Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satuhäät alkaa!

Vierailija
17.02.2011 |

Mammat asemiin telkun ääreen ;)

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt katsomaan jakson ja olin todella yllättynyt, mitä normaalilta pari vaikutti, kun olin näitä kommentteja ensin lukenut.

On selvä, että tässä ketjussa on tosiaan joku katkera exä kirjoittelemassa. Mutta suotakoon se hänelle, ymmärrettävästi hänellä on paha mieli.

Tanssi oli tosi hauska ja jopa parempi kuin tuo YouTubessa näkynyt alkuperäinen. Itse en osaa tanssia edes valssia :D

Vierailija
2/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva oli kattoo pitkästä aikaa oikeet Satuhäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pari vaikutti mukavalta ja normaalilta. Hyvännäköisiltä.

Oon niin kateellinen kun katselen morsiamen kroppaa - mahtavassa kunnossa 3 pienen lapsen jäljiltä ja mies on tosi hyvän näköinen, etenkin kun ajattelee, minkä ikäinen hän on.

Ihan uskomattomia kommentteja täällä on.

Ja musta se tanssi oli tosi hauska - mitä väliä vaikka sen on "kopioitu" / mallia on otettu jostain.

Kukista voin vaan sanoa, että "kivaa" mainosta kukkakaupalle. Kyllä muakin olis ottanu päähän, tosin näin telkan välityksellä kukat kimppuna ihan hyvältä.

Vierailija
4/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestellä isoja häitä, jos on 1,5-vuotias ja kaksosvauvat kotona??!!

Ja miten niillä on varaa asua rivarissa Hgissä, jos mies on töissä postinlajittelijana?

Vierailija
5/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nehän sanoi että molemmat isovanhemmat on apuna ja se isoin lapsi on päiväkodissa.

Ei häät nyt niin työläät ole! Minäkin järjestin meidät häät kolmessa viikossa täyspäivätyön ohessa, mies Turkissa.

Vierailija
6/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat häät!

Kaunis ja mukava morsian ja kiva sulhanen.

Sulhanen oli niin huolehtiva ja selvästi vaimo ja lapset olivat kaikki kaikessa!!

Oli niin söpöt tytötkin,ihania pikku muruja!

Kaikkea hyvää koko perheelle!!!

Vierailija
7/115 |
18.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rasittaa kuunnella. Sit mä niinku, joo ja niinku, sit silleen ja niinku...

Tapailin just tollasta joskus muutama vuosi sitten. Samat maneerit ja tollanen feminiininen olemus (no, sehän tapaili kaikkia muitankin samaan aikaan). Kasvot ovat jotenkin samanmalliset. Oli järkyttävä tapaus ja niin on toi sulhanenkin. Ei se kattele tollasta pullanaama-naista. Toi mies on sellanen joka peilailee itteään vähän liikaa ja haluaa olla paremman näköinen kuin naisensa. Oksennus. "mä oon ite tehnyt ja suunnitellut kaiken. miikka ei oo tiennyt mitään. ihan viime päivinä vasta se on jotain kysynyt häistä". Joo, no onnee noille keravapelleille. ps. Ja ihanat vastavärihupparit. OMG.

Käsitin että olisivat ihan helsinkiläisiä? Mielestäni ihan tavallisen oloinen pari. JA miksi miehen pitäisi pettää, nainenhan on oikein timmissä kunnossa ja kauniskin. Mies omalla tavallaan huumorintajuisen oloinen, nainen ehkä vähän määräilevän tyylinen.

Keravapellejä. Ei oo varaa pitää häitä Hgissä niin, oujee, mennään vantaalle ja laitetaan jotain vitun huonosti räplättyjä koristeita esille. Morsian ei ole kaunis, pullanaama. Joo, synnyttäneesi naiseksi ihan ok timmissä kondiksessa vartaloltaan. Tai ehkä sitten perusnätti tai jotain. Mun mielestä ei ole kaunis. Ihan sama mulle. Ja aika pieni toi hääkimppukin.

terveisiä vaan sinne, tunnistin sinut !!!

