Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako facebookissa jakaa KAIKKI ottamansa kuvat muista ihmisistä???

Vierailija
20.02.2011 |

Vituttaa nyt NIIN paljon,yksi sukulainen laittanut kaikki mahdolliset kuvat minusta ja lapsista sinne.En mä nyt halua kaikkia kuvia koko suvusta muiden nähtäville sentään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valita sukulaiselle.

Vierailija
2/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää julkaista muiden kuvia kysymättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan hyvien käytöstapojen piiriin kuulu. Olisi kohteliasta edes rajata huolella se, kenelle albumi näkyy.

Vierailija
5/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa, niin kuvan alapuolelta voit klikata sellaista kuin "ilmianna valokuva". Tuon linkin avulla voit pyytää Facebookin ylläpitäjiä poistamaan jonkin kuvan, perustellusta syystä toki.

On kyllä hirveän törkeää, että sukulaisesi ei suostu poistamaan kuvia. Minä ja mieheni emme ole itse laittaneet lapsiemme kuvia Facebookin, koska emme halua niitä sinne laittaa, joten kyllä mua korpeaisi, jos joku sukulainen/ystävä/tuttava laittaisi sinne meidän lapsista kuvia. Itselleni ei tulisi mielenkään laittaa sinne muiden kuvia kuin omiani lupaa kysymättä.

Vierailija
6/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan ketuttaa että meidän perheen kuvat on siellä kaikkien nähtävinä.ap

Vierailija
7/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan ketuttaa että meidän perheen kuvat on siellä kaikkien nähtävinä.ap

ettet halua kuvia perheestäsi Facebookiin.

Vierailija
8/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tietosuoja.fi/uploads/qw2kuu7_1.pdf

Ja siellä on erikseen kappale valokuvista internetissä.

Vierailija
9/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän eivät oikeastaan edes poistu vaikka kaikki ottaisitkin pois profiilistasi.ap

Vierailija
10/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet halua kuvia perheestäsi Facebookiin.

kävin katsomassa, niin syyn pitäisikin olla jotain sitä tasoa, että kuvassa esim. käytettäisiin laittomia huumeita tai sitten se, että kuvan laittajalla ei olisi tekijänoikeutta kuvaan (mikä hänellä toki on, jos hän on itse kuvat ottanut). Eli Facebookiin saa ladata muista ihmisistä ottamiaan kuvia mielin määrin, jos kuva ei ole jotenkin loukkaava. On se kyllä perseestä.

T. Äskeinen

Vierailija
11/11 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasesta voi tehdä jopa rikosilmotuksen, jos sinusta tai alaikäisistä lapsistasi on julkaistu kuvia ilman lupaasi. Ja voin sanoa, että jos joku laittaisi meidän lapsista nettiin kuvia, niin aivan varmasti nousisi haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme