Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä laihduttajia?

Vierailija
25.07.2025 |

Mulla vasta eka päivä menossa ja turhauttaa. Tekisi mieli herkutella kun on niin kuumakin. Lenkillekään ei jaksa lähteä tuonne helteeseen, joka jatkuu iltaan saakka. Uimaankaan ei pääse kun kaikki rannat ovat nyt sinilevässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
2/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo

Kyllä sinunkin kannattaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tsemppiä vaan. Tää on elämäntaparemontti, ei kuuri.

Vierailija
4/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Minulla homma lähti sujumaan vasta kun aloin käymään säännöllisesti salilla. Ostin PT:n tekemän ohjelman sekä syömisiin, että treenaamiseen. Lisäksi varasin alussa muutamia PT tunteja, joilla pääsin vauhtiin.

Lihas kuluttaa energiaa enemmän kuin läski. Salitreeni siis tavallaan hoitaa osan laihdutuksesta "minun puolestani".

Vierailija
5/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod Auta mun ongelmiin laihdutus

Vierailija
6/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta orientoidun parhaillaan.... Olen aina ollut hoikka, normaalipainoinen. Nyt 50 vuotiaana olen lievän ylipainon puolella. Paino noussut 12 kg 2:ssa vuodessa. Syytän vaihdevuosia. Pelkään myös, että painonpudotus näillä vuosilla ei ole ihan helppoa...

Vierailija
7/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen kun helteellä juo kolme litraa vettä, niin kauhean paljon ei jaksa syödä.

Vierailija
8/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kii

on vanha punkrokkibändi

Vierailija
9/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Kuusi kiloa pudonnut kesän aikanan minulla. Ainakin toinen mokoma vielä tekeillä.

Vierailija
10/11 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, laihdutan. Olen jättänyt leivän syöntiä vähemmälle. Kävin tänään marjassa ja helle ottaa koville. Olen ollut hoikka ja hyväkuntoinenkin aiemmin ennen lihomista. Aijon ajatella jatkossa enemmän itseäni. 

Vierailija
11/11 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, laihdutan. Olen jättänyt leivän syöntiä vähemmälle. Kävin tänään marjassa ja helle ottaa koville. Olen ollut hoikka ja hyväkuntoinenkin aiemmin ennen lihomista. Aijon ajatella jatkossa enemmän itseäni. 

Minäkin olen vähentänyt leivän syöntiä ja lisännyt kasvisten syöntiä, mutta silti paino ei laske, tuntuu vain nousevan. En tiedä, onko lihaskunnon treenaamisella jotain tekemistä asian kanssa. Mutta rasittavaa on, kun vaatteet kinnaavat päällä. Ap