Terveisiä sulle ääliö, en ole sen niinku-niinku-pellen exä. Ihan muuten vaan kuule arvostelin ko. ohjelmaa ja siihen ängeneitä henkilöitä. Kirjoitin että tapailin "just tollasta", tarkoittaen yhtä sisimmästään epävarmaa lässyttäjää, mutta en todellakaan ko. henkilöä.

Vierailija
8/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Morsian on ruma kuin rullatuoli, mutta liian ruma ei saa olla (eihän rumat saa mennä naimisiin). Jos morsian on nätti, niin sitten hänen täytyy olla tyhmä.

- Sulhanen on hieman karismaattinen, mutta ei liikaa, tai sitten se pettää.

- Parin on pitänyt olla vähintään neljä vuotta yhdessä, joista vuosi on suunniteltu juhlaa. Mutta jos yhdessä on oltu jo lähemmäs kymmenen vuotta, niin on turha mennä enää naimisiin.

- Lapsia pitää olla, muuten liitto ei ole kestä. Mutta lasten on pitänyt olla vahinkoja eikä haluttuja. Lapsilla pitää olla syöttötuoli hääparin pöydän äärellä, mutta koko illan aikana heistä ei saa kuulua pihaustakaan. Jos lapsi ei ole jokaisessa kuvassa eikä hänestä puhuta joka lauseessa, lasta ei rakasteta. Lastenhoitajaa tarvitsevien lapset tulisi ottaa huostaan.

- Jos morsian on yli 18-vuotias, hän ei saa käyttää valkoista morsiuspukua tai huntua, sillä hän ei todellakaan ole neitsyt. Kaikki värikkäät puvut ovat loukkaus juhlan arvokkuutta kohtaan!

- Isi ei taluta alttarille, ellei neitsyystodistusta esitetä koko seurakunnalle.

- Juhlissa ei nähdä hääperinteitä, kuten morsiammenryöstöä. Myöskään mitään moderneja hömpötyksiä, kuten dance evolutionia on turha yrittääkään.

- Juhlissa on oltava viinaa, jotta niissä olisi hauskaa. Jokaisen on juotava jatkuvasti, mutta humaltua ei saa.

- Karjalanpaisti on maailman typerintä hääruokaa, mutta turha tarjota sushiakaan.

- Morsian ottaa sulhasen nimen, sillä muuten perhettä ei muodostu. Omasta nimestään luopuva nainen on patriarkkaalisen sorron uhri.

- Teemavärit on ihan last season. Servettien ja kutsujen on mätsättävä toisiinsa, muuten syntyy disharmoniaa.

- Häät ovat vakava asia, niissä ei turhaan hymyillä!

Vierailija
9/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Morsian on ruma kuin rullatuoli, mutta liian ruma ei saa olla (eihän rumat saa mennä naimisiin). Jos morsian on nätti, niin sitten hänen täytyy olla tyhmä.

- Sulhanen on hieman karismaattinen, mutta ei liikaa, tai sitten se pettää.

- Parin on pitänyt olla vähintään neljä vuotta yhdessä, joista vuosi on suunniteltu juhlaa. Mutta jos yhdessä on oltu jo lähemmäs kymmenen vuotta, niin on turha mennä enää naimisiin.

- Lapsia pitää olla, muuten liitto ei ole kestä. Mutta lasten on pitänyt olla vahinkoja eikä haluttuja. Lapsilla pitää olla syöttötuoli hääparin pöydän äärellä, mutta koko illan aikana heistä ei saa kuulua pihaustakaan. Jos lapsi ei ole jokaisessa kuvassa eikä hänestä puhuta joka lauseessa, lasta ei rakasteta. Lastenhoitajaa tarvitsevien lapset tulisi ottaa huostaan.

