Missä kaikissa maissa olette käyneet?
Kommentit (49)
Afrikkaan EN mene
Miksi?
Liika suuri ero kulttuureissa ja siellä on liikaa aseita.
Samasta syystä taitaa jäädä etelä Amerikka pois listalta, ainakin Columbia & naapurit.
Nytkin jo olen ollut liian monta kertaa asiakaspuolella käsiaseen kanssa. Ainut kertaa kun minulta on anastettu jotain aseella uhaten on ollut Helsingissä.
Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Ranska, Englanti, Sveitsi, Unkari, Tsekit, Italia, Espanja,Kreikka, Israel, Usa.Ainii, Viro.
Eesti, Luxenburg, Lichestein ja pohjois-Amerikan pyramidit
Grand Canyon on kyllä niin komee paikka, että nappaa useimmille muille, mutta ei tietenkään matka mammalle, joka on nähnyt jo aivan kaiken 50 osavaltiosta :)
Ruotsi, Venäjä, Viro, Saksa, Ranska, Espanja Englanti, Kreikka, Turkki, Thaimaa,
mulla on kaiketi jäänyt jotain koulussa oppimatta...
jokatapauksessa, mä oon reissannu seuraavanlaisesti
ruotsi, norja, tanska, islanti, viro, venäjä, saksa, ranska, hollanti, englanti, irlanti, espanja, kreikka, turkki, puola, romania, kypros
USA, Brasilia, Vietnam, Laos, Kamputsea, Thaimaa, Kenia, Tansania
Olikohan tässä kaikki?
Ja Afrikan vastustajille voin kertoa että suosittelen lämpimästi kaikille esim Keniaa ja Tansaniaa, siellä on ainutlaatuinen luonto ja ihanat rannat, eikä mun mielestä siellä ole sen turvattomampaa kuin missään euroopassakaan... :)
Ruotsi
Tanska
Ranska
Saksa
Viro
Thaimaa
Malesia
Kreikka
Egypti
koko entiset Neukut ja Venäjän*
* Käy kerran Floridassa ja kuittaa ja lyttää sillä koko Yhdysvallat (boooooring) *
* Käy Dubrovnikissa Titon aikaan ja kuittaa sillä koko Balkanin *
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Venäjä
Unkari, Tsekki, Saksa, Itävalta, Italia, Ranska, Espanja, Englanti, Kreikka, Turkki
Yhdysvallat, El Salvador, Nicaragua, Costa Rica, Kolumbia, Peru, Brasilia
Ruotsi
Norja
Tanska
Viro
Saksa
Belgia
Ranska
Liechestein
Italia
Espanja
Unkari
Bulgaria
Puola
kreikka
Turkki
Tunisia
Egypti
marokko
Portugal
vatikaani
Kuuba
Intia
Venäjä
Itävalta
Sveitsi
Luxemburg
Irlanti
Englanti
Kypros
Kanada
Yhdysvallat
ja yksi vielä puuttuu, mutta e saa mitenkään sitä päähäni.
Ruotsi Norja Tanska Viro Saksa Belgia Ranska Liechestein Italia Espanja Unkari Bulgaria Puola kreikka Turkki Tunisia Egypti marokko Portugal vatikaani Kuuba Intia Venäjä Itävalta Sveitsi Luxemburg Irlanti Englanti Kypros Kanada Yhdysvallat ja yksi vielä puuttuu, mutta e saa mitenkään sitä päähäni.
Suomi
Ruotsi
Norja
Viro
Tshekki
Kreikka
Espanja
Italia
Thaimaa
Ruotsi
Tanska
Ssksa
Hollanti
Belgia
RAnska
Viro
Venäjä
Englanti
Irlanti
Italia
Bulgaria
Unkari
Puola
Egypti
Thaimaa
Tuossa taisi tulla kaikki. Aika keskivertomatkaaja taidan olla, paitsi tietysti alakanttiin tämän kyselyn perusteella;)
Ruotsi
Tanska
Iso-Britannia
Saksa
Itävalta
Kroatia
Unkari
Puola
Viro
Latvia
Ranska
Espanja
Portugal
Italia
USA
Huom! En ole käynyt Kreikassa enkä Norjassa
Ruotsi
Norja
Viro
Saksa
Alankomaat
Belgia
Tsekki
Unkari
Italia
Malta
Vatikaani
Espanja
Portugali
Kreikka
Turkki
Malediivit
Thaimaa
Singapore
Indonesia
Japani
Yhdysvallat
Meksiko
Peru
Brasilia
Argentiina
Ja paljon on vielä maita joissa haluan ja aion käydä
Ruotsi
Norja
Neuvostoliitto
Venäjä
Viro
Tanska
Saksa
Belgia
Alankomaat
Espanja
Iso-Britannia
Irlanti
Kreikka
Thaimaa
Yhdysvallat (New York, San Francisco, Los Angeles, San Diego, Reno, Las Vegas, Miami, Orlando ja muutama pikkupaikkakunta pohjoisemmissa osavaltioissa)
olen käynyt:
Ranska
Saksa
Tanska
Ruotsi
Viro
Englanti, Skotlanti, Wales
Irlanti
USA
Matkustelu on tapahtunut vasta aikuisiässä, lapsena kävin vain Virossa ja Ruotsissa.
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Venäjä, Saksa, Belgia, Hollanti, Iso-Britannia, Irlanti, Ranska, Monaco, Espanja, Portugali, Italia, San Marino, Luxembourg, Sveitsi, Itävalta, Tsekki, Kreikka, Kypros, Turkki, Bulgaria, USA, Thaimaa, Arabi-Emiraatit, Intia, Singapore, Kiina, Hong Kong, Australia