim. poliisi ja lääkäri toimi samassa organisaatiossa, joten niiden kahden tekemiset eivät liity mitenkään toisiinsa.
Ps. Se on "dramaattisesti".
tottahan se on, että ruoka vaikuttaa voimakkaasti mielialaan. Moni masennus johtuu lisäaineista sekä rasvan saannin vähyydestä.
Omasta kokemuksesta tiedän, että jos syö huonosti on helposti masentuneempi olo kuin jos vatsa on täynnä hyvää ruokaa.
Ja totta on myös se, että lääkkeitä tehtaillaan ja kaupataan ihmisille, vaikkei todellista henkeä uhkaavaan tarvetta edes olisi.
Katsokaapas missä Heikkilä on töissä lääkärinä. On todella arvostettu alallaan ja hänelle on hyvin hyvin pitkät jonot.
Ja fysioterapeutti ei ole lääkäri, joten miksi hänen mielipiteensä on jotenkin merkitsevä. Kysykääpäs mitä yleensä oikeat lääkärit ajattelevat fysioterapeuteista.. :)
enkä tiedä, mitä lääkärit ajattelevat fyssareista, mutta fysioterapeutilta olen saanut apua tukirangan vaivoihin toisin kuin lääkäreiltä, jotka ovat määränneet särkylääkkeitä tutkimatta kunnolla.
pitäisi myös tajuta, etteivät esim. poliisi ja lääkäri toimi samassa organisaatiossa, joten niiden kahden tekemiset eivät liity mitenkään toisiinsa.Ps. Se on "dramaattisesti".
hiukan vainoharhaiseltahan tuo kuulostaa.
Toisaalta, jos kaikki (ei yleisesti tunnustettua) asiaansa tai omia oikeuksiaan kiihkeästi ajavat leimataan heti hulluiksi, niin viranomaisilla ja muilla valtaapitävillä ei ole hätäpäivää.
Tutkittakoon siis ennen kuin hutkitaan.
Katsokaapas missä Heikkilä on töissä lääkärinä. On todella arvostettu alallaan ja hänelle on hyvin hyvin pitkät jonot. Ja fysioterapeutti ei ole lääkäri, joten miksi hänen mielipiteensä on jotenkin merkitsevä. Kysykääpäs mitä yleensä oikeat lääkärit ajattelevat fysioterapeuteista.. :)
enkä tiedä, mitä lääkärit ajattelevat fyssareista, mutta fysioterapeutilta olen saanut apua tukirangan vaivoihin toisin kuin lääkäreiltä, jotka ovat määränneet särkylääkkeitä tutkimatta kunnolla.
Ja tiedätkö, että Heikkilä vastustaa juuri näitä nopeita diagnooseja ja turhia särkylääkkeitä. Lukekaa hänen juttujaan. Heikkilä on juuri traumatologi eli hoitaa kiputiloja myös, ja juuri näitä tutkinut.
lukihena tuossakin jutussa että lääkärit ei ole mitään älykköjä vaan pinkoja..
ei anna itsestään kovin vakuuttavaa kuvaa eikä omaa asiaansa ja ajatuksiaan kovin hyvin aja salaliittoteoriaa huutamalla.