- Jos morsian on yli 18-vuotias, hän ei saa käyttää valkoista morsiuspukua tai huntua, sillä hän ei todellakaan ole neitsyt. Kaikki värikkäät puvut ovat loukkaus juhlan arvokkuutta kohtaan!

- Isi ei taluta alttarille, ellei neitsyystodistusta esitetä koko seurakunnalle.

- Juhlissa ei nähdä hääperinteitä, kuten morsiammenryöstöä. Myöskään mitään moderneja hömpötyksiä, kuten dance evolutionia on turha yrittääkään.

- Juhlissa on oltava viinaa, jotta niissä olisi hauskaa. Jokaisen on juotava jatkuvasti, mutta humaltua ei saa.

- Karjalanpaisti on maailman typerintä hääruokaa, mutta turha tarjota sushiakaan.

- Morsian ottaa sulhasen nimen, sillä muuten perhettä ei muodostu. Omasta nimestään luopuva nainen on patriarkkaalisen sorron uhri.

- Teemavärit on ihan last season. Servettien ja kutsujen on mätsättävä toisiinsa, muuten syntyy disharmoniaa.

- Häät ovat vakava asia, niissä ei turhaan hymyillä!

Vierailija
10/115 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan odottanut näin kovaa dissausta paria kohtaan! Suht normaalilta pariskunnalta kuiteskin vaikutti..

Jotenkin herättää ajattelmaan, että av-mammat älähtävät kateudesta?!

Ainoa mikä itselle särähti korvaan, oli lasten nimet! En laittaisi aivan kopionimiä kaikille lapsille.. Enkä myöskään laittaisi isompaa hoitoon, mutta kaikki tyylillään..

Vierailija
11/115 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta nyt katsomaan jakson ja olin todella yllättynyt, mitä normaalilta pari vaikutti, kun olin näitä kommentteja ensin lukenut.

On selvä, että tässä ketjussa on tosiaan joku katkera exä kirjoittelemassa. Mutta suotakoon se hänelle, ymmärrettävästi hänellä on paha mieli.

Tanssi oli tosi hauska ja jopa parempi kuin tuo YouTubessa näkynyt alkuperäinen. Itse en osaa tanssia edes valssia :D

Mäkin katsoin jakson Yle Areenasta, kun olin lukenut ikävästä kritiikistä. Enkä todellakaan ymmärrä mikä jakossa oli niin pahasti vialla. Ihan kivoilta ihmisiltä vaikuttivat. Kivat juhlat ja se tanssi oli hauska. Lapsenhoito apu ei tee äidistä huonoa. Todennäköisesti haukkujat eronneita ja katkeroituneita yh vanhempia, kun eivät siedä toisten (ventovieraidenkaan) ihmisten onnea. Eihän sitäkään ohjelmaa ole pakko katsoa, jos tekee pahaa.

Vierailija
12/115 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun viestisi sai mut nauramaan! Just tollasta porukkaa täällä on!

Mä olen huomannut, että musta on tullut paljon suvaitsevampi sen jälkeen, kun olen alkanut lukemaan palstan törkeitä heittoja "muka kritiikkiä" ihmisistä.

Nämäkin ihan tavallisia immeisiä! Onnea heille liitossaan ja elämässään :)

Vierailija
13/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! En olis muistanut.

ps. mua vituttaa että olen alkanut hengata täällä idiootti-palstalla.

Vierailija
14/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon sittenki dieetit vaihtoon. En kestä tota myötähäpeää.

Vierailija
15/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti!!

Vierailija
16/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan kaksoset ihan suunniteltuja lapsia...

Vierailija
17/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan kaksoset ihan suunniteltuja lapsia...

Vierailija
18/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti kotona vauvojen kanssa!

Vierailija
19/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon sittenki dieetit vaihtoon. En kestä tota myötähäpeää.

Vittu. onks toi uusinta??

Vierailija
20/115 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero