Missä kaikissa maissa olette käyneet?
Kommentit (49)
Kerran maissa viikon ollut, muuten laivalla! :)
Norjassa vuonoilla 2 kertaa.
Virossa maissa kerran viikon. Saarenmaalla.
Sitten lista loppuu.
- ruotsi
- viro
- norja
- venäjä
- Espanja
- Ghana
- Nigeria
- Turkki
- Algeria
- Marokko
- Kenia
- Etiopia
- Egypti
- Oman
- Israel
Vielä olisi monessa, monessa paikassa kiva käydä
Ruotsi, kreikka, espanja, liettua ja gambia
koko entiset Neukut ja Venäjän* * Käy kerran Floridassa ja kuittaa ja lyttää sillä koko Yhdysvallat (boooooring) * * Käy Dubrovnikissa Titon aikaan ja kuittaa sillä koko Balkanin *
ja käy Kanarialla tai costa del solilla ja kuittaa ja lyttää koko espanja! Ei turistimanalat ikuna kerro minkälainen maa on.
koko entiset Neukut ja Venäjän* * Käy kerran Floridassa ja kuittaa ja lyttää sillä koko Yhdysvallat (boooooring) * * Käy Dubrovnikissa Titon aikaan ja kuittaa sillä koko Balkanin *
ja käy Kanarialla tai costa del solilla ja kuittaa ja lyttää koko espanja! Ei turistimanalat ikuna kerro minkälainen maa on.
ei kysytty kuinka monessa maassa on kiertänyt enemmänkin vaan kuinka monessa maassa on käynyt...
- Venäjä
- Tšekki
- Kroatia
- Puola
- Ruotsi
- Norja
- Italia
- Kreikka
- Ranska
- Saksa
- Japani
- Intia
- Iso-Britannia (Englanti)
- USA (California, Florida, New York)
- Brasilia
- Etelä-Afrikka
- Kenia (hyväntekeväisyysmielessä)
- Unkari
- Viro
Tämä saattaa olla jokun mielestä liioittelua, mutta ei. Katsokaa vaikka minun ikää...
Ruotsi, Norja, Tanska, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekkoslovakia, Puola, Saksa, Itävävalta, Sveitsi, Ranska, Belgia, Englanti, Espanja, Israel, Oman, Gambia, Etiopia, Intia, USA
Ruotsi, Tanska, Norja, Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Irlanti, Iso-Britannia, Hollanti, Saksa, Sveitsi, Ranska, Monaco, Italia, Vatikaani, Puola, Malta, Kypros, Espanja, Portugali, Kreikka, Kroatia, Serbia, Slovenia, Itävalta, Unkari, Tsekki, Turkki, Bulgaria.
Egypti.
Yhd. Arabiemiiirikunnat, Israel.
Kanada, Dominikaaninen tasavalta, USA.
Olen asunut Kanadassa, Sveitsissä ja Belgiassa.
Matkustellut olen vapaa-ajalla tai työn puolesta:
Ruotsi, Norja, Tanska
UK, Irlanti
Viro, Puola, Bulgaria, Neuvostoliitto, Tsekkoslovakia
Ranska (+Monaco), Saksa, Espanja, Portugal, Italia (+ Vatikaani ja San Marino), Itävalta, Kypros, Kreikka, Gibraltar
Hollanti, Luxemburg
Egypti, Marokko, Libanon
USA
Marokko, Egypti
Jotain varmasti unohtui ....